Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bazdmeg
kész szerencse hogy a rükvercet nem találtad meg rajta
Semmi baja én voltam a fasz rosszul raktam össze a váltókart és most megy mint a rakéta
Akkor most már álmodban is össze tudod rakni!
Sanyi, milyen az ezredes? Nem is mesélsz róla. Meghúzattad úgy igazán? Mennyi alatt van 100-on? Mennyi a vége? Kényelmesebb? Jobban dönthető? Lehet vele araszolni? Stb.
Én is!
Na srácok, valaki foglalja össze mik történtek az elmúlt napokba, mert ennyit nem tudok visszaolvasni! Láttam Huli elkezdett valamit, amibe aztán beletört a bicskája - váltója tán
Aha a pöcköt fordítva raktam rá és fordítva volt a váltás
ahol én at 1est kerestem ott az 5ös volt. eddig is ez volt a baja semmi extra. Magamnak küldök 1
Váltórudazat?
A kakukktojásra magamtól jöttem rá.
Örmmel jelenthetem minden akadály elhárult az én motoros pályafutásom folytatására . Ezennel kijelentem a világ legnagyobb barma én vagyok . Ábrus 1 zseni .

És a 3 pontos kérdés mi a kakukktojás?

. . .
Most tutira üresbe van és így áll és 8ó irányba mutat míg az érzékelő az 2ó irányba van kb
Az üresjelző rézgomba 180fokkal ellentétes irányba van papa.
Ha behúzod a kuplungot,beteszed egyesbe de húzva tartod a kuplungot akkor jár még tovább vagy azonnal leáll? Sikerül vele valamennyire elindulni?(tehát gurul?)
Mindjárt összerakom megint és kiderül de félek ugyan ez lesz nekem fájt mikor csattant majd kiugrott a szívem úgy megijedtem.
Tudom. És hol van még a hengerfej? Továbbá felmerül a szakszerűség kérdése is.(volt egyáltalán nyomatékkulcsa,táblázata,stb.az embernek?)
Igen berakom 1 be és elindulok engedem rá és kurva nagy csatt és leáll és rázkodik 1et a motor berakom üresbe indítok 1ből beindul szépen 1enletes alapjárat semmi mechanikai hang és ismét ez volt csak gyorsabb voltam és nem fulladt le.
NA nem izgat most ez a része. benyúltam ujjacskámmal és megtapiztam a váltót és sikerült beraknom fokozatba.
Tökéletesen igazad lehet
Ebbe max egy garnitúra gyűrűt vettek, vagy még azt sem, csak a szar váltó miatt lett szétszedve. De én ha már költöttem a szakszerű (!) felújításra, nem adnám el. Ha vennék akkor kizárólag indítható, kipróbálhatót keresnék.
Ezt csak azért linkeltem, mert másikat nem tudok.

Én az FZR-re kértem ajánlatot, ott is 200k körül jött ki a vége
gyűrűkészlet 8145 x 4 = 32580
főtengely csapágyfél 2203 x 8 = 17624
főtengely csapágyfél 2235 x 2 = 4470
hajtókarcsapágyfél 3305 x 8 = 26440
tömítéskészlet 44000
primerlánc 34523
vezérműlánc 17675
vezérműlánc patentszem 1327
178639
Tehát: Levetted a vízpumpát-régi generátor le-amit küldtem fel és semmi más nem lett csinálva.
Mostani állapot: Beindítod-jár üresben-minden normális-fordulatot veszi. Berakod bármelyik fokozatba és elindulnál-engeded ki a kuplungot és csattog,zörög. Ez van?
A blokk felújítás 200-250e Ft-ot jelent. A "valamit csináltam vele de most épp nem jó de nincs nagy baja" felújítás szerinted milyen lehet?
Olyan amit odaadnak 50e-ért.
NA most legyetek okosok.
megint behúztam a kuplungot és nem volt fent a munkahenger . .
fokozatok megvannak üres is nehezen
lehet szétesett a váltóm?
A kuplung össze van rakva