Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én órám is vissza volt tekerve,mert 26000km.-mutatott,de az eladó 46000-el hirdette.Legalább őszinte volt.
Enyém 88as és 58000 van benne. . Mechanikus az óra minden megoldható.
Hali üdv itt. Szerintem nem lehet oda átrakni elég vékonyka az anyag ott. vagy gyártass 1 rövidebb kutyacsontot vagy venni kell 1 et ami kb 20000 ft. ITT
Sziasztok!
Még mindig nézegetem az FZR600-asokat. Az lenne a kérdésem, hogy a km vissza állítás mennyire lehetséges ennél a motornál?
92-es évjáratnál keveslem a 33000km-ert.

Köszönöm!
Na 1 kis pihi.
Értem amit próbálsz elmondani, rárakom és bevillan pár szám 1 másodpercre és vissza 1 re. nem férek be az alsó gen csavarhoz a vízcső miatt holnap veszek 1 kulcskészletet.

Van valakinek eladó generátor sos be? Emre az 1000ből nem maradt?
Ábrus neked mindig minden van.
Hoznak ma aksi töktőt felrakom, holnap összerakom átnézek megint mindent szétbontom a vezeték köteget hétfő próba.
Sziasztok,FZR tulaj lettem .Tennék fel néha hülye kérdéseket .
Melyik lyukban magasabb a motor hátulja,a jelenlegiben vagy át kell tennem a másikba?
91-es 1000exup
Robi,van egy csatlakozó a generátortól,a benzintank alatt,vagy mögött keresd,ha ott rossz a kontakt,elégtelen a töltés.Lehet hogy egy vagy két fázistekercs zárlatos,én így jártam,de lehet a fesszabályzóban is zárlat.Keféket ne keress,a 600-nak állandó mágnesű öngerjesztéses három fázisú generátora van.Ez egyszerűbb generátor mint az 1000-é,viszont a fesszabályzója bonyolultabb.
gondoltam megidézlek
Bocs,a feszültség mérést Róbertgida csinálja!Erni, a karbihoz csavarhúzó és imbuszkulcs kell,és kell még egy 7-es villás,vagy csillagkulcs levenni a súbertű házát rögzítő csavart,ezt óvatosan húzd majd meg,mert Huli már egyet letört belőle!
Imbusz, súber?
Erni,te is mérj rá az akkura járó (fordulaton)motornál,mennyi a feszültség!
Inbusz kulcs készlet (ha a súbert tű fedele olyannal van rögzítve), csavarhúzó, 2-3 fajta a bilincsektől függően.
Semmi meglepő dolgot,minden van otthon ami kellhet hozzá,pár kulcs és csavarnyúzó mindenkinél akad
Sziasztok.a karburátor szétszedéséhez milyen szerszámot szerezzek be ?.az összerakásnál kell valami tömítő anyagot használnom?Holnap a munkahelyen csinálnám de ahoz ma kéne beszerezni a dolgokat.köszi
valaki
Az enyém sem megy! ,
eddig néha -néha magához tért,most viszont sehol semmi
nem elegendő a töltés
1 feltöltött akkuval kb 50 km-ert megyek,utánna vége
olyan mint 1 elektromos bicaj ,ha menni akarok vele rádugom a töltőre 1 fél napra
Sziasztok.a karburátor szétszedéséhez milyen szerszámot szerezzek be ?.az összerakásnál kell valami tömítő anyagot használnom?Holnap a munkahelyen csinálnám de ahoz ma kéne beszerezni a dolgokat.köszi
Ez meg Thomasnak és Róbertgidának!
http://youtu.be/B4LhjsCegnk
1000-es tulajok,mit találtam http://youtu.be/zLq_yIlpiwE
Istenem,de nehéz így távjavítani,ha a másik kukkot se ért hozzá. Huli,tedd azt a műszert 200-ohmos állásba,és mérj rá arra a két kefe kivezetésre.Ha úgy is szakadást mutat a műszer,(bal oldalon 1-es)akkor vagy szakadt a forgórész,vagy nem adnak át a kefék.Egyébként generátorból jó ha beszerzel tartalékot,ilyenkor csak gyorsan kicserélnéd,aztán hajrá.
Na mentem festeni délbe olvasok pápá.
valami hasonló van nekem is elvileg.
Ki tudtam venni a fesszabályzót is megint vésni kellett.
Mind1 vodás vagyok nem értem.