Nem én mondom,
Szerintem meg kellene kérdezni a tagot is, ugyanis amit kaptam tőle árajánlatot ott már nem ilyen barátságos árat mondott, de egy telefont megérhet a dolog
Értem, köszi!
Az áramellátása az jó lesz, vagy variálni kell majd a csatival? (jó kérdések mi )
Van itt neked, vagy valakinek felesleges AC? Akármilyen! Mocival járok melózni ugyhogy fontos lenne a megbízhatóság, csak ezért kérdezek ennyit. Minél hamarabb meg akarom gyógyítani a gépet!
Most hirtelen nem ugrik be de ha Zsolti előkerül akkor megmondja. Valahol Kecskemét környékén találtam egy céget aki legyártaná jó minőségben de a hagyományosat,nem a teli lemezből készültet,ha jól emlékszem 7e Ft környéke lett volna az ezresé,csak el kell vinni vagy küldeni a mintát.(régit)
Mivel Zsolti türelmetlen volt,megrendeltette velem az utángyártottat a biker-world-ből,ha jól emlékszem 12e körül volt.
Az van hogy megnéztem a képeidet,a tiéd már 4jh abban volt már ilyen AC. Ilyet nem nagyon hiszem hogy könnyen (és olcsón)fogsz találni,javaslom feltenni a régebbinek a membránosát,ugyanúgy fog működni.
nekem nem forgós ac van benne, hanem pumpálós ami amikor eléri a nyomást megáll. asszem 0.7bar. (az üzletben azt mondták, hogy nem fogja átnyomni a tűszelepet a porlasztóban, mert nagyra van illesztve a centrifugál része) megcsináltam a rosszat ami elég macerás, az ment el 15ekm-t. közben vettem bontottat, most az van benne, de ki tudja mennyit bír ezért megcsináltam a másikat is. közben még vettem azt a centrifugál ac-t és azt akartam nyomáskapcsolósra megcsinálni, vagy visszavezetősre. de még nem jutottam odáig...
Hello!
Úgy néz ki, nálam is szelepkitámasztás van...
ábrus:"Vigasztaljon hogy az ezresben 20 szelep van." - no comment. Szívószelep: 7E Ft/db, kipufogószelep: 17E Ft/db... A hengerfejet még nem mertem leszedni. Lehet, h jobb ez így nekem...legalábbis az idegrendszeremnek. Azért a taliig megpróbálok kezdeni vele vmit. Egy hengerfejtömítésre biztos szükségem lesz; azt hiszem, itt írta vki, h olcsón gyártanak az országban, de nem találtam semmit. Tudnátok elérhetőséget adni? Köszi előre is!
Hi!
Köszi, ez jólesett!
Remélem, a következő talin is hasonlóképp fogadtok...Csak még addig vmi motorjellegűt kell farganom ebből a fémhalmazból... Már látom, h nem lesz egyszerű...
A tank aljába van becsavarozva, teljes mértékben beleér a benzinbe! Nem olyan külső ac amiket nézek itt a képeken, hogy cső a tanktol az ac -ig és onnan tovább cső a karbikig!
Szerintem meg kellene kérdezni a tagot is, ugyanis amit kaptam tőle árajánlatot ott már nem ilyen barátságos árat mondott, de egy telefont megérhet a dolog
18000+3000áfa=21000 a komplett?
Az áramellátása az jó lesz, vagy variálni kell majd a csatival? (jó kérdések mi )
Van itt neked, vagy valakinek felesleges AC? Akármilyen! Mocival járok melózni ugyhogy fontos lenne a megbízhatóság, csak ezért kérdezek ennyit. Minél hamarabb meg akarom gyógyítani a gépet!
Mivel Zsolti türelmetlen volt,megrendeltette velem az utángyártottat a biker-world-ből,ha jól emlékszem 12e körül volt.
Úgy néz ki, nálam is szelepkitámasztás van...
ábrus:"Vigasztaljon hogy az ezresben 20 szelep van." - no comment. Szívószelep: 7E Ft/db, kipufogószelep: 17E Ft/db... A hengerfejet még nem mertem leszedni. Lehet, h jobb ez így nekem...legalábbis az idegrendszeremnek. Azért a taliig megpróbálok kezdeni vele vmit. Egy hengerfejtömítésre biztos szükségem lesz; azt hiszem, itt írta vki, h olcsón gyártanak az országban, de nem találtam semmit. Tudnátok elérhetőséget adni? Köszi előre is!
Ha Te nem merted beletenni akkor hogy oldottad meg a dolgot?
ha annyira mehetnékem lett volna elindulok meló után, aztán majd lesz valahogy.......
Köszi, ez jólesett!
Remélem, a következő talin is hasonlóképp fogadtok...Csak még addig vmi motorjellegűt kell farganom ebből a fémhalmazból... Már látom, h nem lesz egyszerű...
de nem baj, 5-ig dolgoztam, túl sok időm nem lett volna
azért majd csak leugrok valamikor
-Huli: ok!
-BVarga: ok!