Szia Peti új konzolt kellett csinálnom a farokidom alá! és a kormányt a képen látod! ja és a farokidomot is átszabtam mert ugy hozta! ha tudok segitek!
elvileg van egy ilyne fogó, hogy egy 3-ad kör, egy fogóval (mint egy ksi sarló) és a két végén ilyen bütyök van, na olyannal kéne tekerni, de gyaköorlatilag amivel meg tod húzni bármivel lehet. nekem maxon van.
Laci, nekem van egy pár trafóm, nem tudom mire való, de ha kell elég olcsón megszámítom. Az eBayről vettem, de figyelmetlen voltam és nem láttam a képen, hogy ez nem jó az enyémhez. Majd csinálok képet!
Írtam már ide ebbe a Fórumba, nem tudom ki mennyir eemlékszik rá a képen látható FZR az én szívemcsücske!Na msot viszont van vele egy kurva nagy gond szó szerint , mosás után nem akar elindulni multkor mosás során 1 héten keresztül meg se mukkant aztán hidegindító plussz gyertya csere és nagy nehezen el lehetett indítani a héten megint lemosatam pontosabban már megint 5 napja és azóta nem indult?:(Mi lehet ennek az oka szerintetek?Már leszedtem a generátor felőli deknit új tőmítést csináltam faszi ragasztóval minden gumi tőmítést körbe nyomtam és még mindig?
De most meg már hiába a hidegindító meg gyertya pucoláss így is semmi!NAGYON SZÉPEN KÉRLEK TITEKET SEGÍTSETEK!Merre nyuljak?
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM
Sziasztok
gondolom jobbra balra tekergetve. van rajta vmi biztositas hogy utana ne allitodjon el amit elotte nekem oldani kellene?
celszerszam, trukk letezik ra? vagy egyszeruen csavarhuzoval forgassak rajta es probaljam?
koszi
matel
igen nekem meg a regi ketkorlampas van 2kr hogy pontosak legyunk. mert a 3ln alvazszamu ha jol emlexem az ujabb abban mar nem ez a kerek legszuro van?
igaz vettem egy ilyen blokkot kintrol tartalekba es szinten 1hx a blokk kodja szinte minden egyezik rajta de meg az enyembe HF145os papir olajszuro megy abba az 1HX be HF303as femhazas olajszuro...
matel
valaki ismeri a 250-es hatso rugojat? meg nem bontottam el a muanyagokat sem de benezve alul csak rugoanyer felul pedig van vmi amit a rugotanyer felett lehet talan tekergetni bar nem lattam semmit ami rogzitene ha tekerek rajta igy nem hiszem hogy ezzel lehetne allitani az erejet? lehet vhogy kemenyebbre allitani ha igen hogyan? (ebben az mz fervehetetlen volt barki allitgatta)
250-es fogyasztas: megemlitenem ezt is ha mar ennyit irtam visszaolvasva lattam vki irta 3-8 liter kozott van. szamomra ez eleg fura. a 3-at lehetetlennek tartom a 8 szar kopott motornal foleg hajtva elkepzelheto. nekem 4,5 korul eszik. en 100 korul jarok vele. egyszemellyel es keves varossal. utassal meg varosban meg nem teszteltem mivel abban 100-at egyhuzamban nem szoktam menni. szoval masnak mit eszik? 3-at tuti nem viszont az egyre dragulo benzin miatt lehet szempont lesz lassan ez is ebben a kategoriaban is...
250-es FUTOMU: jut meg eszembe akkor tudtam meg azt is meg hogy elore csak kesvekenyebb gumit szabad feltenni 90/90-est igy a kanyarstibilitas no, egyenesben csokken a stabilitas. hatra pedig hasonloan max eggyel nagyob meret ajanlott...
