Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól hergelt!
Egy kis csemege a focistásoknak:

Akkor Qva nagy máskod van. Unokatesőm Fiat Albea-ja 7 éves. Vazeee alig lehet váltani..
Egyszer a váltógomb (ilyen felhuzigálós lükverces) a kezemben maradt.
Egy guriga volt. nem is tom 4-5éves. a fiatom váltója nagyon jó, pontos nem kotyog, nem recseg. olyanban is ég és föld hogy ajtócsukódáshang pl. háde írtam már nem egy kategória. :) a fábia formája, utastere mindig tetszett. régen ilyet is akartam volna. azt nem vágtam hogy ilyen kopogós, puritán a belső. inkább egy jó állapotú extrásabb brava kéne. :(
No én pedig azért nyúzom, ez a fogyasztás a max amit ezzel a motorral ilyen állapotba elérhetek szerintem...tegnap tesómmal hátul (~55kg+Én a 75 kg-mmal) 14.000-ig forgatva 1-2-3 felkúszott 120-ra, azért az nem olyan rossz egy ilyen kis köbcentis-kevés lóerős motortól
És 4x akkora teljesítményű
Nem is sokallom a fogyit, tekintve, hogy párszor ki volt nyitva a torok
Kíváncsi vagyok, mennyit enne, ha nem így nagypapásan vezetnék (7-8000nél váltás) hanem redlájnig. De ez közúton szinte lehetetlen, legalábbis nekem annál több eszem van.
Zsoltival csereberéltünk, teszteltünk idomos és idomtalan 1000redest.
Nekem meglepő volt, hogy az idom mennyit felvesz a menetszélből, ha éléggé lehajolok. Ha felegyenesedem, akkor viszont pont fejbebax az idomról leváló áramlat, majd leszedi a fejem, és hangosabbnak is tűnik a dübögés. (Zsoltit viszont majdnem levette a menetszél 150nél a nakedről ) A széles kormánnyal jobban lehet terelni meg áthúzni, ez azon a xar úton érezhető volt. Zsoltinak télleg kemény a segge ( ) de ő kb. 30 kilóval nehezebb is nálam.
Emlegettük is Ábrus széles kormányos magas idomos gépét, mint jó túraverdát
Baszdki, de az ővé 4X ekkora löketű.
Az enyém is 7-et eszik
Az enyém kb. 7-et evett (szemre valamivel több van benne, mint mikor tankoltam 15 litert, és 210 km-t ment), de majd du. tudom pontosan, mert rátankolok, akkor kiderül, mennyi fogyott pontosan.
Úgy láccik, ezek ennyit esznek... az általad említett BMW túramotor megjárta volna 5 liter alatt - de épp 10x ennyibe kerül
Úgyhogy ezért a 4 liter benzinért nem cserélem le a jól bevált frézit egy új túrabömbire
Szombaton jössz-megyünk?Hozzad asszonyt, ha még elindul a gép, akkor kigurulunk Mi is
Reggelt huszárok. Tessék szurkolni asszonypajtásnak, ma érettlenségizik Magyarból
Az utastér tényleg FOS, de próbáld ki a váltóját. Ha a papírforma érvényesül, a Fiat-od váltója gólyafos a levegőben érzetű a Fabia kiba*ott pontos váltójához. Erre már aztmondják kinek a pap, kinek a papné. (Nagymuterék falujában a pap lánya. Durván jó nő. 18 éves hamvas szőke, hosszúlábú istennő. ) Mikori fabia és mennyi volt? (ha lehetek indiszkrét)
most baszod, nem egy kategória a két kocsi. :) egyedül a fényezést irigylem.
A nem elég édes szőlő esete?
Anyám most vett 1.2es fábiát. Kétszer annyiba került mint a brava, de az utastérben a minőség ég és föld. (a fiat javára) A fiat motorja is csendesebb, annyi hogy az utastér érződik nálam a kor.
Ne irigykedj görkoris srác!
Na mivan nagymotoros kulák gecik?
Az 7,75L/100km. Ha húzod a száját akkor az nem rossz!
meló van
Sziasztok. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ nincs. csak szép volt. És jó volt. Lámpámon még állítani kell mert sötétben kamikaze módjára jöttem haza.
Ja karbi. Tele tank, 200 km és tartalék. Nyilván sok a 3,5 tekerés. Igaz pörköltünk néhol.
jó reggelt esik és ha ma nem gurulhatok akkor
Ábrus még keresett is rajta, csak nem számoljuk az időt és pénzt amit beleölt. Én a Berlingo-val jártam így. Többért adtam el mint vettem, de az 1 év alatt belement vagy 130 e Ft.
Nembaj. Majd a Skoda kárpótol. Remélem. Te robertgida, oszt hogy tetszett a Skoda, merthogy Te vezetted is, és öcsém elmondása szerint nem is lassan.
meg kerestel is
ha neked megerte akkor jo az a fontos