Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Imádom a smilet
Te megint szopatsz vazze. Találd már ki ez már a 3. hely ahová mondod. Vigyázz mert és fogsz.
Egyébként csak hogy elővegyem az olajnyomásmérős témát: a szervizben oda csatlakoztatják az olajnyomásmérőt méréskor. (aki tudja vonja le a következtetést)
emre olajleeresztő a blokk bal hátulján az olajteknőn van.
Rossz üzlet volt az erdőbe szét fogja barmolni a csóka nem fog vele úgy foglalkozni mint te vagy 1 városlakó.
Hihi tényleg félreértettük egymást!
Diszkóban és meccseken ebből van a balhé,meg a bunnnyóóó
"nem tudtam hogy van-e" Hülye. Magyarországon ne lenne?
Nem beszéltük meg hogy az ügyintézés költségét ki kell még fizetnie mert nem tudtam hogy van-e és mennyi.(de természetesnek vettem hogy ha átíratnia nem kell mert megkér rá hogy vonassam ki neki akkor annak a költségét Ő fizeti)
De mondom:tök normális rendes ürge volt.(remélem még lesz is)
Thomas007 es barátunkkal is megegyeztünk,előre,igaz neki nem kellett minden amit megbeszéltünk,de korrektek voltunk egymáshoz,
úgy hogy előtte még soha nem láttuk egymást!
A sztendernék hátul van az olajteknőben.
Először kinyomod az egyiket,megcsinálod amit akarsz,aztán visszateszed és mész még egy kört.(pillanatszorítóval nem férsz hozzá,fogóval meg az istennek sem fog kijönni még a végén sem)
Két pillanatszorítóval és két laposvassal/lemezdarabbal leszoríthatod a dugattyút és még hozzá is férsz a másikhoz.
akkor ezért nem jött belőle
Azért előbb-utóbb találok egy csavart aminek az eltávolítása után lefolyik a cucc.
Neeem!
Félreérted. Mondta hogy természetesen elküldi (remélem) de tök rendes/normális volt,nem volt semmi gond.
Csak az üzletre mondta hogy szerinte jól jártunk mind a ketten. Csak feleslegesen műszakiztattam le és feleslegesen vettem rá új fesszabályzót meg egy csomó mindent mert nem gondoltam hogy "gombászó-vadászó" erdőkerülő lesz belőle.
Én is így gondolom bár azóta is hívogatnak miatta pedig levettem a hirdetéseket.
Nem kell alkatrész, tele van vele a spájz.
Csak egy tökös szakember kellene aki összerakja az FZR-t.
Nekem meg egy vastag pénztárca hogy tudjam fizetni.

Hamár alkatrész, a hátsó fékből a dugókat csak simán ki kell nyomatni? És amelyik szorul, az bennmarad, mert a másik simán kisurran? Vagy mondjuk ha a lazábbikat megfogatom egy pillanatszorítóval, majd megnyomatom a szorulósat, és miután az kijött, a lazábbikat egy fogóval kihúzom. Egyéb ötleteket is szívesen fogadok.
Nem vagyok szerelő,de kétlem hogy a kémlelővel egy szintbe legyen a leeresztő,nem csak boruláskor cserélünk olajat
Az az olaj főcsatorna gyűjtője és NEM az olajleeresztő!
Ja,ügyintézés: bementem,sorszám(hárman várakoznak ön előtt) felmentem és kb öt perc múlva mehettem is be.
Mondom a kedvesen mosolygó hölgynek hogy mit (akarok?)elnézést) szeretnék erre semmi gond és már írja is a papírokat. Mondja hogy 2300ft lesz fizessem be a folyosó végén és jöjjek vissza. (semmi akadékoskodás pedig készültem mert élnek bennem a régi reflexek)
Visszaérve odaadja a papírokat és kész is vagyunk. Én még ott kérdezősködöm de készségesen válaszol minden kérdésemre.(és nem mondja mint azt anno megszoktam hogy:Takarodjon már kifelé!)
Érkezéstől számítva 15 perc alatt végeztem.
Még két-három éve is,sőt amikor még rendőrség volt és nem okmányiroda,kellett három napi hideg élelem-sátor-nagyon nagymértékű megalázkodás és megnyerő szókincs,jól fésült frizura és egy nagy adag szerencse. Ha az iratok között csak egy vessző is eltért a szabványban rögzített tintavastagságtól vagy a függőlegestől akkor már lehetett is beütemezni még egy ilyen kört a jövő hétre.
Nagyon meglepődtem a HIVATALON.
Tök idegen előtt akit valószínűleg soha az életben nem fogok látni,
szóval az előtt is többet érne a becsületem mint 2500 forint
,és nem azt mondanám pofátlanul hogy "jó üzletet kötöttünk"
Én így látom!
Különben meg nem szurok, Lzs2, mittudomén mifene cucc volt benne, hanem motul 10w40-es genya. És az elmúlt egy év alatt (5000-7000 Km) nem kellett 1 litert kellett rátöltenem.
Lefordítom:
Ö úgy gondolja hogy jó üzletzett kötött, Te meg le vagy......

Egyébként meg ne szopassatok már. Még hogy balra hátra van az olajleeresztő? Hát ez meg mizistennyila?

Tegnap véglegesen kivonattam a vevő kérésére az MZ-t.(így elveszett több mint egy év műszaki)
Felhívom az embert hogy megvan,elküldtem a forgalmit meg a törzskönyvet neki de ennek volt 2300+300 Ft illeték+postai költsége azt küldje el. Mondja hogy oké viszont volt egy kis gond a motorral,mert amikor eljöttünk kipróbálta a gépet de az utca végén leállt.
Hirtelen felvetődött bennem 100 féle gondolat hogy mi a K.anyja lehet vele,sztrájkol hogy eladtam vagy mi? De mondja hogy megvan a hiba:amikor mi eljöttünk én elzártam a benzincsapot Ő meg nem nyitotta ki.(a hangsúly alapján tehát én voltam a hibás )
Azt mondta hogy Ő úgy gondolja hogy jó üzletet kötöttünk mind a ketten és elégedettek lehetünk.
Szerintetek?
Lehet hogy szurok volt benne
swalbli
jó,de én akkor a Kékes felé indulok el !
Be kéne kötni az olajszintjelzőjét is. Tavaly ősz felé nem tűnt úgy menet közben mintha kicsit be lenne állva a blokk?