Úgy látom, hogy adamfzr az igazi faszagyerek közülünk...hóban, szélben én amikor megvettem az első nagymotorom, (TS 250/1) annak idején télen, persze rögtön el kellett vinni műszaki vizsgára.
nem volt nagyon hideg, -12. Hát most már ezt nem csinálnám meg....
de volt olyan is, hogy simsonnal jöttem Leányfaluról Bp-re. hóesésben, sísapkában...hát az se hiányzik igazán...
Az enyémen amúgy nagyon enyhék a karcok, de nem tudom mi számít durvának ahhoz, h már ne tömítsen. Nem tudom mennyi idő alatt folyt ki ennyire mert tél elején vettem a motort, szóval kb. húsz km-t mentem eddig vele és ilyen volt már akkor. Kipróbálom ezt a polírozást. köszi
Nem,azért írtam,hogy műszakival és magyar papírokkal,mert ,ha külföldről jőtt volna,
olcsobb lett volna.Tudomásom szerint 3-ik gazdi vagyok itthon.
Hogy előtte mi volt azt ki tudja?!
Hát szerintem árában volt,mert nyár elején vettem és jó állapotú gépek műszakival,nem pálya gép
kb ilyen árban voltak.Ja,magyar papírokkal.Sokat néztem énis mocikat,hát elég sok nagyon le volt lakva
és nem ragaszkodtam márkához.De jó választásnak érzem!
Üdv Srácok! Engem is érdekeln 750-es szerelési útmutató! Cserébe tudok küldeni a 750-es hez robbantott rajzokat(igaz japánul van de az utolsó csavarig mindennek megvan a szériaszáma és szükség esetén aszerint lehet rendelni), vagy a 600 owner"s manualját!
hali nekem javítani kellett a telókat a motoromon mert volt egy kis eksön és hát kicsit görbe lett volt benne 5 mm és egykét helyen a cróm megvolt pattanva és nagyon vékony karcok voltak ebben is én szépen fogtam a 9-mikronos kristályos polírpapírt és addig csiszatóltam még nem éreztem rajta a karcokat mert ha úgyhagyod lehet szétcincálja a szimeringet enyém ronygyá volt baszódva
Én a Szentendrei szigeten vagyok, úgy látom te meg Vácott.Ha el tudnád hozni a Dunakeszii komphoz, akkor az tök jó lenne...Vagy ha kicsit jobb idő lesz, elmotorozok arra felé valamelyik hétvégén...
Sziasztok! Tegnap kivettem a telókat a motorból, mert úgy folynak mint a csap. Vettem új szimeringeket. De ahogy nézem őket jó pár hosszanti karc van a telószárakon, úgyhogy szerintem a szimeringcsere nem sokat fog javítani a dolgon. Mit lehet ilyenkor tenni? Ha lekrómoztatom a szárakat az lehet rá megoldás?
Sérülten vettem (jobb oldala volt hiányos), angol piacos gép és low cost pályamotor lesz belőle. Ennek megfelelően javítás, átalakítás és pályára igazítás a téma. Egyenlőre jobb kép nincs róla, viszont ha kell a 3HE-ről kép, az van bőven :-)
Jártas itt valaki a szelephézagállításba egy 250es FZRen?
nem volt nagyon hideg, -12. Hát most már ezt nem csinálnám meg....
de volt olyan is, hogy simsonnal jöttem Leányfaluról Bp-re. hóesésben, sísapkában...hát az se hiányzik igazán...
olcsobb lett volna.Tudomásom szerint 3-ik gazdi vagyok itthon.
Hogy előtte mi volt azt ki tudja?!
kb ilyen árban voltak.Ja,magyar papírokkal.Sokat néztem énis mocikat,hát elég sok nagyon le volt lakva
és nem ragaszkodtam márkához.De jó választásnak érzem!
az enyém szintén ősszel 310-ér ment el
A héten elég sokat vagyok a Lurdyban.