Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2003 környékén kétszer-háromszor annyiért kaptál hasonlót "nyugatiban"
Ma viszont?
Én ezt 99-ben vettem a kollégámtól 50-ért.
Érdekes hogy sikerült lekapnod a zöld szörnyeteg pilótáját is (rendes volt tőle hogy odaállt mellé egy pillanatra)
én 110-ért adtam el az enyémet 2003 környékén 250-es
Annak a krályzler jelnek van valami jelentősége a képen? (a félelmetes fogyasztáson kívül)
A szerelhetősége viszont jó
Egy Simson sohasem ér 35-40e Ft-nál többet és egy ETZ sem ér többet 80e-nél legyen az bármekkora és bármilyen jó.
Én így szabtam az árat mert ez a realitás.
Hol jön egy MZ pl:egy Yamaha SR vagy egy Suzuki GN közelébe?
100e körül már azok is vannak,akkor mi a francért venne valaki ugyanennyiért vagy többért bármilyen MZ-t?
Simson Schwalbe 80e-ért? Normális az ilyen? Nem látott még Olasz vagy Japán robogót közelről ennél kevesebbért?
P071 nem kell kuplung?:)
Mint a gőzmozdony
Tudom hogy Neked is az van és nekem is lehetne egy E34 524 vagy 525TDS mert azt(is) szerettem volna pár évvel ezelőtt.
Nyilván ostobaság lenne kijelentenem azt a tényt hogy a BMW-sek alapvetően bunkók.
Gondolom Német autópályán persze!
A BMW-sekkel általában semmi és az autó természetesen nagyon jó. Azokkal viszont akik azt képzelik hogy nekik bármiféle felhatalmazást ad hogy egy lehetőleg sötét színű kék-fehér márkajelzésű járműben ülve semmibe vegyék a forgalom többi résztvevőjét na azokkal a bmv-sekkel van bajom.(sajnos van jó néhány az ismeretségi körömben aki meggyőződésből ilyen)
Ez érvényes a többi márkára is természetesen.
Áh, a Te mociddal nem az igazi.
szivesen ,
bocska a th miatt
akkor honap lemosom az ülést bár nem tom eljutottatok-e a csúcsig ?
ebben van valami, a fele bukik rá mint tyúk a meleg takonyra,
a másik fele meg be van szarva a motoros fasziktól,és a motoroktól
Csak ez nyomta el a csajom hangját
Meg legalább észrevesznek az autósok
Ja, és TH-val írom a nevem !
Én sexeltem 2 uccasarok között a mociddal tesó! Sikított a ribanc !
Nyugi bagoly nem volt szex,nekem legalább is nem jutott eszembe
de szerintem Tomas 000 7 es ügynöknek sem
Nah volt szerencsém este robetgida motorját megülni. Ugyanolyan haccázas mint az enyém. Ugyanúgy megy, bár az enyémnek stabilabb az alapjárata, kevésbé hajlamos fulladni. AKKORA BÜDÖS NAGY HANGJA volt a kipufnak, beszarás. Eskü akkor nem volt ilyen hangja az enyémnek, mikor a kipuf-ot cseréltük, oszt épp nem volt fenn semmi. Egyébként 3 hete nem ültem motoron. Qva jó volt kicsit cibákolni a szarvát. Köszi Robi !
Meg GSXR, mint Bagolyak...
azt megertem ,hogy nem alkudtak egy jo szimo arabol nagyon occo volt
Lettek esetleg képek? mennyi volt a 0-180?
Ja, most jöttünk meg Madarasról Sááááárga Zsoltival Jó volt, a motorozás is.... az milyen jó, mikor a 4esen a lámpától gyorsultunk egymás mellett egy laza 0-180at... ezek a pillanatok kellenek
A műsor is tuti volt, a gépek jól toltak, 7 mp alatt a 400m-t, közben felmentek 300 fölé.
Sokat kell még tanulnod...