Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Beindult csak nem úgy ahogy legutóbb mikor leraktam. Ugye volt a karbipucolás és beállítás utána pöc röff elsőre, alapjáratot melegen beállítottam stabil 1200volt és ment mint a rakéta. Most 5 nap után beindítottam és full szivató és gázt kellett adnom neki mert csak köszörült. Én mindig akkor indítom miután már nem kerepel az ac. Benzin van akkor nem értem.
Na szasztok, go bekk jó soká
Ha sok benzin hiányzik egy bekapcsolás kevés,mert egyszerre csak kb. 5 mp-ig engedi pumpálni!Többször kell fe-le kapcsolni.Egyébként nekem is dettó ugyanez állt fenn,neked is bizti hogy szelephézag nem tökéletes legalább egy hengernél!Ne add fel,ha sikerül beindítani és bemelegszik,utána mindegyik henger menni fog!
De kerregett sokat de meg is vártam míg bekussol.
Elpárolog az úszóházból a benya. Nem kerregett jó sokat, mikor ráadtad a gyúttást? Többx le és fel kell adni a gyúútást, amig kerreg (vagy a vészleállítót fel-le)
Akkor indítsd, ha má nem kerreg.
Vegyem vissza 2 re a keveréket?
Skacok 5 nap állás után mi tud elromolni a karbiba ha nem is mentem vele? Kihoztam megnézzem működik e a km óra. Az működik. Indulni max szivató és gáz anélkül nem akar eddig szivató no gáz 1re . És alapjárat is eltűnt. Kicsit durrog olyan mintha 1 henger kihagyna de csak alapjáraton. Múlthéten mentem vele akkor nagyon állat volt leraktam és azóta most először mentem vele.
Cserélnünk kellett volna kicsit a terpentinen, ott kiderül 3 kanyar alatt, hogy melyik hogy viselkedik... főleg felváltva hajtva a kettőt. Enyémnek eléggé lent az eleje, segge meg fönt (na jó, az én súlyom alatt, neked a +40 kilós hasaddal biztos lejjebb esne pár centit )
Szasztok siker fény csillogás. 2 fatégla és 1 olajemelő és felemelve kicserélve és mindjárt tesztelve és kb 10 perc alatt megvoltam vele.
Mé szósz be
Tényleg labilis. Épp most engedem az elejét
Na, én se sokáig rontom má itt az ájert, mék Don Poti után a Zadriára.
Sajna, Csongrádi tali kimarad ( ) de majd bepótoljuk. Még azé du benézek, addig is csá.
Akkó csak még jobban fordulna...
Sztem Zsóti motorjának nincs is baja, csak nem dűtti elég mélyre

Én valszeg megpróbálnám az első telónál leengedni, az eccerű, és kiderülne, jobb-e úgy.
Mind1 majd ha lesz időm szereztem olajemelőt.
Na elbasztam valamit
Na itt az én másik pólóm. A kreativitásom nem ismer határokat.
.
teee, badboy
Na itt az én pólóm.
Jó reggelt.
Hát ez kész. Ábrus Te nagyon beteg vagy.
Jóvanna megyekmá.
Ábrus húzzál aludni mert pofánváglak!
Én meg a mérőszalagom tudni véljük hogy nem csak a hátsó tengely van előrébb,hanem az első is hátrább (sportmotoroknál sajnos gyakori típushiba )
Fú tényleg a nyomatékok! Na majd holnap.