Akkor Qva nagy máskod van. Unokatesőm Fiat Albea-ja 7 éves. Vazeee alig lehet váltani..
Egyszer a váltógomb (ilyen felhuzigálós lükverces) a kezemben maradt.
Egy guriga volt. nem is tom 4-5éves. a fiatom váltója nagyon jó, pontos nem kotyog, nem recseg. olyanban is ég és föld hogy ajtócsukódáshang pl. háde írtam már nem egy kategória. :) a fábia formája, utastere mindig tetszett. régen ilyet is akartam volna. azt nem vágtam hogy ilyen kopogós, puritán a belső. inkább egy jó állapotú extrásabb brava kéne. :(
No én pedig azért nyúzom, ez a fogyasztás a max amit ezzel a motorral ilyen állapotba elérhetek szerintem...tegnap tesómmal hátul (~55kg+Én a 75 kg-mmal) 14.000-ig forgatva 1-2-3 felkúszott 120-ra, azért az nem olyan rossz egy ilyen kis köbcentis-kevés lóerős motortól
És 4x akkora teljesítményű
Nem is sokallom a fogyit, tekintve, hogy párszor ki volt nyitva a torok
Kíváncsi vagyok, mennyit enne, ha nem így nagypapásan vezetnék (7-8000nél váltás) hanem redlájnig. De ez közúton szinte lehetetlen, legalábbis nekem annál több eszem van.
Zsoltival csereberéltünk, teszteltünk idomos és idomtalan 1000redest.
Nekem meglepő volt, hogy az idom mennyit felvesz a menetszélből, ha éléggé lehajolok. Ha felegyenesedem, akkor viszont pont fejbebax az idomról leváló áramlat, majd leszedi a fejem, és hangosabbnak is tűnik a dübögés. (Zsoltit viszont majdnem levette a menetszél 150nél a nakedről ) A széles kormánnyal jobban lehet terelni meg áthúzni, ez azon a xar úton érezhető volt. Zsoltinak télleg kemény a segge ( ) de ő kb. 30 kilóval nehezebb is nálam.
Emlegettük is Ábrus széles kormányos magas idomos gépét, mint jó túraverdát
Az enyém kb. 7-et evett (szemre valamivel több van benne, mint mikor tankoltam 15 litert, és 210 km-t ment), de majd du. tudom pontosan, mert rátankolok, akkor kiderül, mennyi fogyott pontosan.
Úgy láccik, ezek ennyit esznek... az általad említett BMW túramotor megjárta volna 5 liter alatt - de épp 10x ennyibe kerül
Úgyhogy ezért a 4 liter benzinért nem cserélem le a jól bevált frézit egy új túrabömbire
Az utastér tényleg FOS, de próbáld ki a váltóját. Ha a papírforma érvényesül, a Fiat-od váltója gólyafos a levegőben érzetű a Fabia kiba*ott pontos váltójához. Erre már aztmondják kinek a pap, kinek a papné. (Nagymuterék falujában a pap lánya. Durván jó nő. 18 éves hamvas szőke, hosszúlábú istennő. ) Mikori fabia és mennyi volt? (ha lehetek indiszkrét)
Anyám most vett 1.2es fábiát. Kétszer annyiba került mint a brava, de az utastérben a minőség ég és föld. (a fiat javára) A fiat motorja is csendesebb, annyi hogy az utastér érződik nálam a kor.
Sziasztok. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ nincs. csak szép volt. És jó volt. Lámpámon még állítani kell mert sötétben kamikaze módjára jöttem haza.
Ja karbi. Tele tank, 200 km és tartalék. Nyilván sok a 3,5 tekerés. Igaz pörköltünk néhol.
Ábrus még keresett is rajta, csak nem számoljuk az időt és pénzt amit beleölt. Én a Berlingo-val jártam így. Többért adtam el mint vettem, de az 1 év alatt belement vagy 130 e Ft.
Nembaj. Majd a Skoda kárpótol. Remélem. Te robertgida, oszt hogy tetszett a Skoda, merthogy Te vezetted is, és öcsém elmondása szerint nem is lassan.
Egy kis csemege a focistásoknak: