Elvileg töltés van mert pezsgett az aksi ez előbb mikor meghallgattam.
Holnap átnézem a kábelt a tank alatt mert ma leszedtem és kivettem a karbit is lehet mikor visszaraktam akkor lett valami.
De gyerekek ismételten csak jót mondhatok róla mert úgy megindul fosok rajta de komolyan és tök jó mert a km óra is működik.
Ja és amit észrevettem hogy a fordszám mérő felpörgött 3000 ig mikor az önidító relé csak kattogott.
Miért nincs ezen töltésjelző? Fakkba műszer nélkül meg nem tudom megnézni ugye? Mert ha aksiról megy a gép akkor beszoptam a brokit ha esetleg nincs töltésem.
Most már teker de kevés neki. Reggel megnézem a generátort. Most vettem ki a aksit pár napja és akkor még bőven szint felett volt a víz majdnem tele volt.
Az önindító nem teker, csak a behúzó kattog?
Esetleg tedd valami magasabb sebesség fokozatba és kicsit lökd meg a gépet. Lehet felverődött az önindító fogaskareke, és nem ugrik be a koszorúhoz.
Holnap megpróbálom bebikázni ha beindul úgy akkor aksi. De ez is rejtély hogy mitől adta meg magát. Lehet az ac annyira leszívta mert kellett vagy 10x restartolnom mire feltöltötte a karbikat. De akkor miért indult be mikor elmentem vele. Utána miért nem.
Nem merült le minden faszán működik. Pöcre beindította elmentem 1 körre megnézni sikerült e a karbit megcsinálni. Leálltam 20 percre gyújtás világítás le. Indítanám és nem indul csak a behúzó kattog, de mint az ac úgy kattog. És 1x megmozdítja a dugót és csak kattog utána.
Felgyújtom a gecibe ezt a szart. .
Beindul szépen jár megy mint az állat. Raktam bele kemény 5km-t.
Leállítom fent az őrnél gondoltam elszívok 1 cigit. Kidumáltuk magunkat 20 perc be akarom indítani és csak a behúzórelé kattog és meg se mozdítja az önindítót. . . . Megőrülök.
Fábi76 ! ! !
Ha nem csiszolsz meg valamit nem áll meg rajta a festék.
Ha nem csiszolod simára akkor tuti hogy narancsosat fogsz fújni!
Alapozót ,szórógittet elég 6-8 százas papírral csiszolni
lakkot, előző festést 1200 as papírral.
Ha bármelyket ennél finomabbal csiszolod és teljes elemet festesz akkor 1 értelmű h vastag lesz rajta a réteg , és felválik .
A te esetedben viszont úgy értelmezem h a frissen fújt mattrészről válik a festék. ennek sok oka lehet pl:
-gagyi lakk
-nem jól behígított mattrész
-nem a saját hígítójával hígítottad a mattrészt
-vastag mattrészt fújtál,és nem vártad meg míg megszárad
-vagy már az alapozó szarul volt beedzve
-álltalában a gagyi lakk a ludas. . .
ha segítség kell szólj nyugodtan,csak válasz erre gombbal,mert arról kapok emilkét
Holnap átnézem a kábelt a tank alatt mert ma leszedtem és kivettem a karbit is lehet mikor visszaraktam akkor lett valami.
Mert még el lustul.
Ja és amit észrevettem hogy a fordszám mérő felpörgött 3000 ig mikor az önidító relé csak kattogott.
Esetleg tedd valami magasabb sebesség fokozatba és kicsit lökd meg a gépet. Lehet felverődött az önindító fogaskareke, és nem ugrik be a koszorúhoz.
http://bikerpunks.com/mediavie...
Beindul szépen jár megy mint az állat. Raktam bele kemény 5km-t.
Leállítom fent az őrnél gondoltam elszívok 1 cigit. Kidumáltuk magunkat 20 perc be akarom indítani és csak a behúzórelé kattog és meg se mozdítja az önindítót. . . . Megőrülök.
Ha nem csiszolsz meg valamit nem áll meg rajta a festék.
Ha nem csiszolod simára akkor tuti hogy narancsosat fogsz fújni!
Alapozót ,szórógittet elég 6-8 százas papírral csiszolni
lakkot, előző festést 1200 as papírral.
Ha bármelyket ennél finomabbal csiszolod és teljes elemet festesz akkor 1 értelmű h vastag lesz rajta a réteg , és felválik .
A te esetedben viszont úgy értelmezem h a frissen fújt mattrészről válik a festék. ennek sok oka lehet pl:
-gagyi lakk
-nem jól behígított mattrész
-nem a saját hígítójával hígítottad a mattrészt
-vastag mattrészt fújtál,és nem vártad meg míg megszárad
-vagy már az alapozó szarul volt beedzve
-álltalában a gagyi lakk a ludas. . .
ha segítség kell szólj nyugodtan,csak válasz erre gombbal,mert arról kapok emilkét