Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kihajtó kis lánckerék nem lazult fel?Vagy laza a hajtólánc,egyszer Simóval jártam így,elég ijesztő volt míg rájöttem hogy a lánc ugrik át!
Ábrus érti ezt,várni kell,míg előkerül.
Ja itt is olyan.
Lehetséges mert baloldalról jön a csattanás. és azt hogy lehet meghúzni vagy állítani?
Nálam a szivattyúttyú tengelyben nút van,az olajszivattyú tengelye meg le van lapolva,így illenek össze.Ék nincs.
A vízpumpa forgatta a vizet megnéztem.
Igen, én is arról,de nem tudom hogy ki tud-e esni,ha valamit nem jól csinál az ember. Asszem nem jól neveztem meg.
Figyu,én nem értek az ezreshez annyira,de ennek van ugye primer lánca is?Nem az lazult fel,és átugrik,mikor terheled a kuplunggal?A vízpumpa tudtommal az olajszivattyú tengelyéről megy,Zsoltinak le volt törve a vége,de az nem csattogott hangosan.
Sanyi milyen ékről beszélsz? Mert mikor kiszedtem a vízpumpát akkor nekem ott csak 1 bemart tengely volt és benéztem a lyukon amibe volt valami tartó 1 lyukkal amibe volt 1 ferde akármi amire rácuppant a vízpumpa tengely. remélem értelmesen elmagyaráztam.
Sanyi mentem előtte vele és ez azután jött ki hogy a kuplungot csináltam a végén.
Egyenlőre ne s próbálgasd,mert tényleg valami galiba lesz,és ezek nem olcsó dolgok. Gondold végig minden fázisát az összerakásnak,hátha rájössz hol a baj. Ebben nem tudok segíteni,de biztos lesz itt valaki. Esetleg a generátor berakásnál,vagy talán a vízpumpa meghajtásnál az ék,amit esetleg a váltó felkap. DE nem értek hozzá,csak tipp.
És mit kéne találnom vagy látnom szerinted?
Bazz nem értem mit baszhattam el esküszöm.
Generátor ki vízpumpa le generátor vissza vizpumpával szopás mert folyt az 9x le és vissza. ma reggel csúszott a kuplung. utána elment üres jelző és nem indult csak ha behúztam a kuplung kart. nem volt kuplung mert nagyon kinyomta a pumpa közbe megszüntettem 1 karbi folyást. összerkatam nem indult csak pörgetett. Bikára indult utána magátol is sőt most is magátol indult. megcsináltam a kuplungot hogy fogjon, elindulok és fémes csatt és megállt elinditom finoman engedem és megint csatt de gyorsabb voltam a fulladásnál és pörgött rendesen megint ráengedem és csatt. Na itt tartok 2 napi meló után
oldalsztenderre!Kuplungdekli le!olaj nem folyik ki (ábrustól tanultam)
kukk be a lamellák mögé
Küzgyél mint én annó a kuplungal
ja és a macskásemberrel
Ábrus nagy mágusom ilyenkor hol vagy?
Lehet a kuplungon nyomott szét valamit a rudazata mikor kint volt nagyon a munkahenger?
Ha így folytatom akkor se neked se nekem nem lesz semmi mert szétesik darabokra.
Töki nem olvasol rendesen hahó . beindul a sztender felhajtva és már variálva volt.berakom 1 be elindulok kurva nagy csat a blokkból lefullad. Kuplung behúz elindul megy 2000 csatt fémes hang. Nem fullad le mert berántottam a kuplungot. engedem finoman rá elindul csatt leállítom visszatolom nem tilt le senki semmit.
passzolom,
nem figyeltem annyira, ráadásul én eddig csak a sajátomat láttam szétszedve

motor volt egy ami jobb mint amit linkeltél, de drágább is.
FZ váz, exup 1000 blokk, 17"-es kerekek papirok nélkül, de nem volt rá pénzem.
Most voltam a szerelő srácnál megvan a tekercsem
Sőőőt ha már itt vagy rakjuk is be!-mondta
Nemegészen 15 perc volt és 1 tizesbe került a tekercs.Jó az ár?
Ezaz huli folytasd csak igy tovább
Hátha lesz ezredesem tavasszal max ráfizetsz a 600 -ra
kontaktos valami. pl. a sztender kapcsolója. húzd le, és a saruba dugj egy drótdarabot, ezzel rövidrezárva. Így nem szól bele neked a mozorozásba. Nekem is megvan kókányolva, mert nem adtam pénzt egy olyan kapcsolóért. Annyi, hogy így oldaltámasszal is el lehet indulni.
akkor mondj valamit mit baszhattam el
ennél tudok jobbat is