Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt az én vasam, meg tanultam anno villamosságot. Gyula segít, oszt kitotózzuk mi a gebasz oka.
Sziasztok!
Gondoltam először nektek ajánlom fel, mielőtt feldobom a vaterára.
Acer Veriton 7600G V2
2,6-os P4 (nem celeron) hozzávaló alaplap integrált vga-val, de van rajta AGP port is. 512 DDR (DDR1), 40 Gb Hdd, floppy, combo drive (cd író, DVD olvasó) Ajándék bill. (választható, mindkettő multimédiás, + egér + tápkábel.
Extrák: előlapi usb, és hang + egy mikrokapcsoló révén ha nincs fenn a ház oldala, nem kapcsol be a gép.
Leszervizelve, kitakarítva (táp is) mai napon még 25 nap garancia.
Csak most csak nektek:
tíízzzezer foorint... azaz 10 e HUF
Nincs valakinek tartalék gyujtás elektronikája fzr 600-hoz gyöngyös környékén megnézni hogy az e a hiba, esetleg ha eladó meg is venném
észrevettem egy apróságot az olj visszajelző piros lámpa csak akkor világit amikor indítózok ennek így kel lennie
Köszi mester. yamaha rajzot?
Ha valóban hibátlan generátort teszel rá a mostani helyett,és a generátorcsatlakozó átad rendesen,akkor lennie kell töltésnek!Gpz-nek:akkor javaslom szerezz egy színes villamos rajzot,és teljes egészében át kell nézni a motort,mert valami komoly buherálás történt vele!Nemrég valaki tett fel egy színes rajzot,tegye fel mégegyszer.
kértem egy profi műszert mert nekem csak piacos van azzal 2.3 ohm volt az eredmény a trafókon
a piros fehéren megvan a 12-volt de a sárgán is állandó a 12-volt
a modulból kijövő vezeték (piros fekete)az nem biztos hogy jó helyre lett visszakötve mert a reléhez menő piros feketére van rákötve ezt nem tudom jó e mert mikor elhoztam beindult de csak otthon tudtam kipróbálni ki húzattam és ekkor ment ki a bizti és az aksinál volt egy kis sav is kijőve
Gyula mester bölcs tanítóm. Tételezzük fel hogy ha kicserélem a generátort és ugyan az a jelenség akkor mi lehet még?
Fú gyerekek a negyed milláért meg kell küzdeni annyit festettem ma hogy leszakad a karom.
Nembaj lesz generátor és sok szép új dolog a mocira.
A trafókra egy sárga/piros,és szürke/piros vezeték páros megy.Ha indítózol,testhez képest a piros vezetékeken +12V-nak kell lenni.Ha nincs,akkor a riasztóhiánya a ludas.
A riasztóra rá lehet kötni a gyújtás tápvezetékét,így ha valaki csavarhúzóval fel is töri a gyújtáskapcsolót,amikor beindul a riasztó leállítja a motort.Ha ilyen gyújtásblokkolós riasztó volt benne,akkor meg van bontva a gyújtás tápkör,azt újra össze kell kötni.
Motorinonak szép sárga a frézije. Ez nem az angol papíros motor volt?
Amit olyan áron alul árultak 240ért aztán 290 ért?
A háromohm sok,1.8-2.2 között írja gépkönyv,így nem tud annyi áram átfolyni rajta,ami elég teljesítményt adjon neki.Ha előtted már valaki buherálta a villamos rendszert,akkor nem ártana teljesen átnézni.Igen,én raktam minden hengerre külön Lada trafót,de csináltam hozzá egy meghajtó egységet is,mert a gújtásmodul nem bír el négy trafót!
Van itt valaki,akinek a motor szám és a váz száma úgy kezdödik hogy 1FV-?
nekem is exup van ! és oda nem tudod átrakni annak az agyári helye ahol van most ha emelni akarsz akkor más beavatkozás kell ( K.hosszabit,vagy akármi bármi lehetséges )
Kúrva jó idő van , kimegyek horgászni 1 hatalmatos tóra és nem is jövk elő vasárnap estig ,vagy hétfői melóig
daogyula
köszi a tanácsot megmértem a trafókat én 3 ohm-ot mértem a motoron megmértem egy mz trafót de azon 4-et mértem ilyenkor mi van azért mértem meg mert olvastam a fórumon hogy 4db trafót szoktak bekötni trafócsere miat. A mocit most vetem és kikötötte az előző gazdája a riasztót lehet hogy valamit elkötött rajta?
Én óvatosan,és olyan sokat gurulok,hogy a gumi helyet a kerék csapágy kopik el.
-Nagyii nem láttad a gyógyszeremet?Az volt ráírva hogy LSD. -Szarok én most a gyógyszeredre, inkább segíts kizavarni ezt a kurva sárkányt a konyhából!:'D


kb: ennyire értem mit beszélsz,ki lett mérve,nincs elég töltés ez tuti
de 1edül szerintem nem tudok továbbmenni
a csatlakozókat amit írtál már rég kicseréltem csokira,ez volt az első dolgom,mert szétolvadt
de nem vagyok villamosokos asemtomholvanafeszszabályzómeghogymiatökömaz
Lehet igazad van,valóban vékony a szélén az anyag .
Valószinüleg kutyacsont cserével kell megoldani.
Vezérmü láncot,mennyi kilométernél cseréltél?
A számtárcsák közt kis közlőkerekek vannak,azok tartják és léptetik a tárcsákat.Ha azoknak a tengelyét finoman kijjebb feszíted,át lehet léptetni a számtárcsákat.De nem azért mondtam,hogy csaljatok!
Sziasztok!
Most cseréltem olajat az FZ 750-ben, 94450-kilométernél.
Van itt valakinek 100000-kilométer a motorjában?