Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És nincs üresjelzőm
Kuplungomra gyógyszert tudsz?
De ha megpusztul akkor nincs mitől félnie.
Hát én sem tudom. A srác helyében én Ádámnak nem mernék tartozni.
Na most mi a vérvörös retkes van. A kuplung egész kint fog majdnem a végénél és 2-3000nél elcsúszik. .
Ja és szivárog de nem a víz hanem a valamelyik karbi.
Sanyi postás volt már?
Hát nemtudom motort nem adnék részletre senkinek. Mint lentebb írtam összetöri megdöglik nem tud fizetni. Beszarik valami és azt mondja nemtudok fizetni kell az alkatrészre a pénz. szopacs
Hát persze. Folyamatosan ki volt-van-lesz nézve minden.
És hogy nézne ki a folyamat?
És kinéztél már valamit helyette?
Úgynézki, a 80+160-as srác viszi a motort, hétvégén nézi meg.
A gyári mennyiség 2,3L de van hogy belemegy 2,5L is.
Nembaj raktam bele 3/4l fagyállót a többi víz. . .
Akkor összejött! Gratula! Asszem 2,8 liter,de nem biztos.
Na beindítottam 13,9 V töltés és pöcc röf elsőre gondolkodás nélkül.
1enlőre nem látszik a víz eresztene e. . . .
Ábrus mekkora a vízkör? Mennyi megy bele? 3l?
Nekem meg ezek mert 5kg vettem. Nem is baj abból elfolyattam az udvaron már 1lityit. nekem nemtudom télen merre lesz 1enlőre a studióba úgynézki ott meg elvileg télen ha nincs fűtve akkor 10-15 fok szokott lenni.
50:50 -36
40:60 -23
30:70 -18
Számok alapján nem hinném. Az évjárat bele van öntve de ez nem túl sok segítség. Az enyémben is benne van hogy 93-as,addig hittem 1000-es exupénak amíg fel nem próbáltam rá az ezres féktárcsát. Kiderült hogy 600-asé.
Nekem a flakonra az vagyon írva,1:1 -25 fok! Ez sztem bőven elég! Persze garázsban áll.
Ábrus ha a felniben vannak számok az alapján be lehet azonosítani milyen motorba volt vagy való?
Elvileg nekem először a fémcső felső csatlakozásánál eresztett utána jött a szopós rész kb 7x most összeraktam sziló a gyűrűk köré pluszba és várok vele addig felrakom a tankot. Mikor feltöltötted milyen arányba volt a fagyálló víz keverék mennyi fagyállót öntöttél?. Én 1 liter fagyálló és a többi víz az jó?
Ráérsz papa .