jah linkelek egy vidit is róla hogy milyen
két féle módon mutatja a fordulatszámot is számmal meg mutatóval... http://youtube.com/watch?v=LF0...
remélem nem untattam senkit akit nem érdekel ne olvassa el a szövegemet
széles utat minden Frézisnek!
ui.:
a bal kormánynál hiányzik a légterelő nem volt felrakva
kicsit koszos is a gép...de kátszik köbö hogy hogy fog kinézni...
a kormánykiflire mág akarok karbonmatricát meg még felujitgatni a kormáykapcsolós illetve e fékes fekete cuccokat...
üdv skacok felkerült az uj Km óra /kosor dyno rs/szerintem a piacon az egyik legkomolyabb cucc
* gyorsulásmérés (szakasz vagy sebbeségmegadással)
* sebbeségmérés
* grafikonon megjeleníthető eredmények
* 2 hőmérsékletmérő (olaj és víz) 1 C° pontosságú, 0-150 C° közt mér
* beállítható túlmelegedés riasztás, 50-150C° közt
* fordulatszémmérő 0-22000 RPM, pontosság: 100 rpm
* magas fordulat riasztás beállítható 3000 és 22000 rpm között
* töltéskijelző
* benzinszint jelző, grafikus, 10 szintű, 100 és 510 Ohmos modellekhez
* beállítható alacsony üzemanyagszint riasztás, 10% és 50 % közt
* váltófény (villanással jelzi hogy váltani kell, a fordulatszám tetszőlegesen megadható)
* km óra méréshatár:0-360km/h
* napi km számláló
* nagyméretű grafikus kijelző
* választható mértékegységek: km vagy mérföld, Celsius vagy F°
* óra, 24 órás időformátum
* beállítható a henegrek száma (1,2,3,4,5,6,8,10,12), 2 és 4 ütemű motorhoz is használható.
* kék háttérvilágítás
no meg az uj markolat van egy két alakitani való a kormánynál de szerintem igy is szép már .... haladok vele valamellyest... meg köbö látszik hogy hogy fog állni a kormányteló...
akit érdekel a cucc az megtekintheti a http://www.Koso.it oldalon rs Dyno néven rovábbá megrendelheti az Egumotors.hu-n
NYugi még nemragasztottam ki,amugymeg péntembe sem került...Fater buszsofőr,valami fasz buszon felejtette a michelines matricát,a powerfullosat meg úgy csórtam a munkahelyemről Inventtúra volt...
De nemis ragasztom ki sehova,mert most lett egy tuti megoldásom az idomhegesztésre Kurvajól jártam
igy konkretan ne mtom mennyi a csere. nekem a karbiszinkon,a szelephezag allitas, alajarati fuvokak cserej es a vezermulanccsere volt egyuttesen 38E Ft. szoval sztem ne megy esztveszejto osszeg.
hidegen mert szivoszelep: 0.11-0.2 mm
kipufogo szele: 0.21-0.3mm
melegen mertet nem talaltam, igaz csak feluletesen neztem at.
a lanc arat elobb irtam.
udv!
Feri
Ja tom megtaláltam a szelephézag értékeket,csak annyi adat van hogy nemtom kivenni belölle pontosan hogy melyik a hidegen álítás meg a melegen álítás adata!Na meg nem is nagyon tok angolul!A vezérmű láncnak meg az árára lennék kiváncsi !
oszinten szolva nem emlexem,h lancfeszito volt-e cserelve. a lanc tuti. a szerelom jo aron jutott hozza,kapcsoaltai reven. asszem 16-ba volt a lanc. aztan kezembe adta a regit,es kozolte,ha meg 50 km-t mentem volna,elszakad,es visz mindent.en nyeltem egyet,es elmentem templomba:DD
ez is le van irva a leirasban az fzrclub oldalan:9 javaslom nezd meg,mert csomo kerdesedre talalsz valaszt. amugy h asvanyi,v szintetikus,millio eltero valasz van.ki mire eskuszik.anno en is vegigkerdeztem,es mind mast mondott. altlaabn az az elfogadott, 10W40-es v 20W40-es legyen. motor allapotatol fuggoen szintetikus v asvanyi. ha jo allapotban van,akkor mehet szintetikus.ha elkezdi enni,akkor asvanyi.
a képeken a légszűrőm látható, majd a felső villahídra kézimunkával kivágott matrica, meg jahaha-felirat(próba..), és végül de nem utolsó sorban, a barkács sárvédőm, ami a himbarendszert hivatott védeni a víztől. (háát, sok helyetn nem hagytak a hangvillások gépészkedni ott benn..)
nem. vopltaunkj motorozgatni a városban, én, csö, fater, meg fater tesója, és utána még felvettem mielőtt beállt a tárolóba.. apukám! én 11kor jöttem ma haza, az erős minuszos judapesten át, erős 130as etapokat beiktatva..
két féle módon mutatja a fordulatszámot is számmal meg mutatóval...
http://youtube.com/watch?v=LF0...
remélem nem untattam senkit akit nem érdekel ne olvassa el a szövegemet
széles utat minden Frézisnek!
a bal kormánynál hiányzik a légterelő nem volt felrakva
kicsit koszos is a gép...de kátszik köbö hogy hogy fog kinézni...
a kormánykiflire mág akarok karbonmatricát meg még felujitgatni a kormáykapcsolós illetve e fékes fekete cuccokat...
* gyorsulásmérés (szakasz vagy sebbeségmegadással)
* sebbeségmérés
* grafikonon megjeleníthető eredmények
* 2 hőmérsékletmérő (olaj és víz) 1 C° pontosságú, 0-150 C° közt mér
* beállítható túlmelegedés riasztás, 50-150C° közt
* fordulatszémmérő 0-22000 RPM, pontosság: 100 rpm
* magas fordulat riasztás beállítható 3000 és 22000 rpm között
* töltéskijelző
* benzinszint jelző, grafikus, 10 szintű, 100 és 510 Ohmos modellekhez
* beállítható alacsony üzemanyagszint riasztás, 10% és 50 % közt
* váltófény (villanással jelzi hogy váltani kell, a fordulatszám tetszőlegesen megadható)
* km óra méréshatár:0-360km/h
* napi km számláló
* nagyméretű grafikus kijelző
* választható mértékegységek: km vagy mérföld, Celsius vagy F°
* óra, 24 órás időformátum
* beállítható a henegrek száma (1,2,3,4,5,6,8,10,12), 2 és 4 ütemű motorhoz is használható.
* kék háttérvilágítás
no meg az uj markolat van egy két alakitani való a kormánynál de szerintem igy is szép már .... haladok vele valamellyest... meg köbö látszik hogy hogy fog állni a kormányteló...
akit érdekel a cucc az megtekintheti a
http://www.Koso.it oldalon rs Dyno néven rovábbá megrendelheti az Egumotors.hu-n
De nemis ragasztom ki sehova,mert most lett egy tuti megoldásom az idomhegesztésre Kurvajól jártam
a regi milyen volt 125 TZR?
kipufogo szele: 0.21-0.3mm
melegen mertet nem talaltam, igaz csak feluletesen neztem at.
a lanc arat elobb irtam.
udv!
Feri
Tudna valaki segítteni ,hogy milyen olajat érdemes tenni 250-es FZR-be!?
1 jó nagy michelin
Meg 1 kicsi powerfull