Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van egy fölösleges a 600R-ből. Ha jó a tiédre 2ezeré a tiéd :-)
üdv ! én nem vettem annó a másik gépemre szerintem tedd azt mint én! olcsóbb és bármelyik autóboltban kapsz.... Trabant km spirált vegyél nem is kell rajta sok mindent alakitani... csak a tekerő részét rakd át... én is igy oldottam meg ráadásul a külső müanyagja még vékonyabb és csinosabb mint amit a motorra veszel.... üdv
Üdv! Egy olyan kérdésem lenne, hogy hol lehet venni km óra spirált? Yamaha FZR 250R Exup. 1989-es kiadás. Még tavaly szezon végén szakadt el, azóta nem fogllkoztam vele. De lassan itt a mocis idő, aztán hajtani kéne, de spirál nélkül nem akarom. És kb mennyibe kerülhet?

Thx
na még lenne egy problémám:
először is kéne nekem 1000 esup fzrhez hátsó féktárcsa most vettem észre hogy van rajta egy hajszálrepedés az enyémen elég kellemetlen szóval ha van v kinek irja meg mennyiért adja és mennyit enged a feléből....
továbbá megint egy kérdés : mégmindig vak vagyok nem találom az olaj nivóablakot és miért van 2 olajbeöntő nyilás? hogy kényelmesebb legyen?
az nagyon fasza lenne, köszi


davemave@freemail.hu

holnap 6 után leszek valszeg.
Helo!
Nekem van manual.Msn-en átt tudom küldeni ha gondolod.
a dolog azért meglepő számomra hiszen kb 7 fok volt és alapjáraton ment a motor.
ebből kiindulva ki tudja mi lesz a nyáron a dugóba fogok állni a 40 fokba...


ja a valakinek esetleg van manual-ja 1992 -es ezreshez a elküldhetné h honan szerezte meg .
nekem 10w 50es full szintetik Castrol R1 van a mocimban. előtte R4es volt...még soha egyetlen decit sem evett meg belőle és a kuplung és a váltó is hibátlanul működik...
Nekem a 20/50-est eggyáltalán nem eszi.
én a maximum fölé öntöm.majdnem takarja az egész ablakot.Ugy is megeszi .Legalább is az én esetemben
Sziasztok én azt mondom ha fzr 400vagy 600 akkor 20-50 félszintetikus vagy rész szintetikus mert pörgösebben kell használni ha 1000 fzr akkor én azt mondom 15-50 repsol ásványi vagy valami 20-50 ásványi az a lényeg az 1000 be szintetikusokat ha lehet ne tegyetek mert csak megeszi de igy is ha eszi az olajat kb 1000km 4-5 deci az még normális atol függ ki ,hogy használja mert még ez fölé is mehet az olaj fogyaszt de semmi gond rengeteg új motor is eszegeti csak a kazdája nem tudja vagy nem árulja el végül is magát csapja be de érdemes oda figyelni az olaj szintre jobb oldalt lent én azt mondom mindig max on legyen
Sziasztok!
A louis honlapján(bike datebank menüpont vagy vmi ilyesmi alatt...) minden motorhoz fönn van hogy mennyi kell bele.Amúgy a blokk jobb oldalán a betöltő nyílásnál rá van írva, hogy mennyi kell bele +A SZŰRŐ! ez nálam +3 deci volt...
én úgy szoktam nézni az olajat,hogy egyenesbe állítom a motort és a kis alblakon van két pont és azok között kell hogy legyen...
ennyit tudok hozzátenni a témához!
Ave!
Láttátok amikor a King Roadnál mértek egy GSXR 1000 K5-öt? Motorshow1-be volt. Tíz fokkal az üzemi hőfok alatt -ezt úgyértékel h nem melegedett fel, és a vízhőfokot mérték- erősebb volt, ha jól emlékszek 5%-kal, de tökmindegy, utána kell járni meg érdekes.
Hellosztok!
ásványi 20w-40 van előírva de 20w-50-et lehet inkább kapni és az kell bele ásványiból csak. Motult nagyon dícsérték mert a Castrolhoz képest halkabb tőle a váltó, nekem Castrol Gp 20w-50 volt mindig. Olajszintnek fogalmam sincs hol lehet utánanézni biztosra, de ha én gyártanék motort akkor kitámasztva beindítás előtt nézetném hogy az ablakban van-e az olaj, mert ez mindenhol ugyanúgy mérhető -meg én is így nézem-, indítás után meg hogy egyenesbe állítva csak kevesebb lehet meg felfröcsköli az ablakra és mindig úgy látszik mintha teli lenne, de tuti van ellenpélda pl. nincs benne stb...
Zsolti a hűtőd teljesen rendbe van ha akkor már indul a venti meg nem megy nagyon föl a mutató, nekem ki van kerülve a dolog egy kapcsolóval, 2 állású és én kapcsolgatom. Városban mindig be van kapcsolva, 100 felett már nem kell.
szevasztok

