meg abba gondolj már bele okoska, hogy ennek mennyi a literteljesítménye! Faszom ha a szaros fzred 230ló lenne, kevesebbett menne el mint az én "olasz fosom"... Örülök hogy írtál egyébként egy ilyen hsz-t, mert még azthittem volna rólad hogy normális intelligens ember vagy!
de legalább mostmár tudom mi a pálya.
az 1,5 millához nem szólok hozzá, kicsit nézz utána a dolgoknak. Arról meg LÓFASZT se tudsz hogy miért szorult meg az én vasam, vagy miért kell benne dugót cserélni, ezért ne nagyon verd a mellkasod a hülyeségedre, mert mocskosul lejárattad magad a tudatlanságoddal!
Jagermanoka, most visszafogott és udvarias leszek, de csak mert nem ismerlek:
mi a kurvaanyádér ugatsz bele olyan dologba, amiről nincs információd? máskor inkább gondolkozz egy picit mielőtt írsz, mert akkor balfaszságokat beszélsz hogy már nekem fáj!
Tyt, hány km-t ment a dugód? Volt egy rg r50-es suzukink, 12-t forgott, 6 sebesség, 110 km/h, 5 év 10 ezer km körül raktunk bele öcsémmel...csak város, minden nap suli, meg a szokásos 100-150 km-es csapatások és semmi baja nem volt, nem kellett semmit cserélni, volt 1 defekt hátul, meg egy gyújtás beázás, ennyi. Akinek eladtuk mondta hogy minden oké vele, gumi+lánc cserét ő csináltatta, ezzel adtuk el, aznap 360km-t mentek vele!
Ty: ezért vegyél 1,5 milláért szar 125 ös olasz retket kell a fasznak 2 ütemü... az összeset beolvasztanám... 1 éves motor oszt már dugó csere a 4t nél legalább tudni lehet hogy van olajzás nem ugy mint a 2 t nél szar mocsok az összes én is idegeskedtem sokat miattuk kell a halálnak
jah tudom milyen.
én meg puskával várom a postást h hozza a dugattyúmat :) de komolyan mint valami filmben, nézem az tetőablakban ha jön, az utca végén már látni fogom. Rohanok ki elé ide a dugattyúmat!
aztán könyöröghetek a szerelőmnek hogy a hétvégén rakja össze.
postás bácsi gyere már
a moci megvan,csak a henger,hengerfej,meg a penz hianyzik.igy a projekt meg mindig all.lassan a muszaki is lejar,pedig friss mzsakival vettem:D igergetesekkel meg tele a haz.rendorok ulnek a baberjaikon,semmi nem tortenik...
Ja, a kittben van fúrószár amivel fel kell fúrni a gyári fúvókákat, meg "súber tű" ez a körtolattyúba befogott tű, ez mozog a fúvókában.
Vagy teszel rá nagyobb motorról karbisort, de én nem fogok tuningolni rajta és tuningolt motort alapból nem is vennék, gyári állapotban is eléggé szét lehet hajtani. Fighter motort, vagy amiről kiderül hogy az volt azt meg csak ha arra is akarod használni
280-as órát lehet kitekerné a 60kg-om alatt, de 270-et eddig mindenki alatt ment. 600-asokkal simán lenyomnátok az ezresem, egyenesben is, van 6 sebesség, nekem 5, és nincs kettes tehát 4 meg 239kg szárazon, meg a brutál gázreakció Majd remélem kipróbáljuk !
Két dyno-s fzr volt a sportmotorról...egy 600-as meg egy ezres exup, de az nagyon ott volt! nekem azért volt csak 220 km/h mert nem voltak átfúvókázva a porlasztók. Bernoulli egyenlettel működik a dolog, légszűrő folyt a motoron a kisebb nyomás meg felhúzza a benzint a szívócsonkba, nagy ellenállású gyári légszűrő-kis fúvóka, kis ellenállású sportlégszűrő-dyno jet fúvóka a bizonyíték meg az énfzr-em hogy máshogy nem működik de hát rápróbáltunk...
Hello!
Ikim belinkelted a frankót Amúgy ez úgy működik hogy a csapágynak megvannak a méretei, illesztésekkel, alsó és felső tűrésmezőkkel, mondjuk H6/f6 de ez ISO tűrés, és egyedi tűréssel gyártják. Amikor ilyet terveztem 4 oldal lett a tisztázata,kb. 1 nap papíron végigszámolni mire kijön hogy melyik olaj a jó bele -első nekifutásra-, a többivel vagy túlmelegszik vagy összeér a csap a persellyel és kuka, vagyis attól függ mennyire van túlbiztosítva de ez viszkozitás függvényében nehezen meghatározható. Ja, és az olajnak melegedéskor csökken a viszkozitása. Ádám, neked semmi többet nem ír a könyv csak azt hogy kétféle mehet bele?
Hello!
Sportlégszűrőt csak dyno jet kittel lehet használni, ez felfúrja a fúvókákat+új tűk. Kaptam a motoromhoz 4 sportlégszűrőt,feltettük, max. benzinállás meg teljesen felhúzoztt tűkde így is 220-at ment csak azt is 5.-be meg dadogott. www.omegamotor.hu-n tudsz dyno jet kittet venni vagy louis vagy gyártó... ezresre van sportlégszűrőm, Louis-os, és nekem tuti nem kell.
