Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DE csak ha a kuplungot összeraktad!
Lesz alkatrész
Forog szépen
Már egy ilyen blokkal?
És mit érsz vele?
ennyi lesz is honap kapok a héten 350e ftot
Kézzel nem tudom forgatni de kijött és látható sérülés nincs rajta. mindjárt indítozok 1 et rá.
Az enyém is nehezen jön ki, csak oldalirányba mozgatva óvatosan,és utána meg fog indulni. Csak ne feszegesd,nehogy eltörjön!
Ha a belső kuplungkosár nem mozog tengelyirányban akkor ott minden rendben.(egyébként célszerszám kell hozzá)
Ha jól értem akkor levetted a vízpumpa fedelét és ott néz rád a lapátkerék. Kézzel tudod forgatni? És ha indítózol egy pillanatra akkor forog?
tud valaki komplett blokkot ami működik?
Szassz fater leszedtem a vízpumpát de a tengely nem jön ki meg a vízp hátulja se mozogni mozog a lapát de a tengely nem jön ki olyan mintha meg lenne szorulva.
Hú! Nagyon szorítok hogy jó legyen Papa! Folyamatosan itt vagyok,csak nem tudok hozzászólni a dolgokhoz!
NA figyuzz ha egyenesen tolom nincs kopogó hang ha balra magamra döntöm van kopogó hang.
Ja ábrus behúzom a kuplungkart és szépen kiemel erőlködés nélkül.
Szétszedem a másik oldalt a vízpumpát mindent most már kezdek morci lenni.
Azt az anyát hogy tudom leszedni ha forog a belső kosár
ezeknek sincs baja.
Ábus komplett szedjem szét a kuplungot vagy ennyi elég?
Nem folyt tényleg de a kuplungnak elsőre semmi baja. Viszont üresbe tolom és baloldalrol hallok kerregést amit eddig nem.
Nekem nem 2,7l van hanem 3l körül.
Kéne egy tandem bringa
Nem folyik el.
Na vok befejeztem a festést nekiállok le bontani a kuplungot. remélem nem folyik el az olajam lehet jobban járok leengedem és megvizslatom nincs e benne valami nem odavaló cuccos.
Az ezrest 19 éves ridernek főleg gyakorlat és "nehézlöveg kezelői tanfolyam" nélkül határozottan nem javaslom,mint ahogy bármilyen más gyakorlatlan pilótának sem. Nehéz és baromi erős még gyakorlottaknak is.
A 600-as már elképzelhetőbb alternatíva de még ezzel is nagyon sok gyakorlat kell mire elmondhatja magáról a pilóta hogy jól kijönnek egymással.
A 250/400-asok már egy kezdőnek is vállalhatóak viszont erről a szintről szinte biztos hogy 2-3 év után feljebb lép szinte mindenki.(ezekhez képest az ezres egy öntörvényű vadállat!)
Alkatrész a 250/400-hoz mivel belpiacosak körülményesebb de beszerezhető,viszont a 600/1000 (még) egész jól ellátott.
FIGYELEM! Szerelni mindegyiket KELL,mint ahogy a többi öreg gépet is és ez a Te korodban elég megterhelő lehet anyagilag. (lehet nem leszek népszerű de én a fiatalokat kevés pénzzel lebeszélném az öreg sport(os) motorokról mert általában nem azt kapják amit várnak)
Ha kérdés van,nyomasd bátran.