Még annyi ,hogy a leömlörendszered szerintem nem rá való mert a genesis elosztojában nem kéne ott lenni az EXUP kialakitásnak mert maga az elektronika sem tudja kezelni milyen az elektronikád .........szám ird meg és lököm az adatokat meg az aszfaltot sem érhetné el a kipufanot valami nem klapol mert az R6-os nemnyomhatná le
Nem az a lényeg milyen vilogó márkákat vegyél dobokban egeketverdesö árakért melynek a felét se éri ez az igaság hanem mi lapul belül az a lényeg ,nekem kimondotan ehez let gyártval és utána levetük az eredeti EXUP boritást a gyári dobrol és rátetük csak mindenki azt kérdezi általában mért van ilyen jo hangja de a titok még a vezérlésben rejlik én azt mondom nem kell mindent elhini az ilyen meg olyan neves TERMÉKEKRÖL ,hogy ennyi meg annyi LE többlet ,csak mindenkinek el kell adni a termékét higyétek ell, összintén honan tudod te mi rejlik a vasadban mikor kihozod a mocidat a NEVES mühelyböl hát én elárulom azt mérnek amit akkarnak (a gépek által mutatottpapirok haz..................)de mi örülünk hogy most aztán kemény lett a gépünk NEVES motyokal . Ez olyan mint a sport légszürö csak hangbeni változást eredményez sajna ez a valo igazság mindenröl ha valaki brutál mocit akkar akkor drasztikus beavatkózás kell nem az ,hogy veszek ráegy NEVES dobot aval csak villógni lehet.
Köszi a válaszokat! Kezdek váltót keresni, de ha tudsz valahol azjól jönne. Tehát akkor két tengely meg amik rámennek minden egyben. Komoly géped van, megnéznék róla képet vagy vidit. Dobot cserélni fogok vagy összekötőt mert a lábtartó előtt már leér kanyarban, meg exup rendszer van alatta exup szelep nélkül. Ebből látszik a genesis-exup eltérés. Dobból mit ajánlasz? Néztem egyedi dobokat,nagyon gány ha nincs eltalálva, és ettól túlhevülhetnek a szelepek meg még ami arra van. 4-4-be rendszer ütne mindent, néztem itt a sportmotoron a 4-1 Bódis rendszer ezres gixerre: dob+1,3 [le], leömlő+12[le] ! Az volt 7 másodperc alatt 200-on, 6 az naggyon kemény, hány lovas, mik vannak benne?
Üdv szerencséd van mert ugy látom genesised van ehez valamivel könnyebb szerezni váltott mert genesis 750-böl többet adtak ki de még igy is ritka az a lényeg szerezetek egy teljes 750-es váltot ne párositsátok a régivel tengelyeket sem teljes csere ,egyépként csapágyra én azt mondom KOYO (ezekbe a motorokba találták ki )egy árban van az SKF -el meg még annyi ,hogy kipuf.dob nagyon fösszereplö a gyorsulásban meg ebböl még hiányzik az EXUP szelep -12Le kb és az EXUP pont a gyorsitásnál lényeges meghát ismerjük el KAWA ZX az ZX nincs miröl beszélni nekem volt pár nagy motorom most YAMAHA FZR 1000 EXUP 89 de motorikusan mostmár nagyon jó 6 s / 200km/h mért adatok alapján persze nagyban függ gumi és vezetötö isl az olajat picit szereri 3-4 dl 1000 km de ez van az újak között is sok van ilyen véleményem szerint nem szabad bele ezeket a márkás olajakat tenni mert mikor gyártották öket ha vissza gondoltok nem volt ám 5-60 full sintetik olajak a régi motorok ezeket az olajakat csak megeszik általában van kivétel
Hello Bakosi! Üdv.az FZR-eseknél! FZR1000-es van nekem is, 1988-as és a kettes fokozatot mindig kidobja, meg betenni is csak reccsenve lehet. Neked vagy valaki ismerősödnek meg van csinálva 6 sebességesre? Mindenképp meg akarom csinálni olyanra az enyémet. Hűtő miatt úgyis szét van szedve. 2005-ös R6 ellen gyorsultam eddig így és 230-at mire elértem rámvert (5-0!) mindig szemre kb. 20-50 métereket, de harmadikból indulva majdnem lenyomtam. Utána még a VTR1000-es is mondta hogy ki se áll ellenem, ZX-10-en meg csak röhögés volt VTR-t lenyomnám biztosan az új váltóval! FZR750 váltójának az élettartama is olyan 20-25 ezer km mint az ezresnek vagy ez már megbízható? Itt állítólag a kapcsoló körmök nyíródnak el, érzésre rendben van a homlok fogazata, 160-at kivitte tavaly kettesbe, de olyan volt mintha másodpercenként alákuplungotam volna, úgyhogy ez volt az első és utsó próba.
