Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, de.
az nem megbontottam akart lenni?
Megborítottam kicsit
Igen ez már +relés amit néztünk a 3 lábú. Az már működik.
Na okosok a kérdés a következő.
Adott 2 vinyó 500g+160g.
Master 500 win7, Slave160 xp prof. Biosba master 500, slave 160.
A patch pöcök master 500 nincs mert master, a slave 160 a slaven.
Ha elindítom mindeáron slaveről akar xp-t bootolni és nem ad választási lehetőséget hogy mit akarok.
Ma se jött a köcsög postás erre
Mivel nem a gyári indexrelé,ezért lehet hogy el kellett kötni rajta valamit máshol is (nem csodálkoznék) és azért nem ment a tiéddel.
Ja, és az sem mindegy milyen sorban van bekötva a jeladó tekercs,polaritás függő!
Oké Feri,jövő héten megoldjuk!
Értem már,ez átépített gép,akkor ne feledkezz meg az engedélyező jelekről sem,ugye japán motorok specialitása,hogy kuplungkart húzni kell,sztendert felcsukni,addig nem indít a modul!Ezeket rajz után meg kell adni a modulnak,hiszen ez nemcsak gyújtásmodul,hanem biztonsági kör is,sőt AC-pumpát is vezérel,és exupot is!
megbeszeltuk,cserelunk. vmikor a jovo heten beallitok hozzad,elvileg megvan a szamod,mindenfelekepp fel foglak hivni.kiszerelem,odaadom,te is,hazaviszem,beszerelem.hal' istennek mar kesz az autom,es abban meg benya is van:)
isten aldjon teged:)
Köszi,de szerencsére nem az enyémmel van baj!
Az olyan mint a Doxa!
Szia Gyula!
Az a lényeg,hogy egy gsxr 750-es blokkról lenne szó ami egy homokfutóba lett berakva!Gyári minden kábel,műszerfal,de valamiért nincs szikra!He egy külön kábellal baztatom a trafót akkor van valamennyi!Már mindent megnéztem és már csak az elekrtonika maradt!
Rajta vannak a gumicsonkok is,csak a bilincsek nincsenek.Még el kell mennem postára,kb.négy körül otthon leszek.Nekem muszáj a sportszűrő,mert kellett a hely a trafóknak,de nincs velük gondom,persze karbikon én is állítgattam!Így lesz gyors csere lehetőségem,nem kell fél napig szétszedni,meg mosogatni a szűrőket.
Az összes elektronikát át néztem és megpucceroltam 98%alkohollal. a torkomba véletlenül sem jutott 1 csepp se.
De töki az indexed nem ment az enyémmel se de nekem működött-dik. Akkor más is van ott.
Én is most mostam le a motort hátsó blokknál karbi résznél+ rugók himbák. A generátorba megy 1 kis víz cirka nemtom mennyi.
Üdvözlet sááárga darabokban. Nemtom mikor lesz motorozás, de a taliig összerakom. Mert műszaki is lesz szept elején. Úgy leszakadt a műszerfal, hogy az alumínium, középső fül is letört. kerékcsapágy kicserélve, hátsó fék megy a szakihoz, mert mindkét légtelenítő bele van szaggatva. Indexrelé szar, beázott, de ez már kókány, nem a gyári.
Jajj faszom....utálok dolgozni
Welcome :-) én meg egész tegnap szenvedtem a noti hang driverével. ha kikapcsolm és újra be, nincs hang, eszközkezelő hibát jelez. újra felteszem, egyből jó. és újra, meg újra. de ha csak hibernálom, marad a hang.
Raknom fel win xp-t mert ezt a genyó miót nem lehet win 7 alól szoftverezni.
Sanyibácsi alkatrész ügyben van fejlemény. . . . . . . .
'gelt!