Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok hogy tervezem hogy venni kéne egy fzr-t csak nem tom milyet kéne. Nem volt még nagy motorom így nem tudom hogy érdemes e rögtön 1000-est venni vagy inkább egy 600-ast.Olyan kérdésem lenne még hogy ezekhez a motorokhoz az alkatrész milyen árban van és hogy van e valami gyakori hibájuk?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Na majd vok .
Felgyújtani nincs időm annyi a meló, de szereztem jó kis motortakarót ilyen ikeás kanapéról leloptam van 3 színbe. fidesz fehér fekete.
Sajnos nem volt időm még a motorral foglalkozni mert délelött pesten jártam most meg festek de 4 után szétszedem addigra kész vagyok.
A kuplung a légtelenítés után rendesen működött gondolom visszanyomta a munkahengert mert sok olaj és levegő jött ki, kiemelt és sokkal jobban érezhetőbben működött keményebb volt határozottan nem olyan pépes.
Érzésre milyen húzni a kuplungot? (olyan nehéz mint eddig?)
Ha szerencséd van (és miért ne lenne) akkor is ez a jelenség ha levegős a kuplung és nem emel ki rendesen. Rosszabb esetben csavartörés a kuplungrugóknál vagy a nyomólapon. (ha leveszed a kuplungfedelet és meghúzod a kuplungkart akkor látni fogod hogy kiemel-e a kuplung)
A felgyújtással még ráérsz.
Mikor a generátort le vetted,valami nem esett bele a blokkba?
akkor most mar egyertelmu mi a baj. mar csak rajtad mulik,lelekben veled vagyunk:) ha nem latsz semmi durva elvaltozast a kuplungon,akkor ugyis van robbantott abrad,es nezdd meg ,h jol raktad-e ossze.
Figyú! A kuplung kinyomó rúdnál nem lehet valami gáz? Tudod! Ami a lánckerék oldalán van,azt nyomja be a munkahenger. Szedd le megint a deknit,és nézd át a dolgokat.
Nem érdekes nem izgat.
Tomi ért hozzá! Kérd meg Őt segítsen.
köszi
Jaja meg kéne tanulni kezelni
Photoshop!
Mindjárt nekiállok mert pár fotót kell feladnom emilbe.
Képzeld a megbízó kér fényképeket az előttről hogy festve lenne és ha megvan a festés utána is. de bakker most mondja mikor már kifestettem a 90%át,
Sztem nézd végig amit Ábrus mondott a kuplunggal kapcsolatban! Hátha látni valamit. A váltó mitől ment volna tönkre,ha hozzá sem nyúltál?
2be is de ott finomabban és a kuplung felől jön a hang.
Ezek mind HIFLOFILTRO szűrő kódszámai
Yamaha FZR1000 RB,RD,RE,RF (EXUP) 3LE
1991 to 1994
Oil Filter: HF303
Air Filter: HFA4902
Yamaha FZR1000 RA (EXUP) 3LE
1989 to 1990
Oil Filter: HF401
Air Filter: HFA4902
Yamaha FZR1000 Genesis 2LA
1987 to 1988 Oil Filter: HF401
Air Filter: HFA4603
Ezeket a számokat használva rákereshetsz a neten. Az olajszűrő kb 1300ft, a légszűrő kb 3800-4200 között
sziasztok .levegőszűrő milyen kel az ezres genesisbe .át lehet alakítani szivacsossá?az meg milyen?
nalam sincs muszaki hiba.most a legnagyobb problemam a motorral,h mikor tegyuk vissza a normal legszurot a sport helyett:)
Az nekem is volt,úgy hogy meg lett csinálva rendesen! A következő gazdinak csak motorozni kell vele.
szia.sikerült a gázbovdent meglazítanom úgyhogy most már fasza lett.de még mindig nehezen ejtette vissza a fordulatot.ekkor csináltam egy olyat hogy kivettem belőle a levegőszűrőt és beindítottam anélkül és láss csodát gyönyörűen vette és esett vissza a fordulat.úgyhogy szerintem kevés neki a levegő amit a használt szűrőn keresztül szív.az alapjárattal vagyok még gondba mert sehogy se akar jó lenni.ha tekerek neki egy kicsit akkor megint azt csinálja hogy nehezen ejti vissza a fordulatot.3000 fordulatról ha el kezdtem állítani és eljutok 2000-ig utána egy picit mozdítok rajta és egyből leesik ilyen 900-1100 közé.csak szerintem ez meg kevés neki mert ilyen kopogva jár .mondjuk lehet hogy ez amiatt van hogy mindezt levegőszűrő nélkül próbáltam.kíváncsi lennék a véleményedre.köszi
Idomhegesztés nem volt, csak a gyalogos miatt elment idom helyett lett másik gyári, meg a sárvédő lett többék-kevésbe véglegesen megcsinálva, üvegszálas műanyaggal. de ezek nem műszaki hibák, mint itt szinte mindenkinél.