Ne arcoskodj itt a gyűjteménnyel,a mért értékekre gondoltam. (amúgy azt mondtad hogy dolgod van az ágyban nem?)
A lényeg a sebesség mérföldben mérve a műszer és a valóság szerint.
Így már érthető hogy hogyan mehet egyeseknek 270-280-at a gépük (végsebesség környékén már 15-tel többet mutat mint a valóság)
Én a Honda óra felszerelése után jöttem rá hogy mintha nem menne úgy a gép mint eddig. Aztán trafival megmértük és kiderült hogy ez a pontos valóság.
A hengerfej olajcsövének három csavarja 21 Nm! Ha azt érzed hogy nem igazán akar ellenállása lenni és mintha meg akarna szakadni akkor inkább kevesebb legyen de nehogy kihúzd a menetet! Inkább kenj egy kis pasztát a rézalátét alá és addig húzd amíg úgy érzed hogy tart valamit.
Ezek a csavarok sok esetben már meg lettek erőltetve az előző szerelésekkor.
Azok a blokk rögzítő csavarok a vázhoz. (ha a szelepfedél vagy a vezérműtengely csavarjait nagyobb nyomatékkal húznánk meg mint 10 Nm akkor kb.15-18Nm után már nem kellene tovább húzni mert már kihúztuk a menetet az alumíniumból)
Mire kéne?
Nem tudjátok, hogy ezek milyen árban árulják a féktárcsát?
http://www.ebcbrakes.hu/
A lényeg a sebesség mérföldben mérve a műszer és a valóság szerint.
Így már érthető hogy hogyan mehet egyeseknek 270-280-at a gépük (végsebesség környékén már 15-tel többet mutat mint a valóság)
Én a Honda óra felszerelése után jöttem rá hogy mintha nem menne úgy a gép mint eddig. Aztán trafival megmértük és kiderült hogy ez a pontos valóság.
http://www.ge-board.de/classic...
Ezek a csavarok sok esetben már meg lettek erőltetve az előző szerelésekkor.
Na húztam szunyálni. Q-va hosszú volt a mai nap.
Cakát
A hengerfejcsavarokat pedig középről kezdve kifelé körkörösen kell lehúzni!
http://www.motor-forum.nl/foru...
A "mienk" 37 Nm
http://picasaweb.google.com/da...