matel
nem fogok tudni tul sok informacioval szolgalni. 2 eve tortent a felujitas. az enyemet mikor behoztak elfelejtettek rendesen lekezelni es a teloszarokrol lepatogott a krom tobb helyen. ez kikezdte a szimeringet plusz ugye igy szar volt. beszeltem a szakival kivettem a komplett villakat elvittem hozza. 30.000HUF-ot fizettem. ez tartalmazta a 2 bontott de hibatlan teloszarat az olajat meg a munkadijat. a regieket visszaadta (rugokkal) mintanak vagy esetleg felujitani. szimeringje nem akadt akkora igy azt kozben nekem kellett venni/vinni szinten pink 2 evvel ezelotti ar ugy kozepes minoseg 2200/par jo gyarival egyezo minoseg 3800/par. es mikor csinalta felhivott hogy nagyon gyengek a rugok van neki jo allapotu bontott gratisz ajandekkent megkapom beteszi oket. ami fontos en akkor 3cm-rel hosszabbra hagyattam a teloszarakat. hogy ha ujra gyengulne a rugo vagy nagyobb tehernel ne uljon annyira le hat ezt ne tegyetek. kanyarban erosen erzodott rajta majd fent kilogattam oket es mikor kovetkezore mentem hozza levagott belole hogy ne csufoskodjanak ki felfele...
matel
nem tudom hol es mit neztel. en ket eve vettem a 250-eshez a pinknel. kisebb gond volt vele mert katalogus nem hozott se 1hx-et mint blokk se 250-est igy elhoztam a 400-aset. akkor azt 3000 magyar penzert mertek. igaz minimalis barkacsolas kellett hozza hogy belemenjen a 250-esbe de nem veszes. volt alul a muanyag gyurun egy plusz par mm-es csik amit perverz modon koszoruvel szepen lenyaltam rola. utana szepen becsuszott a regi helyere bar szorult rendesen...
matel
Nekem is castrol volt.Mikor lecseréltem Motul 5100-ra akkor egy igen picit érezhetöen jobb lett a motor.Meg a válto is pontosabb lett és amin a legjobban éreztem az a kuplung volt.De lehet csak én vagyok vele igy
Írtam már ide ebbe a Fórumba, nem tudom ki mennyir eemlékszik rá a képen látható FZR az én szívemcsücske!Na msot viszont van vele egy kurva nagy gond szó szerint , mosás után nem akar elindulni multkor mosás során 1 héten keresztül meg se mukkant aztán hidegindító plussz gyertya csere és nagy nehezen el lehetett indítani a héten megint lemosatam pontosabban már megint 5 napja és azóta nem indult?:(Mi lehet ennek az oka szerintetek?Már leszedtem a generátor felőli deknit új tőmítést csináltam faszi ragasztóval minden gumi tőmítést körbe nyomtam és még mindig?
De most meg már hiába a hidegindító meg gyertya pucoláss így is semmi!NAGYON SZÉPEN KÉRLEK TITEKET SEGÍTSETEK!Merre nyuljak?
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM
Sziasztok
celszerszam, trukk letezik ra? vagy egyszeruen csavarhuzoval forgassak rajta es probaljam?
koszi
matel
igaz vettem egy ilyen blokkot kintrol tartalekba es szinten 1hx a blokk kodja szinte minden egyezik rajta de meg az enyembe HF145os papir olajszuro megy abba az 1HX be HF303as femhazas olajszuro...
matel
Két kérdésem lenne!
Hogy alakítottad át a kormány felfodatást?
Az r6 farok az teljesen jó rá?Nem kell alakítgatni?
köszi
peti
250-es fogyasztas: megemlitenem ezt is ha mar ennyit irtam visszaolvasva lattam vki irta 3-8 liter kozott van. szamomra ez eleg fura. a 3-at lehetetlennek tartom a 8 szar kopott motornal foleg hajtva elkepzelheto. nekem 4,5 korul eszik. en 100 korul jarok vele. egyszemellyel es keves varossal. utassal meg varosban meg nem teszteltem mivel abban 100-at egyhuzamban nem szoktam menni. szoval masnak mit eszik? 3-at tuti nem viszont az egyre dragulo benzin miatt lehet szempont lesz lassan ez is ebben a kategoriaban is...
matel
matel
matel
matel
Láttalak tegnap a Jósika-Izabella sarkán, épen szerelkeztél fel
+van mindene csak a szelepek szarok
bár lehet h van benne még 1-2 használható