Én akkor is várok,ilyen autóm még nem volt.
4 év alatt csak gyertyát,olajat,és féktárcsát cseréltem
semmi olajfogyasztás, CO gyári értékeken belűl,pedig kapott már a kicsike,nem akarok kibaszni vele
Lehet azért mert már a motor sem gyári,így nem a gyári beállítások kellenek neki?És ha nem 1 forma a hengerekben a kompresszió?Akkor nem ugyanaz az anyag kell mindegyiknek
Vagy kussoljak? mert hülyeségeket beszélek?
Amúgy melegen mindig mást mutat, mint pár nap állás után,vagy hidegen sztem
Ja de magától miért baszódik el Gida nem érted szombaton úgy raktam le hogy jó ma meg már úgy inditottam hogy nem addig oda se néztem a motorra érted nem érted.
Itt a srácok 50-50 % ban használják,és azt mondják h nem éreznek külömbséget.Van aki 3.2 es mercibe teszi,ő sem panaszkodik.Havi 2-3 tanknál azért már észrevehető a pénztárcán nemtom hogy merjem-e ,tökéletes motor van a kocsimban kár lenne elbaszni.
Hali. De eddig ezt se csinálta amíg nem nyúltam hozzá hogy beállítsam a gyári értékeket. Múlthét szombaton nagyon faszán ment mostmeg 5 nap állás után baszik menni 1 henger kihagy azt hallom. A benzinszag meg van jó sok.
Na most megvártam sokszor míg nem kattog direkt tarcsira raktam a benzincsapot is hogy kapjon rendesen naftát.
Most alapjáraton megrántom a gázt gondolkodik és semmi elfullad. És jó kis benyaszagvan a csőbe is. Na karbi ki vissza 2 re az összes csavart az meglátjuk mi lesz ebből.
4 év alatt csak gyertyát,olajat,és féktárcsát cseréltem
semmi olajfogyasztás, CO gyári értékeken belűl,pedig kapott már a kicsike,nem akarok kibaszni vele