Máris segítewni kell Hulinak,még szerencse hogy műszerész vagyok.A rajzon a bal alsó (Alternator )a fesszabályzó,az 1000-nek olyan generátora van mint a kocsiknak,alul lent az ellipszis két csavaros a fesszabályzó,a tengely mellett jobbra lenyúló fészekben keresd a kefét.Huli,ez vezéreld generátor,ha a barna vezetéken nem kap +12V-ot a gyújtáskapcsolótól,nincs töltés,ezt ellenőrizd.Persze elkopott kefe is lehet.A kefét egy rugó nyomja,óvatosan vedd ki el ne repüljön,én már kerestem rugót négykézláb!
JA és lett jó kis részleges szalagszakadás az ujjamba ami még mindig fáj. . . . . . Ja és sikerült visszaraknom csak kicsit tovább tartott mint gondoltam.
Bátorság énis magamtól tanultam meg járni nem segítettek. De itt fogunk ha elakadsz. A nehezebb része a gázbovdent kiakasztani és vissza a karbiból jegyezd meg melyik hol volt és minden fasza lesz. De ha nagyon parázol csinálj fotókat mi hol volt mielőtt szétszedted és akkor ha elakadsz csak ránézel.
"Hogy a kénköves retkes fas*ba tudjátok a teló tetejére a kupakot visszarakni mert megint itt szopok vele és nem akar az istenért se belekapni a menetbe ami jó. esküszöm kibaszom és felgyújtom ezt a szart."
A karbi szinkront otthon is meglehet csinálni, ha az ember tudja hogyan működik a karbija, és van egy szinkronteszterje.
Namost, egy 4 karbis szinkronteszter minimum 30 pénz. A karbi szinkront, ha minden ok, max. 2 szezononként kell megcsinálni.
1 karbi szinkron, egy szinkron teszter árának felébe van. Egy használt karbisor, úgy hogy egy szakember kitakaríitotta és beállította 30 pénz max. Egy injektoros motornál ez kemény százezreket jelent. Egyébként meg a 2000-es évekig majd minden moci karbis volt.
Én itthon szerelem az ezredest abszolút nem megerőltető. Ha elakad az ember akkor itt a sok szaki aki segít minthogy énis elakadtam és van segítségem remélem .
Hali én óvatosan szétszedtem atom darabjaira. A régi csavarokat kicseréltem imbuszra mert a régiek törtek belül a réz csavarokkal meg a fúvókákkal óvatosan bánj mert könnyen törnek (tapasztalat).
Én az egészet lemostam brigeciolal hogy szép tiszta egyen utána kompresszorral átfújtam mindent fúvókák benzin utak stb stb.
Amire nagyon figyelni az a membrán a súbertűnél ha kiszakad újonnan kb 40 ropi. utána összedobni és kész. nekem ment és nem füstölt stabil 1200 alapjárat. De csak ment mert most elment tegnap óta az amper a motorból és szopok.
köszi a választ,
hát még nemtom mi lesz.. nem igazán tudom magamban elfogadni hogy normális hogy eszi az olajat de ha te mondod
meg ugye hogy ez még karburátoros nah most ha az elálítódik karbi szinkron azt otthon gondolom nem lehet hát nemtom azért ha vmi elromlik bonyolultnak tűnik...
Sziasztok .FZR 1000 karburátor szétszedésnél mire kell odafigyelnem.mit és hogyan takarítsam ki és mivel.(még nem csinálta ilyet )állítólag a tűt a harmadik rovátkába a keverék csavaron pedig 2.5 fordulat .levegőszűrő szívócsonk megjavítása után megtorpan a motor kis fordulaton meg ahogy észrevettem elkezdett füstölni is.előtte a szívócsonk nem illeszkedett rendesen csak szinte rá volt rakva de nem füstölt és nem torpant meg akkor.a választ előre is köszönöm.
1 piros van a csatlakozóba és 1 barna és a generátoron onnan megy fel a piros 1 30A relébe onnan az önindító behúzóhoz és a aksi+ hoz
a barna nemtom hová megy. Ja és a csavarok olyan faszák hogy nemtom hogy szedem ki onnan őket.
"Hogy a kénköves retkes fas*ba tudjátok a teló tetejére a kupakot visszarakni mert megint itt szopok vele és nem akar az istenért se belekapni a menetbe ami jó. esküszöm kibaszom és felgyújtom ezt a szart."
Kopnak az elkatrészek max. de elállítódni nem tud szerintem...
Namost, egy 4 karbis szinkronteszter minimum 30 pénz. A karbi szinkront, ha minden ok, max. 2 szezononként kell megcsinálni.
1 karbi szinkron, egy szinkron teszter árának felébe van. Egy használt karbisor, úgy hogy egy szakember kitakaríitotta és beállította 30 pénz max. Egy injektoros motornál ez kemény százezreket jelent. Egyébként meg a 2000-es évekig majd minden moci karbis volt.
Én az egészet lemostam brigeciolal hogy szép tiszta egyen utána kompresszorral átfújtam mindent fúvókák benzin utak stb stb.
Amire nagyon figyelni az a membrán a súbertűnél ha kiszakad újonnan kb 40 ropi. utána összedobni és kész. nekem ment és nem füstölt stabil 1200 alapjárat. De csak ment mert most elment tegnap óta az amper a motorból és szopok.
hát még nemtom mi lesz.. nem igazán tudom magamban elfogadni hogy normális hogy eszi az olajat de ha te mondod
meg ugye hogy ez még karburátoros nah most ha az elálítódik karbi szinkron azt otthon gondolom nem lehet hát nemtom azért ha vmi elromlik bonyolultnak tűnik...
Mert nem találom.
a barna nemtom hová megy. Ja és a csavarok olyan faszák hogy nemtom hogy szedem ki onnan őket.
Csak a piros megy a generátorra és van a test a blokkon.