Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5.20 kb/mp ez ennyire lassú?
Olivér oldalán találsz bontokat, szerviz fül alatt
Üdv!
Nos a mérleg:Bal lábtartó elgörbült a váltókarral,oldaldekni lecsiszolódott,kormány elgörbült,Fejidom felső felén 10-cm es repedés,és az éle lecsiszolódott,kuplungkar előregörbült.
Tudtok ajánlani bontókat,hogy hol érdemes körbenézni?
azt nem tudod gyárilag mennyi volt? hátul 5,5 -6?
hát nagyon nem....nekem valami 25perc volt...és az én netem nem valami komoly cucc (de hát itt csak ez van)
1 órája töltök és még mindig van 3 óra.35%-nál tartok,jó ez így?
Most mértem le a pilot road 1-es gumim profilmélységét. 11500 km után elől 2,7, hátul 4,2 mm mély. Középen.
kérdés mikor akarod cserélni, 6-7-8-9 ezer km eren ként. azaz évente min egyszer
vagy inkább 14-20ezrenként
kérdés mire használnád, ha inkább közút ill túrázásra akkor pilot road2 kell !
az baj hogy nem látom! pedig kiváncsi lennék rá hogy néz ki
dehogy kakucson, közuton!
Előre 2,5-öt, hátra 2,9-et fújtunk. Így mindkettőből 4 tized ment le egységesen.

Jó tudni, bár az a tuti, ha ugyanazzal a műszerrel mérsz előtte és utána.

Viszont a 4 tizedet erősíti a pályán, fazerpeter kütyüjével mért érték is. (a korábbi 2,3 helyett 2,7-et mértem elöl és 2,7 helyett 3,1-et hátul.)
Én ezt egy elég vaskos könyvben olvastam, ha jól emlékszem: motorozás felsőfokon volt a címe, de nem biztos.

Basszus, ezt a sok szart Kakucson szedted össze?
Láttad volna, milyen szögeket, üvegdarabokat, kavicsokat bányásztam ki tegnap a hátsó gumimból.
Azért kell,mert mint mindennek egyszer a félolajnak is eljön a vége
2 évente ajánlott cserélni...tényleg...
Egyébként én is besegítek a hátsó fékkel,nem mondasz butaságot...
Volt valahol egy jó kis iromány erről,hogy milyen arányban ajánlott fékezni az elsővel és hátsóval...csak nem tom hol olvastam
Bocs kinek milyen gumija van? és ki mennyire van vele megelégedve?

Freepeti ne röhögj.... Még mindig, igen.....
Bár valószínű Michlen Pilot road 2 ct lesz, vagy Pilot pover 2 ct
Miért kell a fékolajat lecserélni?
Én azt olvastam, hogy intenzív fékezéskor kell mind a 2 fék, így intenzívebb lassulás érhető el, vagyis később kell fékezned, így jobbat mehetsz nemde? mondjuk ez kézenfekvő számomra legalábbis... Riderek? Mi a vélemény?
Nekem is volt pattogás már hátul... nem túl jó érzés, de nem is gáz
megnéztem a légnyomást! ügye pályázás után elöl 2,4 hátul 2,9 re fujtuk ha jol emlékszem, amiből mára elöl 2,1 hátulmeg 2,5 lett

a gumimat is megmértem aminek a gyári profilmélysége 5 mm er volt hátul, és 4600 km er után 3 mm er, jobban birja mint a d208 szeritnem ez is elégé sérülékeny, üveg ill apro éles kövek elég nagy repedéseket okoznak benne
köszi megvan... töltöm a link nélkül nem nagyon találtam :)
letöltéskor nem kell szerintem regisztrálnod
16853 hozzászolásban ott a link! rámész majd ingyenes letöltés,
össze tömöritettem,,,
ismerős...nekem is bepattogott már...szóval ha használom,akkor is csak éppen hogy...
data.hu hogy tudom megnézni a képeket? mindenképp regisztrálni kell?
dehogy festettem...még el sem kezdtem holnap megyek teló olajat venni,remélem
most egész héten program van...hétvégén főleg...hétfőn kezdek hozzá szerintem....
pályán nem is kell használni a hátsót
velem már fordult elő többször is hogy magas fordulatrol engedtem vissza motorfékkel , elsőfékkel meg hátsóval is, és a hátsó kerekem mintha bepattogott volna
lefestettél már mident dobhatnál már fel valami uj képet , had lássuk a nagy műt