Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikor volt kinyitva mikor be akartam indítani tegnap? Na ná el se zártam bikázásra indul csak a masinéria. Meg tolásra.
alapjárat ingadozást okozhatja mondjuk rossz gyertya?
Benzincsap ki volt nyitva?
Átnéztem az összes kábel a-z-ig és minden össze van dugva. Kontakt tisztitóval is lepucoltam őket.
Barnán is van csak nem adtam gyújtást.
Igen kezdem énis úgy érezni mert most rámértem a barnára és nincs rajta delej szal valami kontakt lesz a barnával.
Ugye gyújtás nélkül kell nézni van benne gy van benne 11,33V.
azért nekem van egy olyan érzésem, hogy valami bagatel érintkezési probléma miatt nem százas a szerkezet (mielőtt atomjaira szednéd)
Mindjárt megnézem 1 pill csak el kellett rohannom.
A piroson van +?








,
Itt 1 jobb kép jelöld be mit hol kell mérnem légyszi légyszi.
A keféknek hol van a csatlakozási pontja? a szürke kefeházból jön ki 2 lapos lemezke gondolom azok és hova kell érinteni a spagóca másik végét hogy valamit lássak 200ohm on?
jaja.
én ezt megoldottam.
Max 1 hengeresen állítok szinkron. Nekem az való.
Azért jó ha tudod,hogy müködik a szinkron teszter.
Mert különben szopsz vele egy nagyot.
Ha jó a fesszabályzó,bekapcsolt gyújtásnál a két kefén is ott kell lennie8-10V feszültségnek,ha nincs,akkor a szabályzó rossz.
csak 7
Akkor a gerjesztés jó,a kefék csatlakozóján kikapcsolt gyújtásnál ki tudod mérni a forgórész tekercsét,ha jók a kefék.A műszert tedd 200-ohmos állásba.Ha szakadást mérsz,(üres a kijelző)akkor valamelyik kefe sz*r.
Hogy tudom felrobbantani mielött felrobbantanám tudni kéne mit ne csináljak :D
A generátor barnára és az aksi- ra érintve kell? mert úgy 10,77V
Mivel + feszkót keresel,a másik végét testre rakd a műszernek,vagy akku -!Sok autogramba kerül ez neked!
Általában a kefék kopnak el,is nincs gerjesztő feszültség a forgórészen,ritkábban valamelyik dióda lesz zárlatos,vagy a fesszabályzója pusztul el.Ellenőrizd a barnán a +12V-ot,(bekapcsolt gyújtásnál)mielőtt szétrobbantod a generátort.Lehet hogy csak kontakthibás a piros csatlakozó valamelyik kábele.
Ja közbe leeset hiányos a műszaki angol tudásom.
Én 7 nyelven eszek iszok alszok dugok.
KÖszi akkor összedugom a csatit és honnan mérjem hogy van e a barnába 12V a generátor vége ok de a másikat hová érintsem?
Amiket bekarikáztál a rajzon,az a két trafó a négy gyertyával!
Én most szopok de nagyon. Nincs valamiért amper a generátorból, de nem biztos csak mikor bebikáztuk nem volt az aksin mérhető töltés csak ami az aksiba volt 11,5V. És most levettem a generátor kupakot és szokás szerint törnek az öreg csavarok. Ott miket kell mérnem hogy jussak valamire?