A piros hatkilós meg zsír!
Üdv!Nem fakóbb, tök egyforma fekete, csak az egyik mintha lakozott lenne. Szerintem más festéket használtak. Viszont ha nem passzolna, itt a link ahonnan rendeltem, szerintem találsz náluk megfelelőt! http://nagyvas.hu/motorosbolt.... (ők egy héten belül küldték, és ők a legolcsóbb verzió amit találtam) ! Jagermanoka te is szétnézhetsz nálluk ha neked sem passzolna!
Kösz az infokat, sikerült megtalálni
Kerestem mindenhol a motor típusához való szűrőt, de az derült ki, hogy mindegyik 400-ashoz egy fajta való, sőt még némelyik 600-ashoz is
Na ez nem túljól sikerült.
Nézd meg az alkatrészeknél és motor tipus szerint,igaz 400-as nincs benne,de lehet hogy ugyan az.
Van fénykp is abból tudod,hoyg fafa-e.
de legalább mostmár tudom mi a pálya.
az 1,5 millához nem szólok hozzá, kicsit nézz utána a dolgoknak. Arról meg LÓFASZT se tudsz hogy miért szorult meg az én vasam, vagy miért kell benne dugót cserélni, ezért ne nagyon verd a mellkasod a hülyeségedre, mert mocskosul lejárattad magad a tudatlanságoddal!
mi a kurvaanyádér ugatsz bele olyan dologba, amiről nincs információd? máskor inkább gondolkozz egy picit mielőtt írsz, mert akkor balfaszságokat beszélsz hogy már nekem fáj!
Úgy tudom 5 sebességes mind, és "97-ben jött a yzf1000 thunderace és az is 5
én meg puskával várom a postást h hozza a dugattyúmat :) de komolyan mint valami filmben, nézem az tetőablakban ha jön, az utca végén már látni fogom. Rohanok ki elé ide a dugattyúmat!
aztán könyöröghetek a szerelőmnek hogy a hétvégén rakja össze.
postás bácsi gyere már
öööö most jut eszembe tényleg 5 sebességes minden 1000 es fzr?
Vagy teszel rá nagyobb motorról karbisort, de én nem fogok tuningolni rajta és tuningolt motort alapból nem is vennék, gyári állapotban is eléggé szét lehet hajtani. Fighter motort, vagy amiről kiderül hogy az volt azt meg csak ha arra is akarod használni
Két dyno-s fzr volt a sportmotorról...egy 600-as meg egy ezres exup, de az nagyon ott volt! nekem azért volt csak 220 km/h mert nem voltak átfúvókázva a porlasztók. Bernoulli egyenlettel működik a dolog, légszűrő folyt a motoron a kisebb nyomás meg felhúzza a benzint a szívócsonkba, nagy ellenállású gyári légszűrő-kis fúvóka, kis ellenállású sportlégszűrő-dyno jet fúvóka a bizonyíték meg az énfzr-em hogy máshogy nem működik de hát rápróbáltunk...
Ikim belinkelted a frankót Amúgy ez úgy működik hogy a csapágynak megvannak a méretei, illesztésekkel, alsó és felső tűrésmezőkkel, mondjuk H6/f6 de ez ISO tűrés, és egyedi tűréssel gyártják. Amikor ilyet terveztem 4 oldal lett a tisztázata,kb. 1 nap papíron végigszámolni mire kijön hogy melyik olaj a jó bele -első nekifutásra-, a többivel vagy túlmelegszik vagy összeér a csap a persellyel és kuka, vagyis attól függ mennyire van túlbiztosítva de ez viszkozitás függvényében nehezen meghatározható. Ja, és az olajnak melegedéskor csökken a viszkozitása. Ádám, neked semmi többet nem ír a könyv csak azt hogy kétféle mehet bele?
hogy hogy csak 220-at megy? az kevés az 1000-estől nem? amugy ez a dynojet kit mit tartalmaz?
mivan már a mociddal? mikÓ" lesz kész? :D
http://www.mindenitt.hu/produc...
Sportlégszűrőt csak dyno jet kittel lehet használni, ez felfúrja a fúvókákat+új tűk. Kaptam a motoromhoz 4 sportlégszűrőt,feltettük, max. benzinállás meg teljesen felhúzoztt tűkde így is 220-at ment csak azt is 5.-be meg dadogott. www.omegamotor.hu-n tudsz dyno jet kittet venni vagy louis vagy gyártó... ezresre van sportlégszűrőm, Louis-os, és nekem tuti nem kell.
A piros hatkilós meg zsír!
Kerestem mindenhol a motor típusához való szűrőt, de az derült ki, hogy mindegyik 400-ashoz egy fajta való, sőt még némelyik 600-ashoz is
Nézd meg az alkatrészeknél és motor tipus szerint,igaz 400-as nincs benne,de lehet hogy ugyan az.
Van fénykp is abból tudod,hoyg fafa-e.