Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekemnek. Egyelőre hátra szeretnék újat betéttel, aztán jövőre megcélzom az elsőket óvatosan....
én is árulom, és drága a tárcsa. Gondolom nem nem tűnt föl eddig a kiemelt hirdetés a jobb oldalon (kb. 3 órája nincs kiemelve)
Mire kéne?
Az az első emelő nagyon profi.
Nem tudjátok, hogy ezek milyen árban árulják a féktárcsát?
http://www.ebcbrakes.hu/
Én a kis dologra máshová megyek...
Lefürödtem. Visszaültem a géphez, de mostmár tényleg alszok. Nyugi emberek, 2 perc és Ábrus úgyis visszatér dolgavégeztével.
Köszi Ábrus én is erre gondoltam.
Most nekem is kis dolgom van a hálószobában de mindjárt visszajövök.
Nagyon jó! Ezt még nem is láttam!
Ne arcoskodj itt a gyűjteménnyel,a mért értékekre gondoltam. (amúgy azt mondtad hogy dolgod van az ágyban nem?)
A lényeg a sebesség mérföldben mérve a műszer és a valóság szerint.
Így már érthető hogy hogyan mehet egyeseknek 270-280-at a gépük (végsebesség környékén már 15-tel többet mutat mint a valóság)
Én a Honda óra felszerelése után jöttem rá hogy mintha nem menne úgy a gép mint eddig. Aztán trafival megmértük és kiderült hogy ez a pontos valóság.
És itt is vannak érdekes dolgok, manual, alkatrészjegyzék, tuning stb.
http://www.ge-board.de/classic...
Úgy emlékszem van itt pár új biker aki még esetleg nincs tisztában ezzel:
Krájzleren van vonóhorog?
Puha vagy.
A hengerfej olajcsövének három csavarja 21 Nm! Ha azt érzed hogy nem igazán akar ellenállása lenni és mintha meg akarna szakadni akkor inkább kevesebb legyen de nehogy kihúzd a menetet! Inkább kenj egy kis pasztát a rézalátét alá és addig húzd amíg úgy érzed hogy tart valamit.
Ezek a csavarok sok esetben már meg lettek erőltetve az előző szerelésekkor.
Nem a részvétel, nem győzelem, hanem a fontos !
Na húztam szunyálni. Q-va hosszú volt a mai nap.
Cakát
A szándék a fontos.
Valahogy éreztem hogy nem 100% amit mondtam.
Azok a blokk rögzítő csavarok a vázhoz. (ha a szelepfedél vagy a vezérműtengely csavarjait nagyobb nyomatékkal húznánk meg mint 10 Nm akkor kb.15-18Nm után már nem kellene tovább húzni mert már kihúztuk a menetet az alumíniumból)
A blokk csavarjainak nyomatéka és SORRENDJE(!)
A hengerfejcsavarokat pedig középről kezdve kifelé körkörösen kell lehúzni!
Csak nem értem hogy miért ad meg a felsorolásban 41-et amikor a rajza szerint ez is 37 Nm lenne.
meg egy másik gyakorló lakatosoknak:
http://www.motor-forum.nl/foru...
Na ennek örülök ez hasznos lehet erre arra. Szép kis gép lett.
Az exup 41 Nm
A "mienk" 37 Nm
Én meg egy ilyen restaurálást találtam:
http://picasaweb.google.com/da...