ja...értem a témát...ez pont olyan kis piperkőc meló amit nem szeretek,és amitől kihullik a hajam...
egyenlőre várok...holnap vagy csütörtökön fent lesznek a telók újra...aztán ha lesz új papucs előre akkor leengedhetem a gépet és megmozgatom úgy....eddig úgy nem mozgott semmit...remélem most sem fog
röviden szét kell bombázni az elejét, kikell ütni a csapágyakat, amit alapbol szar mert nincs tul sok hely, sőt,,,
aztán ha meg kormány nyakrol is le kell operálnod, ami megint elég szar, ezek kis finomságok,
aztán amikor rakod be az uj csapágyakat, amihez jo ha van pár spéci szerszám, különben elég szivás,,,
bár remélem nekem nem kell egy jo ideig cserélni ujra, de lehet érdemes lenne késziteni ilyen szerszámokat
őő hát izé,értem...
egyébként fékezésnél nem éreztem problémát,de az utóbbi időben nagyobb tempónál kicsit jobban rángatott az eleje,persze úthibák meg minden,de eddig nem csinálta ennyire....lehet h az miatt van...
speckó szerszám nincs...14ezer forintos vasdarab sincs...ember sincs aki csinálná...úgy tűnik hogy egyenlőre így marad...majd beszélek Karuval h mit szól ő mindehhez...
te én inkább nem adok tanácsot mert nem tudom mit szedtél szét mit nem, nem látom,,,
ha a kormányrészhez nem nyultál,( kormánycsapágyhoz) és alul megrángadtad a telokat, és biztos nem a teloid vannak ki, akkor valószinű kcsapágy laza, de ezt már előtte érezned kellett volna fékezéskor is, hogy mozod
egy kupgörgős kcsapágy 12-14 ezer, Doky éknál megtudod rendelni, ha kell ,,,
ha lenne speckos szerszámaid, 3-5 ora alatt meg van a csere, de mivel nincs ,igy szerintem hozzá se kezd egyedül , saját magad óvod meg az ősz hajszálaktol
neked elmentek otthonrol , tuti
igaz én cask 1szer láttam a motorod nem tudom mié kell ujrafesteni az egészet, gyári festésnél nincs jobb,"erősebb"
ugy emlékszem az a buzi fejidom konzol szokott ott szarakodni , elég rossz helyen van,
telót meg kell mutatni egy hozzáértő embernek, lehet ki van benne kopva valami vagy szarul van összerakva, mint már volt itt rá példa,,,
egészet igen
de az már meg van,nem volt szerszámom,de aztán lett....most a teleszkópokkal szívok mivel nem tudom kiengedni a csavarokat...az alsó kettőt...elhajlott a szerszám
egyébként meg...levettem a kereket,megrángattam a telókat és...mozognak előre felé..meg hallani is ahogy kattan...gondolom valami a picsába van benne...pontosan mi?
Én nála vettem a gumit: 20-9452619
Kiskörösön lakik, nagyon jó fej csákó. A szerelés költségét belekalkulálhatod a gumi árába. Németországba szokott kijárni akciós gumikat beszerezni. Csak azt veszi, ami le van árazva.
egyenlőre várok...holnap vagy csütörtökön fent lesznek a telók újra...aztán ha lesz új papucs előre akkor leengedhetem a gépet és megmozgatom úgy....eddig úgy nem mozgott semmit...remélem most sem fog
aztán ha meg kormány nyakrol is le kell operálnod, ami megint elég szar, ezek kis finomságok,
aztán amikor rakod be az uj csapágyakat, amihez jo ha van pár spéci szerszám, különben elég szivás,,,
bár remélem nekem nem kell egy jo ideig cserélni ujra, de lehet érdemes lenne késziteni ilyen szerszámokat
egyébként fékezésnél nem éreztem problémát,de az utóbbi időben nagyobb tempónál kicsit jobban rángatott az eleje,persze úthibák meg minden,de eddig nem csinálta ennyire....lehet h az miatt van...
speckó szerszám nincs...14ezer forintos vasdarab sincs...ember sincs aki csinálná...úgy tűnik hogy egyenlőre így marad...majd beszélek Karuval h mit szól ő mindehhez...
ha a kormányrészhez nem nyultál,( kormánycsapágyhoz) és alul megrángadtad a telokat, és biztos nem a teloid vannak ki, akkor valószinű kcsapágy laza, de ezt már előtte érezned kellett volna fékezéskor is, hogy mozod
egy kupgörgős kcsapágy 12-14 ezer, Doky éknál megtudod rendelni, ha kell ,,,
ha lenne speckos szerszámaid, 3-5 ora alatt meg van a csere, de mivel nincs ,igy szerintem hozzá se kezd egyedül , saját magad óvod meg az ősz hajszálaktol
a festék minősége is ok,az miatt se aggódj...
nem csak a teló mozog előre,hanem az egész cumó...kormány nyakkal együtt vagy mi annak a neve...viszont csak most hogy nincs rajta terhelés...
igaz én cask 1szer láttam a motorod nem tudom mié kell ujrafesteni az egészet, gyári festésnél nincs jobb,"erősebb"
ugy emlékszem az a buzi fejidom konzol szokott ott szarakodni , elég rossz helyen van,
telót meg kell mutatni egy hozzáértő embernek, lehet ki van benne kopva valami vagy szarul van összerakva, mint már volt itt rá példa,,,
de az már meg van,nem volt szerszámom,de aztán lett....most a teleszkópokkal szívok mivel nem tudom kiengedni a csavarokat...az alsó kettőt...elhajlott a szerszám
egyébként meg...levettem a kereket,megrángattam a telókat és...mozognak előre felé..meg hallani is ahogy kattan...gondolom valami a picsába van benne...pontosan mi?
tengelyt nem birod kiszedni aminek belül van 6 lapja
Nem tudja valami hogy hányas csavar kell az első kerék lekapásához?
Kiskörösön lakik, nagyon jó fej csákó. A szerelés költségét belekalkulálhatod a gumi árába. Németországba szokott kijárni akciós gumikat beszerezni. Csak azt veszi, ami le van árazva.
Úgyhogy mindenki keresztbe tett ujjakkal szorítson, mert szükségem lesz rá!
Azt követően mehetünk komoly motorozásokra!
Kakuccsal kezdhetnénk.
Üdv: kisbocsi
nem nagyon akartam próbálkozni mert még használható és félek hogy eltörik. Gondoltam szétnézek előtte.
probáld meg bontoban, shoxban van utángyártott, gyári az nem olcsó
Sziasztok!
Elhajlott a kuplung karom. Érdeklődni szeretnék mennyibe kerülhet egy új, esetleg használtan lehet szerezni?
Üdv!