Egy Simson sohasem ér 35-40e Ft-nál többet és egy ETZ sem ér többet 80e-nél legyen az bármekkora és bármilyen jó.
Én így szabtam az árat mert ez a realitás.
Hol jön egy MZ pl:egy Yamaha SR vagy egy Suzuki GN közelébe?
100e körül már azok is vannak,akkor mi a francért venne valaki ugyanennyiért vagy többért bármilyen MZ-t?
Simson Schwalbe 80e-ért? Normális az ilyen? Nem látott még Olasz vagy Japán robogót közelről ennél kevesebbért?
A BMW-sekkel általában semmi és az autó természetesen nagyon jó. Azokkal viszont akik azt képzelik hogy nekik bármiféle felhatalmazást ad hogy egy lehetőleg sötét színű kék-fehér márkajelzésű járműben ülve semmibe vegyék a forgalom többi résztvevőjét na azokkal a bmv-sekkel van bajom.(sajnos van jó néhány az ismeretségi körömben aki meggyőződésből ilyen)
Ez érvényes a többi márkára is természetesen.
Nah volt szerencsém este robetgida motorját megülni. Ugyanolyan haccázas mint az enyém. Ugyanúgy megy, bár az enyémnek stabilabb az alapjárata, kevésbé hajlamos fulladni. AKKORA BÜDÖS NAGY HANGJA volt a kipufnak, beszarás. Eskü akkor nem volt ilyen hangja az enyémnek, mikor a kipuf-ot cseréltük, oszt épp nem volt fenn semmi. Egyébként 3 hete nem ültem motoron. Qva jó volt kicsit cibákolni a szarvát. Köszi Robi !
Ja, most jöttünk meg Madarasról Sááááárga Zsoltival Jó volt, a motorozás is.... az milyen jó, mikor a 4esen a lámpától gyorsultunk egymás mellett egy laza 0-180at... ezek a pillanatok kellenek
A műsor is tuti volt, a gépek jól toltak, 7 mp alatt a 400m-t, közben felmentek 300 fölé.
Ma viszont?
Én ezt 99-ben vettem a kollégámtól 50-ért.