Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A test a blokkon megvan meg van 1 zöld és 1 piros csatlakozós kábel ami kijön a generátor felől járt a motor és ráraktam a -aksira és a piros csatisba a piroshoz semmit nem mutatott.
Jó helyre, itt van néhány ezres. Nyél gázon eszi az olajat ez tény, de melyik motor nem? Egyébként új autó vásárlásnál, ha visszavized mert eszi az olajat, és mondjuk az az olaj evés 6 deci / 1000 km, akkor azt fogják mondani, hogy gyári értéken belül... Pedig van autó ami 10 e alatt se eszik annyit. Ezek az öreg vasak, főleg ha kicsit kopott csipegetik az olajat. Namost mivel évente illik olajat cserélni kb. az olajcserekor a flakkonban maradt olaj elég arra, hogy a következő tavaszig pótolja az elfogyót.
Az ezres a többiektől hallottak szerint megbízható, de ez nem új motor. Jöhetnek ki hibák, de ez a koránál fogva természetes. néhány hozzászólással ezelőtt 600-asról kérdeztek. Full érvényes erre is....
Szia. Nekem 750-es van,de nem eszi az olajat.
Az hogy mit eszik és mennyit,az a motor állapotától és a gazdája vezetési stilusától is sokban változik.
Nem kell kivenni, szét lehet szedni ha bent van úgy is. Inkább nézd meg a műszerrel, hogy azthiszem a két kábel egyikén állandó + van, a másikon meg gyújtás +. Meg a test meg van-e.
A helyzet álló motornál mérve 12.8 Volt,ezt még tavasszal mértem,de gondolom,most is annyi.
A helyzet álló motornál mérve 12.8 Volt,ezt még tavasszal mértem,de gondolom,most is annyi.
Sziasztok!

Remélem jó helyre írom igazából csak véleményekre lennék kíváncsi FZR 1000-sről olvasgattam róla és sok helyen írták hogy eszi az olajat nem nagyon csak kicsit, meg ugye hogy régi és hogy ahoz képest nagy a súlya ez kezelhetőségben mennyire befolyásolja?mert lehet később ilyet vennék mivel nem drága de mégis azért 1000-s van benne erő ha nem is mai darab, csak kitudja mennyire emgbízható...
A helyzet álló motornál mérve 12.8 Volt,ezt még tavasszal mértem,de gondolom,most is annyi.
Nekem nincs töltés mert ugyan annyi mintha be se lenne indítva.
Nekem járó motornál 13.8-Volt van, az akksinál mérve kb 3ezres fordulaton.
most átnéztem megint a vezetékeket és minden passzol. most kiveszem a generátort megnézem a szénkeféket.
Beindítottam bikáról és nincs töltés. 12v aksinál a 11,5 az gyenge?
Gyengécske. Indítsd be, mérjél rá.
Sziasztok!
Gyula,a szeptemberi márka találkozó hol lesz?
Az aksiba 11,5V van.
Elmentem vettem multimétert mindjárt megsassolok mindent.
A generátorból 2 kábel jön ki,nézd meg nem csúszott-e szét....
Vagy Kontakt hiba mikor levettem a tankot és visszaraktam akkor valami szétcsúszhatott. Megyek veszek 1 multimétert.
Kell . .
NA a legújabb fejlemény hogy bikára pöcc röf. Akkor önindító jó.
Mentem vele 1km-t rajta lámpa és leesett a fordulat és dadogott és mikor levettem a lámpát akkor felpörgött szal több mint valószínű aksiról megy a vas akkor megint a sokesélyes hibalehetőségek jönnek elő szénkefe vagy tekercs vagy fesszab.
Mint lentebb írtam,karbiurátoros,méghozzá négy van rajta,minden hengeren egy-egy.Itt találsz hozzá részletes gépkönyvet:http://pdftown.com/PDF-Yamaha-...
Tamás csak rá kell mérni az akkura egy multiméterrel,ha 14.4V-felett van a feszültség,akkor szabályzó kampeca!2000-ből kijön egy LED-skálás műszer,ha kell szólj.
Helló!
Amúgy megbízható motor?
Akkor mindenképpen valaki motor szakival kell elmennem vásárlásnál.
Valami részletes adatlapot találok róluk? Ezek sima karburátorosak akkor, vagy injektoros?
Köszi szépen!
Gyulám melyik a fesszabályzó? Műszerrel hogy tudom megállapítani mi a rossz? pl bebikázom és ha sok a töltés akkor fesszab? De mennyi a sok. . .
Ballószögön Marihónalja ültetvényt foglaltak le 610 tő.
Most már tudom miért ott volt a a találkozó. . .