nekem mukodott a tartalek:) csak kezdetben ne mtudtam melyik-melyik,igy vigan motoroztam tartalekon vegig.aztan lett nagy meglepetes,mikor kifogyott csontig a tank.meg izzadas is ,mire a nyaron eltoltam a benzinkutig:) epp vittem haza a frisse nvasarolt mocit.csak 2-3 km-t kellett tolni...
én is folyamatosan tankolgatom kb 100 kilométerenként.
De a mostani 1000-es zabál mint az állat.Bár az is igaz hogy nem birom ki hogy idönként ne tekerjem meg a gázt rendesen.
Kb:18 L a tank.A tartalékot azt nem tudom,nekem nem jó,nem tudom miért,mert benne van a csövecske a tankban és akárhogy állítom a csapot,kiszívja teljesen a benyót.
Én 200km után már szoktam tankolni,de szerintem elmenne 300 at is.
Mondjuk nem szeretném tolni!
Igen tudom hogy Pegasora akarta cserélni csak a TDR jobban tetszet neki amugy jó moci csak egy baja van.
Ha lemosom nem indul és nem tudom miértvan olyan hogy egy 2 óra mulva elindul viszont van olyan is hogy kell 2 nap nem tudom hol és mi ázik vagy okoz zárlatot?
Adam! feltehetnel egy oylan vidit,ahol kipufogo is fent van a mocin.ha mar a sajato mhangjat nem hallom,legalabb a tieden elvezkedjek:) esetleg fel is porgethetned par ezerre,ha erted mire celzok.az onboardon mikorra elveznem a hangot,addigra a szel bezavar
nagyon megkoszonnem:)
amugy megvan meg a sotet plexid? egy az egybe elcserelnem az en atlatszomra.ha erdekel jovo hetre teszek fel kepet rola
az enyemnek meg anno,mikor mukodott,varosban szinte allandoan ment a ventije. kint nem.altalaban kozepen,es felette volt.eleg gyorsan bemelegedett. aztan egyszercsak hol volt, hol nem volt viz:) kicsit megforrt,es elfolyt.kiment a hengerfejtomitesem.ez egy ilyen bicikli...
Te biztos egy európai szériás mocihoz jutottál hozzá,igen ezekkel az a gond hogy elég bufurcra sikerűltek ,főleg a hátulja a mocinak! De tudomásom szerint a segédvázadtól és a mocid évjáratátől függ hogy ki tudod e cserélni a hátsó idomot! Nekem is van egy FZR400 exup ez egy 92-es moci,de japkó szériás,nekem is inkább ez a változata tetszett,mert a hátulja szebb. De lehet tudok megoldást a probléámádra Baján van egy mocibontó Nyagyfalusi Róbert a tulaj ,itt a száma:30/6258400,őt hívd ha tud segit!
De a mostani 1000-es zabál mint az állat.Bár az is igaz hogy nem birom ki hogy idönként ne tekerjem meg a gázt rendesen.
Én 200km után már szoktam tankolni,de szerintem elmenne 300 at is.
Mondjuk nem szeretném tolni!
Ha lemosom nem indul és nem tudom miértvan olyan hogy egy 2 óra mulva elindul viszont van olyan is hogy kell 2 nap nem tudom hol és mi ázik vagy okoz zárlatot?
Pár véleményt szeretnék gumival kapcsolatba!
MOst akarok venni a 250-es FZR-emre!Szerintetek számít,hogy 130/70 vagy 130/60?
nagyon megkoszonnem:)
amugy megvan meg a sotet plexid? egy az egybe elcserelnem az en atlatszomra.ha erdekel jovo hetre teszek fel kepet rola
A 400FZR-ek mennyit mennek végre?
Te biztos egy európai szériás mocihoz jutottál hozzá,igen ezekkel az a gond hogy elég bufurcra sikerűltek ,főleg a hátulja a mocinak! De tudomásom szerint a segédvázadtól és a mocid évjáratátől függ hogy ki tudod e cserélni a hátsó idomot! Nekem is van egy FZR400 exup ez egy 92-es moci,de japkó szériás,nekem is inkább ez a változata tetszett,mert a hátulja szebb. De lehet tudok megoldást a probléámádra Baján van egy mocibontó Nyagyfalusi Róbert a tulaj ,itt a száma:30/6258400,őt hívd ha tud segit!