Csapágyból melyik bírja legjobban? -SKF?-
bocs hogy ennyit írtam
üdv.
Füst egyáltalán nincs, olajfogyást nem tudom mert télen vettem kb. húsz km-t mentem eddig vele. Amikor kiszedtem a gyertyákat utána jól indult, aztán kb. 3 hét eltelt kitoltam az udvarra és egyből indult akkor is. Ma kitoltam és nem akar menni.
hát.. füst? olajfogyi van? mert ha kopott a motor, szoktak ugye utánamenni fúvókamérettel, de akkor több genyát kap, és ha nicns okésan beállítva telefoshatja a gyertyát. plusz lehet hogy melegben eddig elment, de hidegen nem műxik így a cucc. sztem.
Hellosztok! Az én mocim ma megint nem indult rendesn. Elindult két vagy három henger, durrogott aztán lefulladt. Utána már nem indult be. Mi a faszt csináljak vele? Másfél hónapja ugyan ez volt akkor kipucoltam a gyertyákat és utána jó volt. Most megint egy nagy fos.
ne gyúrjatok, inkább bunyózzatok. az hasznosabb alkalomadtán. jager: helyesírás. haverságból mondom, hogy ha valaki mérgesen ír, tom hogy nehéz figyelni, de csacsi hibákat beleírva a szövegbe komolytalanná válik. amúgy tyt tényleg kicsit agresszíven válaszolt, szal sztem szépen kérjetek bocsánatot 1mástól. az meg ténykérdés hogy tyt sem az a szálkás maratonista alkat.. (bocs )
ugyhogy lehetnénk haverok is ha nem rögtön anyáznál neked is ugyanugy segitenék meg te is segithetnél nekem ha nem rögtön anyázással kezdted volna ha majd bocsánatot kérsz azért mert szidtad anyámat akkor én is bocsánatot kérek tőled mert nem vagyok egy szar ember ennyit erröl
+ kit érdekel miért szorult meg a te libakergető biciglid az alap hogy azért mert aegy szar vered a nyálad a képeidnél is ,full buzi vagy még edző terembe jársz haljak el :D:D: tiszta röhely vagy oszt nem is látszik semmi :D leglább én 3 éve csinálom oszt vagy egy 44 es karom te meg egy töltöttkáposzta vagy :D
na mind1 mondom ahoz tartsd magad amit mondtam nem kötegedésböl mondtam amit mondtam te meg rögtön anyázol ez neked a normálisság?
te hülye buzi anyámat ne szidd mert a 2 ütemü szarodat rádhajtodatom jó? a rohadt kurva élet basszon meg anyád adott 15 millát motorra oszt bódog vagy te ujgazdag geciláda ha mégegyszer szidni fox engem vagy a családom nem hitegetlek kideritem hol lax a házat rátok gyujtják te fasszopó ugy gondolkozz ujgazdag strici
Üdv mindenkinek! tegnap kurva jó volt remélem ma este is jó idő lesz!
Éppen egy alkonyat kapcsolós lámpán dolgozom egy sima solarlámpa lesz a vezérlése! Remélem sikerül!
fzr 1000-esek mind 5 de az fzr 750-es 6 sebeséges váltoját át lehet rakni 100% ig paszol és vagy 20% al jobbak lesznek a fokozatók és kb 10-15-el nő a vége érdemes ha van rá valakinek lehetősége de még igyis elég jok szerintem ahoz képest hogy majd 20-évesek felveszik a harcot az újakal is egy kis tuningal (persze nem agyon tuningolni)Mert a bal hajtokar csapágyak nem szeretik szerintem alényeg az olajszint mindig fullon legyen ere érdemes figyelni és akkor egy hálás kis moci lesz én eszt gondolom persze másnak lehet más véleménye is
Üdv.
Zoli