Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sanyiiii ez mekkora hegyi időfutam. .
Szia Bundi. Ugyanolyan motorunk van még színre is, mekkora király! Tőlem aztán kérdezhetsz ha szeretnél bármit, a választ nem feltétlenül fogom tudni, viszont az árakat igen Nincs véletlenül azon a másik motoron 2 pöpec állapotú olcsón megszámítandó gumi? Meg esetleg egy karbisor és egy kuplungkosár? Igazán jól jönnének. 90-es a Tiéd is gondolom, tényleg ugyanolyan mint az enyém. Még a kipuff is a fekete 3LN. Az enyémnek is szar volt a kompressziója nagyon, de Én most nem sorolom fel azt a sok mindent amit már megcsináltam rajta. Lassan kész lesz, nagyon jó kis motor, örülhetsz, hogy ilyet vettél!
Na már megint mindenki döglik
köszönöm a segítséget...
esetleg nem tudtok vkit pesten vagy környékén aki keni vágja a yamahákat?
mert van egy ismerősöm aki évek óta szerel speed gépeket de ha lehet inkább olyan emberhez vinném akinek több ilyen öregebb gép megordult már a műhelyében...
üdv
Hámán nem azééé, és ne vedd magadra, de azért fizetik a munkanélküli segélyt, majd pedig az álláskereső juttatást, hogy a csávót ösztönözzék és segítsék a munkakeresésben, pl. legyen pénze telefonálni, vagy inget venni a meghallgatásra, stb. Kicsit tulzó a pattogásod. Ők azért vannak, hogy segítsenek, és számonkárjenek, hogy Te miért nem segítesz magadon. Tudom, nem segítettek, mert Ők sem tudnak melót szülni, de mégis...
Ilyenkor ez a "munkád", hogy keress munkát, és erről referálj. Én még nem voltam soha munkanélküli, csak a sok pénzt fizettem a munkanélküliek támogatására, és ha egyszer ne adja isten odakerülök, el is várom majd a támogatást, de a kötelezettségeimet is tudom majd. Peace !
Kocsiba kell ! Olyan 6-6,5 körüli áron lenne jó. 7 környékén már én is tudok szerványolni. Tudom, smucik vagyok.
Sanya ma hegyi időfutam lesz. .peace
.egy sportembertől ez a minimum gratula én az elsőre felsétálok és meghalok a légszomjtól. .peace. . .
Képzeld! 20-23% emelkedő, 6km-en keresztül! Az egész 10 km hosszú,és a legenyhébb is 14%! Basszus! 2x feltekertem!
Igaz vért hugyoztam a tetőn.
en is elso korben a gyurukre gondoltam,de a szelepeknel sozkik a kompresszio. elso korbe negy jo szelephezag allitas,aztan ha nem,akkor szelepek ellenorzese.ha nincs beegve,elkopva,akkor lehet ogndolkodni a gyuruzesben. hidd el 10ezreket sporolsz meg. konkretan en 32.000Ft-ot dobtam ki az ablakon,mert semmi baja nem volt a sugo/gyurunek,de hat ujraperselyeztem.
Szeva Sanya üdv újra köztünk. Sajnos nem láttam a vasárnapit mert nem voltam tv közelbe meccsen voltam. . peace. .
kocsira kerestek:)
Cső! Megjöttem! Király volt. 2x másztam meg a ZONCOLAN-t! 10km-en 1500 szint! Ultrabrutál hegy! A Rendőrségi BMW-k úgy fosták az olajat mint az állat! Basszus 2db az orrom elött esett szét!Igaz 10km hosszan kísérték a bringásokat,5-10km/h-val. Érdekes a Yamaháknak semmi bajuk, igaz a venti dolgozott mint az állat!
Qrva jó volt! Ha érdekel benneteket van egy rakat kép,teszek fel valahová!
Nekem is késve indul egy hengerem,néha durrog is ilyenkor,majd kb.egy perc után elkapja.Szelephézag ellenőrzés,ha kell állítás,ha be van lőve akkor mérj kompressziót,és ha így sincs,csak akkor bontsd szét a hengert.250-ben Qray az ász,őt kérdezd!
így is lesz csak addig elöljáróban érdeklődtem...
emiatt mindenképp meg lesz bontva, de kel még karbiszinkron és szelephézag állítás is mert az alapjárat is fickándozik...
szóval van vele meló de amíg nem rakatom rendbe nem is nagyon mászkálok vele nehogy nagyobb baj legyen...
és miből gondlod hogy a kompresszióhiány csak vagy egyáltalán a gyűrükre fogandó? Ez úgy működik, hogy le a hengersort, és megméritek mennyire hordós már a henger, és mennyire kopottak a dugók, ééés hogy mennyire azok a gyűrűk.
Mindig a kisebbet xopatják, ezen nem érdemes idegeskedni.
Jelkezni meg kell, mer csak úgy adnak lóvét.*

Gondolom, mert én még 1 Ft segélyt se kaptam életemben - én csak befele fizetek.
sziasztok
múlthéten vettem egy Fzr250r-t(3ln), amely sajna kompresszióprobémával küzd(hidegindtítás:szivató csutkán és egy kb 10-15mp indítózás után jár majd kb 2 perig még fullad gázadásra, melegen no problem), és bár kaptam hozzá egy másik majdnem teljes motort(váz, kerekek, fékek, tank, első hátsó lámpa, összes kezelőszerv, műszerfal, teljes rendszer leo vince dobbal valamint egy teljes blokk melyben kuka a főtengely meg 4szelep), de ebben valószínűleg a gyűrűk ugyanolyan kopottak lehetnek...
1 szó mint 100 újra szeretném gyűrűztetni a kicsikét és ebben kérem segítségeteket, konkrétan abban h hol tudom beszerezni az alkatrészeket...:)
üdv Bundy
Igen, az anyázás a kutasoknak szólt, akik feltehetőleg valóban benne lehettek a dologba..

mlas - igen, Én is valami ilyenre gondoltam egyből de csak nem..be kellett volna mennem márciusba, bizonyítani, hogy próbáltam munkát keresni...de nem mentem, lévén, hogy csak azokat az elküldött e-maileket tudtam volna megmutatni, amikre még válaszolni se voltak képesek a munkakínálók...hát ezért be se mentem, kár pazarolni a drága időt. Gondoltam, akkor ezzel a lépéssel fel is mondtam ott, de hát nem...amikor a biztosítónak kéne kiküldenie a pénzt akkor persze 1-2-3 év az időtartam, mikor meg engem kell buzizni akkor egyből pörögnek...
Ja és neked külön 1 kis nosztalgia.
Most már, hogy van munkád, legalább meg tudnak bírságolni
Itt áldozat volt te. peace. .
Indián testvéreim ahogy vágtatnak lovon a bölények után peace .
A kurva anyjukat

Ha már kigondoltam kimondom, basszák meg a világon az emberek magukat, hogy mindig a motoros a paraszt, a gyorshajtó, a szabálytalankodó, a rendbontó stb.! de felkúrtam magam