Ha a belső kuplungkosár nem mozog tengelyirányban akkor ott minden rendben.(egyébként célszerszám kell hozzá)
Ha jól értem akkor levetted a vízpumpa fedelét és ott néz rád a lapátkerék. Kézzel tudod forgatni? És ha indítózol egy pillanatra akkor forog?
Szassz fater leszedtem a vízpumpát de a tengely nem jön ki meg a vízp hátulja se mozogni mozog a lapát de a tengely nem jön ki olyan mintha meg lenne szorulva.
Na vok befejeztem a festést nekiállok le bontani a kuplungot. remélem nem folyik el az olajam lehet jobban járok leengedem és megvizslatom nincs e benne valami nem odavaló cuccos.
Az ezrest 19 éves ridernek főleg gyakorlat és "nehézlöveg kezelői tanfolyam" nélkül határozottan nem javaslom,mint ahogy bármilyen más gyakorlatlan pilótának sem. Nehéz és baromi erős még gyakorlottaknak is.
A 600-as már elképzelhetőbb alternatíva de még ezzel is nagyon sok gyakorlat kell mire elmondhatja magáról a pilóta hogy jól kijönnek egymással.
A 250/400-asok már egy kezdőnek is vállalhatóak viszont erről a szintről szinte biztos hogy 2-3 év után feljebb lép szinte mindenki.(ezekhez képest az ezres egy öntörvényű vadállat!)
Alkatrész a 250/400-hoz mivel belpiacosak körülményesebb de beszerezhető,viszont a 600/1000 (még) egész jól ellátott.
FIGYELEM! Szerelni mindegyiket KELL,mint ahogy a többi öreg gépet is és ez a Te korodban elég megterhelő lehet anyagilag. (lehet nem leszek népszerű de én a fiatalokat kevés pénzzel lebeszélném az öreg sport(os) motorokról mert általában nem azt kapják amit várnak)
Ha kérdés van,nyomasd bátran.
Ha jól értem akkor levetted a vízpumpa fedelét és ott néz rád a lapátkerék. Kézzel tudod forgatni? És ha indítózol egy pillanatra akkor forog?
A 600-as már elképzelhetőbb alternatíva de még ezzel is nagyon sok gyakorlat kell mire elmondhatja magáról a pilóta hogy jól kijönnek egymással.
A 250/400-asok már egy kezdőnek is vállalhatóak viszont erről a szintről szinte biztos hogy 2-3 év után feljebb lép szinte mindenki.(ezekhez képest az ezres egy öntörvényű vadállat!)
Alkatrész a 250/400-hoz mivel belpiacosak körülményesebb de beszerezhető,viszont a 600/1000 (még) egész jól ellátott.
FIGYELEM! Szerelni mindegyiket KELL,mint ahogy a többi öreg gépet is és ez a Te korodban elég megterhelő lehet anyagilag. (lehet nem leszek népszerű de én a fiatalokat kevés pénzzel lebeszélném az öreg sport(os) motorokról mert általában nem azt kapják amit várnak)
Ha kérdés van,nyomasd bátran.