nem is akarok vele menni.de lehet hogy jol kihajtom.Rohadjon meg.Megy ameddig megy.Veszek komplett blokkot bele.Olcsobban kijövök anyagilag.Talán.Most még csak olyan 4000 körül kezd megszolalni de csak olyan halkan hogy alig észrevehetö csak én betegesen figyelem a motor hangját mert nincs müszerfal jelenleg a motoron és nem bizok benne.Eleinte azt hittem hogy csak bedumáltam magamnak de ugy néz ki hogy mégis szol egy kicsit.Javittani sok pénz.Pakoláskészlet,csapágyak stb.FUJ
Hello! Ha úgy hallod hogy kopog, akkor ha rám hallgatsz nem mész vele egy centit se. Pár napja írtam, hogy a bátyám hogy járt. Ott is úgy kezdődött hogy a hajtókarcsapágy szétment csak az előző gazdája szart rá. Most ott tart a dolog hogy jól szétverte a főtengelyt meg a hajtókar is oválra kopott. Holnap megy megnézni egy másik blokkot, mert ez kuka lett. Amúgy az övébe 17000 Ft a komplett hajtókar a csapágy magában sztem sokkal olcsóbb.
nekem egy komplett fzr kellene alkatrésznek.
Ma rájöttem hogy elég helyesen kopog a hajtokatr csapágy
.Még menthetö stádiumban.Mennyibe kerül egy hajtokarcsapágy szett?
Nem kell aggódni, nekem a 600-as alapjáraton elérte a 100 fokot, ott kapcsolt a ventilátor. Nagyon kicsit a hűtőközeg mennyisége, nem tud sok hőt fölvenni és légáram nélkül leadni sem
Tavaly óta én is repsol 15/50- ásványi olajat használok és 6000 ként 2 decit töltök rá. A ventim meg a fél fölött majdnem háromnegyed állásba kapcsol, de ilyen hidegbe is ha lassan tötyögsz akkor is bekapcsol.
Azzal is lehet barmulni
Ma rájöttem hogy elég helyesen kopog a hajtokatr csapágy
.Még menthetö stádiumban.Mennyibe kerül egy hajtokarcsapágy szett?
csak azért meglepö mer télleg alapjáraton ment
mondjuk tegnap megnéztem és 3/4van benne hütöfolyadék.
meg olaj is már a határon van.