Ábrus légtelenítőn keresztül sikerült van kuplung volt benne levegő is jócskán de most van.
Na mondom a nagyon nagy gázt.
Pöc röff indul alapjárat egyenletes sima. Berakom1 be elindulok fimoman nem tépve 2000nél 1 kurva nagy blokkcsattanás és lefullad.
Beindítom ua. visszatoltam üreset alig lehet találni még járó motornál is. Tényleg tűzbe dobom. de elötte lepisálom.
Pest környékén van több is, de nem tudják hogy milyen vastag anyag van rajta eredetileg. Mivel ezek mikron-ban ha odamész hogy 41-es kell lehet hülyén fognak nézni. Elötte az egészet leköszörülik aztán utána megy rá az anyag. Lehet kb. annyiba lenne a kpl folyamat mint egy új szár Siro króm Innopress Aero-metal
Basszus mondtam hogy elküldöm kompletten és akkor nem kellett volna szerelni,csak beraktad volna és kész. Még olajjal is fel volt töltve. (elküldeném a másikat de az meg tudom hogy nem jó)
Ha most fent van a helyén akkor vedd le az olajtartály tetejét és nézd meg hogy mennyi olaj van benne. Aztán lassan finoman húzd be félig a kart és engedd ki. Figyeld hogy jön-e vissza az olaj. Vissza fogja nyomni a kuplung a munkahengert HA nincs befeszülve mert annyira kiment. Végső esetben lazítsd meg a légtelenítő csavart.
Na mondom a nagyon nagy gázt.
Pöc röff indul alapjárat egyenletes sima. Berakom1 be elindulok fimoman nem tépve 2000nél 1 kurva nagy blokkcsattanás és lefullad.
Beindítom ua. visszatoltam üreset alig lehet találni még járó motornál is. Tényleg tűzbe dobom. de elötte lepisálom.
Azt gondoltam, hogy bocira cseréled a mocidat.
Siro króm
Innopress
Aero-metal