Beindult csak nem úgy ahogy legutóbb mikor leraktam. Ugye volt a karbipucolás és beállítás utána pöc röff elsőre, alapjáratot melegen beállítottam stabil 1200volt és ment mint a rakéta. Most 5 nap után beindítottam és full szivató és gázt kellett adnom neki mert csak köszörült. Én mindig akkor indítom miután már nem kerepel az ac. Benzin van akkor nem értem.
Ha sok benzin hiányzik egy bekapcsolás kevés,mert egyszerre csak kb. 5 mp-ig engedi pumpálni!Többször kell fe-le kapcsolni.Egyébként nekem is dettó ugyanez állt fenn,neked is bizti hogy szelephézag nem tökéletes legalább egy hengernél!Ne add fel,ha sikerül beindítani és bemelegszik,utána mindegyik henger menni fog!
Elpárolog az úszóházból a benya. Nem kerregett jó sokat, mikor ráadtad a gyúttást? Többx le és fel kell adni a gyúútást, amig kerreg (vagy a vészleállítót fel-le)
Akkor indítsd, ha má nem kerreg.
Skacok 5 nap állás után mi tud elromolni a karbiba ha nem is mentem vele? Kihoztam megnézzem működik e a km óra. Az működik. Indulni max szivató és gáz anélkül nem akar eddig szivató no gáz 1re . És alapjárat is eltűnt. Kicsit durrog olyan mintha 1 henger kihagyna de csak alapjáraton. Múlthéten mentem vele akkor nagyon állat volt leraktam és azóta most először mentem vele.
Cserélnünk kellett volna kicsit a terpentinen, ott kiderül 3 kanyar alatt, hogy melyik hogy viselkedik... főleg felváltva hajtva a kettőt. Enyémnek eléggé lent az eleje, segge meg fönt (na jó, az én súlyom alatt, neked a +40 kilós hasaddal biztos lejjebb esne pár centit )
Na, én se sokáig rontom má itt az ájert, mék Don Poti után a Zadriára.
Sajna, Csongrádi tali kimarad ( ) de majd bepótoljuk. Még azé du benézek, addig is csá.
Akkor indítsd, ha má nem kerreg.
Tényleg labilis. Épp most engedem az elejét
Sajna, Csongrádi tali kimarad ( ) de majd bepótoljuk. Még azé du benézek, addig is csá.
Sztem Zsóti motorjának nincs is baja, csak nem dűtti elég mélyre
Én valszeg megpróbálnám az első telónál leengedni, az eccerű, és kiderülne, jobb-e úgy.
.
De én inkább Kajdacsra mennék