uj nevem van mátol Csokki helyett n.zsolt néven futok tovább.

amugy engem is érdekelne h mijen olajat öntsek az ezresbe.
ja és az normális h a hőmérő a felénél van és bekapcsol a ventillátor?
akinek ezrese van annak is ezt csinálja vagy valami nem frankó?
Én a 600 asba 20/50 et használok,de az ásványi szerintem.Castrol GP.2500 FT/L Kb.
Kb.:2,5 L megy bele,ha szűrőt is cserélsz.A könyv szerint minden 2-ik olajcserénél kell
szűrőt cserélni ,de mindenki tegye belátássa szerint.Én cserélem mindíg.
Szerintem a nívó ablak itt is a jobb oldalon van alul.
jah apropo az 1000 es fzrbe 20w 50 es full szintetikus kell? hogy ne egye az olajat? mit ajánlottok továbbá mennyi olaj kell bele? és milyen márkáju olajat ajánlottok?
ööö ezen a gépen hol van a nivó ablak mert még hirtelen nem tudtam megnézni?
olajszűrő mennyibe kerül hozzá? 1500 körül? választ előre is köüszönöm
én spec ehez nem értek szerintem majdnem ugyanannyi hogy legyártatsz egy ugyanolyan rendszámtáblát matricával együtt ... dwe nem tudom... hátha mások okosabbak:)
Nem ,én nem uj számra gondoltam hanem új táblára!
mert ez anyira hajtogatot hogy rendör se ismeri fel!
Most gondolom nem csinálnak ujat kedvemért! de vizsgán igényelhetk ujat?
eleve kérhetsz rendszámot csak uj forgalmit kell csináltatni... 12000 ft körül van...
Megvannak még a motoralkatrészeid?
Ok korrekt akor az ár amibe vettem! 400.000 ért
De még enyémre is kell index ,óra hátsó gumi!
Mit tudtuk arrol hogy most májusba viszem vizsgáztatni a motort akkor kérhetek új rendszámot?
Mert a mostani elég kopott!
Hát bizony én is az FZR 750R-t 330ért vettem kb ennyi rá is ment...vagy egy picit több
pedig működött, kipróbáltam.Igaz,nagyon nem értek hozzá
A 600R-et 220-ért vettem sérülten/hiányosan, azóta rászaladt még 250 körül.
A hibátlan 600-ast (3HE) 310-é tudtam eladni
És ami a legfontosabb tegnap leperget az életem! Egy rossz állapotú uton haladtam a utviszonyokhoz képest gyorsabban és egy ut kátyú jobb ra elcsapta a kormányt egyböl korigáltam de balra ugrot és rezgésbe kezdett idö se volt lassitani a elsö kerék kereszbe állt és csuszot az elsö gumi semit nem kormányzott mint ha jegen lettem volna végül a stabil villának köszönhetöen egyenesbe hoztam de máig se értem miért nem vitte el jobb ra a gépet csodával határos modon nem
zugtam árokba ! igaz elötte erösen nyomást növeltem az elös gumiba és ezért nem volt tapadás és az ut is poros volt de az elsö gumim oldala leéget a surlodástól!