tankrozsda meg úgyugrik ki elvileeeg, hogy tank le, kiöblíz vízzel, kavics bele, aztán rázrázráz, aztán megint víz hogy kimossal. lyukas tanknál hallottam hogy valamilyen mügyantaszerűvel folyatják körbe belűl.. de ezt konkrétan lukas tankoknál kéne. kicsit nekem is látszik hogy nem mai a tank belül, de kifejezetten nem rohad.
azért kérdztem az ellenállását a dobank, hogy van-e rá ötleted.. ja, a dani barátom a nakedben melózik, még régebben úgy volt hogy vele csináljuk meg a telókat, deakit találtam szakitaz elég ügyes, meg tisztességes áron is dolgozik, lehet vele hozom tető alá a boltot. de akkor emelünk is a hátulján kicsit. sztetek ledobjam az idomokat? van valakinek képe leszedett idommal gyári müszarfallal és lámpával? a dobbal meg akkor tudnál valamit kitalálni hogy ne follyon ki a szelep?
Hello!
Ádám,az az igazság gépészmérnökhallgató vok, jövőre végzek, ha kell valami alkatrész szólj. Dobbal vigyázni kell mert ha olyan kis ellenállásúra csináltatod hogy max. benzinre állítva a porlasztókat még fehér a gyertya, akkor nagy az égés hőmérséklete és beégnek a szelepek meg ugye csökken a motor teljesítménye ezzel a benzin-levegő keverékkel amúgy is. Főleg AWI-val hegesztünk, saválló lemezt gyönyörűen lehet, de az alumíniumot is, ha előtte lecsiszolod. Telód át lett alakítva amilyenre akartad? www.ohlins.hu X.kerületben van: Naked Motors, ők csinálták a telóimat, itt csinálnak átszelepelést de fullra át is építik de úgyis adnak ötleteket. Láng van nekem is gyári dobbal, visít ahogy kell, a hangja miatt nem cserélném le de vagy 10kg a súlya
Más: tankotok belül nem rozsdás? Mit lehet ezzel csinálni?
üdv. jó FZR-ezést! Jaja fsMarkra gondoltam én is
hát, icipicit gondolkozom rajta, mennyire lenne jó egy hangosabb dob rá.. mit gondolsz? gépészetileg megoldható hogy ne legyen túl folytatlan? nem akarom hazabaszni a gépet..
Ja, és akinek a négyszázasában hatszázas blokk van nem is tudom ki lehet de mindig egykeréken láttam és csak burnoutnál van lent az eleje.... valami kék-zöld fzr.... valaki esetleg tudja kié lehet?
szerintem lehetséges márha kikapod a japánban beletett fojtást.
mer a zxr-em 185-öt ment ugy hogy volt még 3000 fordulat a pirosig
és a bátyám fzr-e is annyit ment csak ott nemtudom h hol állt a fordulatszámmérője.
gyertyakat barhol kapsz,azzal nem lesz gondod.pecsen va nasszem 2 bolt,ami belpiacosokkal is foglalkozik.majdnemhogy ok a legolcsobbak magyarorszagon,legalabb is eddigi tapasztalataim szerint. ajanlom meg az ebay-t.vannak uj cuccok is.van hogy postakoltseggel is olcsobbak,mint itthon:) pl ausztraliabol postakoltsegggel kb ugyanannyi a cucc.kene vmi ausztral ismeros:) esetleg japan.a yahoo.jp-n eszmeletlen sok cucc van!va nis egy ceg,aki ezzel foglalkozik.marmint szallitassal.de msot meg ne mmondom a nevet,mar egy eve nem foglalkoztam alkatreszekkel.
Ádám,az az igazság gépészmérnökhallgató vok, jövőre végzek, ha kell valami alkatrész szólj. Dobbal vigyázni kell mert ha olyan kis ellenállásúra csináltatod hogy max. benzinre állítva a porlasztókat még fehér a gyertya, akkor nagy az égés hőmérséklete és beégnek a szelepek meg ugye csökken a motor teljesítménye ezzel a benzin-levegő keverékkel amúgy is. Főleg AWI-val hegesztünk, saválló lemezt gyönyörűen lehet, de az alumíniumot is, ha előtte lecsiszolod. Telód át lett alakítva amilyenre akartad? www.ohlins.hu X.kerületben van: Naked Motors, ők csinálták a telóimat, itt csinálnak átszelepelést de fullra át is építik de úgyis adnak ötleteket. Láng van nekem is gyári dobbal, visít ahogy kell, a hangja miatt nem cserélném le de vagy 10kg a súlya
Más: tankotok belül nem rozsdás? Mit lehet ezzel csinálni?
üdv. jó FZR-ezést! Jaja fsMarkra gondoltam én is
Ádám, nem te kerestél tegnap kipufogóvéget? Ha kell bármit hegeszteni bevállalom, azért ne vegyél új dobot.
szerintem lehetséges márha kikapod a japánban beletett fojtást.
mer a zxr-em 185-öt ment ugy hogy volt még 3000 fordulat a pirosig
és a bátyám fzr-e is annyit ment csak ott nemtudom h hol állt a fordulatszámmérője.
Nem tudod kinek van ilyen?
Köszi.