Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem bántottál meg senkit mert nem vagyunk mi olyanok.
Az meg hogy nem jött be azt nyilván Te érzed,viszont azt gondolom hogy az az egy próbakör nem összevethető azzal a tapasztalattal amit a mindennapos használat ad. (kicsit összeszokva egy FZR400-assal egy keményebb kör után valószínűleg remegő lábakkal szállnál le róla "asztaqrva" kifejezéssel az arcodon,ezt egy öregGSXR400-on éltem meg nemrég )
Ha van benned tisztelet a 600-as iránt akkor nem fogsz csalódni abban sem.
Hádemár fél éve ígérte...amint meggyógyulok nagyon durva edzésbe kezdek és szíjjel kapom a huli-t meg cindy-t a találkán. Na nem, tényleg muszáj, mert ramatyul festek.

ábrus nincs vmi ötleted a motorra?mitől lehet ez? exup-ra gondoltam, hogy azért durrog vissza, meg nem veszi a fordulatot, mert nem tud távozni a kipufogóból az elégett gáz...vagy mi lehet a másik? Kis fordulaton elég az adott bejutó benzin-levegő keverék mennyiség de ha növelem a fordulatot akkor már nem és emiatt fulladozik? Hol jobban engedi, hol kevésbé..
Tegnap csak kilátogattam Kunmadarasra.A májusihoz képest ez nem sok minden volt
Az a halálgömbös dolog hháááát nem is tudom ,szerintem totál idióta aki abba be mer menni.
A gömb laposvasakból van megépítve kb 6-8 méter átmérőjű.
1 láncfűrészes faszi állt a közepében,1 másik hasonlóan idióta meg vizszintesen motorozott benne
De nem is értem, hogy a picsába gondolta...mért nem gurult fel vele, vagy ha nem működik, akkor is, hogy gondolta? Feltolja a rámpa tetejére és megnyúlik a karja a platóhoz? Isstenem...
-mert pofánváglak! (ez lemaradt)
Asszem ha lesz,akkor nekem is túra! A Sidi csinálja a legjobb bringás cipőket,és bizony drágábbak, mint a csizmáik!
sidi
Hát,nem sokkal drágábban van újban is. Bár én próbáltam itt a sport csizmákat amikor vettem de nekem nem jöttek be mert utcán járni nemigen lehet benne. Ezért lett a túracsizma.
A biztositás téren az idén egyenlöre egyenragu sajna 400-1000 cm2 telsjesen mindegy egy kategoriába esik . De jővőre már változás lesz mindenki kw után fog biztit is fűzetni vagyis ezt szeretnék egyenlöre tehát onnantol már nem lesz egyenragú. A súlyadó meg megint csak kw után fizetsz mivel ezek már az utolso kategoriába esnek igy 130 vagy 140 Ft / kw nem is tudom pontosan
na, ha megvetted a nagyobb vasat, és még megvan a kicsi (remélem nem ), akkor versenyzünk egyet, akár nagyobb pályán is meglátjuk mire mész egy 125-ös szintü motor ellen
Sziasztok!
Köszönöm az infókat mindenkinek és bocsánat akit esetleg megbántottam ezzel a 250-es 400-as dologgal szerencsére volt szerencsém már hozzájuk igaz csak egy körre de akkor sem jöttek annyira be. A szereléshez visszatérve nem úgy gondoltam hogy én most hallok valami kis zörejt és na ugorjunk bele mi is lehet természetesen nem volt még sok közöm ilyen "nagy" blokkokhoz arról nem is beszélve hogyteljesen más felépítésüek. Szerencsére azért van a környéken jó néhány szerelő ismerősöm és nagybáttyám is szerelőként dolgozik így tőle azért remélek majd némi segítséget ha esetleg valami problémám adódik. A minap volt szerencsém egy tl1000-re ráülni és tény való rohadt nehéz pláne ha még ül is valaki az ember mögöt.Aztán tegnap továbbra is izgatta a fantáziámat hogy mit is kéne és hogy milet de továbbra is az fzr-en filózok és úgy gondolom hogy egy 600-as elég lessz és majd ha már nagyon jó spanok vagyunk akkor gondolkozok esetleg nagyobbra váltáson. Még olyan kérdésem lenne hogy egy 600-as gépezet után mit kell fizetni és mennyibe kerülnek ezek a dolgok? előre is köszönöm az infókat. jó motorozást
Üdv.: Peti
Ez nagyon hülye!
Na mentem vissza van még 1 3 ó melóm és kész is vagyok.
Én is! Sajnos még mindig mankózni tudok csak! Már végignéztem az összes eladó holmit,naprakész vagyok mindenből.
vedd meg az enyim, tedd rá a ruháját, és kész
Nem hittem volna, de unatkozom...ilyen is 1000 éve volt utoljára. Valaki mondjon valami jót, uncsiiiiiiiiiiiiiizom
Gyula! Ezt láttad már? fzr 500 alkatrész
Kb. 1 hónap van a találkozóig, addigra jó volna összetákolni megbízhatósra - működősre. Ádám a gumit mostmár aztán tényleg hozzad át!
Különben is! Szép a Te motorod így ahogy van! Inkább tankold el azt a pénzt! És élvezd ki!
Na igen, ez meg a másik...200-al megy csak? Na nem mintha kihajtanám a városba...ááh, na nem témázok ezen, megcsináltatom nice-re a kicsi-t, aztán meglátjuk. Asszony is úgy szereti, meg Nekem is nagyon a szívemhez nőtt
Ha kész lesz,és jól is fog működni,meg kell tartani. Ennél alacsonyabb fenntartási költséggel nem találsz motort. Nekem a 250-re egész éves bizti A0-ban 3800ft, és a teljesítmény adója is egész évre 5200ft! Ez csak töredéke Nagynak! Fontold meg,ha jó lesz,nem is lassabb sokkal mint 1 Hyo!
Hát igen...1,5 misi a boltba, 5 év alatt nem gyengül a harmadÁRA...
Értem én, lehet, hogy nem egy yamaha, de nem 1 teszt alapján - ami mellesleg azt mondta, hogy ennyiért jó kis motor - fogom eldönteni, hogy mi lesz MAJD ... vannak akik jókat írtak róla, 50.000 km alatt se volt gond vele, azon a bizonyos sztender kapcsolón kívül. Tetszős, de Nekem pörgős motor kell, ez pedig amint most olvasgatok róla, nem igazán pörgős. Jövőhéten valahogy megcsináltatom a frézit, aztán ha kiderült mennyibe fájt a javítás, akkor meglátom a jövőt. Rámókolok egy ilyen idomszettet, mint ami a GT650R-en van és faja
Teljesen igazad van.
Nekem 20-évvel ezelött volt elöször 4-hengeres motorom. Akkor még nehezebb volt alkatrészt szerezni hozzá,és azt is arany áron adták. Jó öreg Honda CB 550-F, 160km/ó-val szorult meg alattam Kecskemét Budapest között 1990-ben,mert elment az olajnyomás.