Attól félek hogy meg fogod látni.(kiszakadt kuplungcsavar vagy törött nyomólap) A kuplungrugó csavarjait ha teszed vissza akkor azt KURVA FINOMAN meghúzni könnyen szakad a csavar feje!
Most viszont indulnom kell,reggel benézek.
Nos:mindjárt indulnom kell dolgozni de nem kell beszarni, valóban a kuplungfedelet kell levenni és meg kell nézni a nyomólapot mert lehet hogy amikor raktad össze akkor a kiengedett munkahenger túlnyomta a kuplungpálcán keresztül és ott lehet a gubanc (van nyomólapom és belső kosaram is) Tehát:fedél le-6 db kuplungcsavar+rugók ki-fedél le és néz. (megeshet hogy már nem 6 hanem csak kevesebb csavart kell kihajtanod )
Amikor visszaraktad a szivattyú csavarjait,mindenhol van csavar?Úgy emlékszem kettő a blokkba megy,nem-e esetleg valamelyik túl hosszú,és a blokkon belül hozzáér valamihez?Mert máshoz nem nyúltál,akkor csak ott kell keresni a bajt!
De tudod mikor elkészülök és örülök hogy hétvégén megmutathatom a 4 éves keresztfiamnak a "hangos motojt" és mindig gyalog megyek. És mikor elmegy mellettünk 1 motoros és mondja pupu neked is ilyen van. és mikor hozod? És mennék már végre 1 jót de mikor elkészülök valamivel akkor előjön 1 másik hiba. Komolyan mondom fogtam a 10 kilós samut és ott álltam mellette hogy szétverem de lenyugodtam ez is akadály amin túl kell lépni.
Olyan volt még nekem,a Simo kuplung kinyomókar műanyag perselye széttört,és mikor félig kiengedtem a kuplungot,leugrott a tüske a kinyomóról,a motor meg vagy lefulladt,vagy ha nagy gázzal indultam,majd kiugrott alólam.Lehet hogy a kuplungod hirtelen ugrik vissza.
Tamás,én is szívom a f*szt,azt hittem elhozom a szerelőtől,aztán utána csak hajtani kell.Aha,fél napig pótoltam a hiányzó csavarokat,helyretettem egy-két dolgot,és még futnom kell egy kört,mert a szélső hengereken kihagy a gyújtás,úgy látszik kinyírták a vezérlőmet,még jó hogy van másik!
Most viszont indulnom kell,reggel benézek.