Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10kor !
válasz ,no?!
mennék én szivesen azzal nincs gond!
de a pénz nagy úr abbol a 12-13ezerből elmegyek 3szor kakucsra
Üdv!

Peti te nem akartál menni a ringen?
Nem semmi ez a Pilot Road sztori.... Tapad, peremig döntesz, elvileg nem csúszik és a lábtartó is használatba kerül.....
Mi kell még?
akkor majd megyek hozzád guminyomást állitani
amugy hol szerzitek be hol vettétek
hi!hívtad?
hali

amikor odaértem, akkor te mentél a pályán elég sokáig, láttam szikrázott a lábtartó! aztán megjött az eső! akkor te valószinű a lépcső alatt voltál, páran meg átjáróban voltunk, amikor meg öltöztem hogy induljak haza akkor te előttem suhantál el
nah majd legközelebb!
Három hete rendeztük be a munkahelyemen a gumis műhelyt, 20.000Ft-ért vettük a profi, hitelesített légnyomásmérő órát. Persze az sem kevés pénz.
Te voltál.... elmentem a számod
Igen? Miért nem jöttél oda indulás előtt? Én nem láttam a sárga Fz6-od, igaz mivel kezdés környékén se láttalak, ezért utána nem is kerestelek, gondoltam maradsz otthon, mivel elég esőre állt már 17.30-tól folyamatosan.
Bent a pályán láttál menni egyébként?

2,1-2,2 nyomással mentem, a kinti MOL kuton lőttem be, tök szépen kopott most a gumi, olyan volt a felülete mint a supersport abroncsokénak & mostmár sikerült peremig kidönteni mivel 2,5 helyett csak 2,2 volt benne. 5-6 kör után 1-es kanyar kigyorsításnál picit mintha csúszott volna néha, de nem volt vészes. Továbbra is jól tapad a Pilot Road pályán annak ellenére, hogy túragumi : )
Legközelebb majd személyesen is találkozunk nem csak látótávolságból : )
fél 9 fele hivtalak, reggel hivlak ujra
el van boronálva...
az én gépem 2006-os és az is csinálja, szerintem az R1 is ilyen a blokk sajátossága...
r125is csinálja valamennyire...
ez szerintem minden motornál alap jelenség, összes motoromnál igy volt
de ha megjönnek az fz1 tulajok biztos mondanak rá valamit, de régebben is volt aki panaszkodott rá
láttalak a pályán előttem indultál el egy percel haza fele,

ma ujra eléztam, lassan többet megyek esőben mint szárazon, de már csak röhögni tudok rajta nem is lett volna szép ez a nap egy kis eső nélkül
holnap választ adok, ha nem kell haveromnak, akkor te vagy 2. vevő
ha freemailpeti haverjának nemkell engem érdekel!
Sziasztok,beléptem a klubba egy Fazer1000el a mai napon.
Azt szeretném megkérdezni hogy a kuplungom kicsikét hangos,zörgős,de ha behúzom elhalkul teljesen.
Ez normális dolog?
Amúgy nagyon állat gép,kényelmes,jó a súlypontja így nem érezni nehéznek és az ereje az fantasztikus.
inkább 4,6-4,7
4,7-4,8
probáld ki most a ringen elöl 2,1 hátul 2 bar t!
multkor beszéltük Tamással ahogy észrevettük, hideg nyomás után hátsó gumi 4 tizedet melegszik, és ez normál utcai használat mellett,
nah most kimész a ringre ahol azért kapja a terhelés ,szoval jobban melegszik, akkor 2,5 ös nyomásnál akár 3bár főlé fog menni a nyomás, azaz nagyobb az esély hogy tul melegited a gumit és elkezd majd csuszkálni, meg persze nem fekszik olyan jol a kanyarban.
érdemes kiprobálni!
Cső mindenkinek!
Van egy jó állapotu gyári túraplexim FZ6S-re ha érdekel vkit.
10000FT-ért(kis benzinpénz) lehet vinni!
Ja, 18-tól nyit a boxutca. Viszont ma egész nap 18-ig licences/utcai csoportok váltják egymást, szóval lesz élet meg látvány, megyek is ki délután, egyik haver az utcai csoportban fog menni, mert este már nem ér rá MERSZ-elni.
Nem, tök jól fogott, igaz a legtöbb kanyarban vastagon volt a gumi, szinte nem is aszfalton hanem gumin fordultunk. 2 kör után már bőven le lehetett tenni a lábtartót, elég sok kanyarban le is ért : )

Egyébként írogattatok mostanában a a nyomásról, nekem a gyár 2,5-2,9-et ad meg (akár 1 akár 2 személy). Pályán 2,2-2,5-el mentem. Lehet alacsonyabbat is elbírna, de akkor talán jobban melegedne. Viszont utcán is meghagyom ezt, így csak ritkán forog el a hátulja, inkább csak fényesebb aszfalton, ha odacsavarom neki 1 vagy 2-ben szigorúbban. Gyári 2,9-es hátsó nyomással még 3-ban is dobálja a seggét ha kanyarból kifele odahúzom neki...