Üdv!
Nos a mérleg:Bal lábtartó elgörbült a váltókarral,oldaldekni lecsiszolódott,kormány elgörbült,Fejidom felső felén 10-cm es repedés,és az éle lecsiszolódott,kuplungkar előregörbült.
Tudtok ajánlani bontókat,hogy hol érdemes körbenézni?
kérdés mikor akarod cserélni, 6-7-8-9 ezer km eren ként. azaz évente min egyszer
vagy inkább 14-20ezrenként
kérdés mire használnád, ha inkább közút ill túrázásra akkor pilot road2 kell !
Azért kell,mert mint mindennek egyszer a félolajnak is eljön a vége
2 évente ajánlott cserélni...tényleg...
Egyébként én is besegítek a hátsó fékkel,nem mondasz butaságot...
Volt valahol egy jó kis iromány erről,hogy milyen arányban ajánlott fékezni az elsővel és hátsóval...csak nem tom hol olvastam
Miért kell a fékolajat lecserélni?
Én azt olvastam, hogy intenzív fékezéskor kell mind a 2 fék, így intenzívebb lassulás érhető el, vagyis később kell fékezned, így jobbat mehetsz nemde? mondjuk ez kézenfekvő számomra legalábbis... Riderek? Mi a vélemény?
Nekem is volt pattogás már hátul... nem túl jó érzés, de nem is gáz
megnéztem a légnyomást! ügye pályázás után elöl 2,4 hátul 2,9 re fujtuk ha jol emlékszem, amiből mára elöl 2,1 hátulmeg 2,5 lett
a gumimat is megmértem aminek a gyári profilmélysége 5 mm er volt hátul, és 4600 km er után 3 mm er, jobban birja mint a d208 szeritnem ez is elégé sérülékeny, üveg ill apro éles kövek elég nagy repedéseket okoznak benne
dehogy festettem...még el sem kezdtem holnap megyek teló olajat venni,remélem
most egész héten program van...hétvégén főleg...hétfőn kezdek hozzá szerintem....
pályán nem is kell használni a hátsót
velem már fordult elő többször is hogy magas fordulatrol engedtem vissza motorfékkel , elsőfékkel meg hátsóval is, és a hátsó kerekem mintha bepattogott volna
Nos a mérleg:Bal lábtartó elgörbült a váltókarral,oldaldekni lecsiszolódott,kormány elgörbült,Fejidom felső felén 10-cm es repedés,és az éle lecsiszolódott,kuplungkar előregörbült.
Tudtok ajánlani bontókat,hogy hol érdemes körbenézni?
vagy inkább 14-20ezrenként
kérdés mire használnád, ha inkább közút ill túrázásra akkor pilot road2 kell !
Jó tudni, bár az a tuti, ha ugyanazzal a műszerrel mérsz előtte és utána.
Viszont a 4 tizedet erősíti a pályán, fazerpeter kütyüjével mért érték is. (a korábbi 2,3 helyett 2,7-et mértem elöl és 2,7 helyett 3,1-et hátul.)
Basszus, ezt a sok szart Kakucson szedted össze?
2 évente ajánlott cserélni...tényleg...
Egyébként én is besegítek a hátsó fékkel,nem mondasz butaságot...
Volt valahol egy jó kis iromány erről,hogy milyen arányban ajánlott fékezni az elsővel és hátsóval...csak nem tom hol olvastam
Freepeti ne röhögj.... Még mindig, igen.....
Bár valószínű Michlen Pilot road 2 ct lesz, vagy Pilot pover 2 ct
Én azt olvastam, hogy intenzív fékezéskor kell mind a 2 fék, így intenzívebb lassulás érhető el, vagyis később kell fékezned, így jobbat mehetsz nemde? mondjuk ez kézenfekvő számomra legalábbis... Riderek? Mi a vélemény?
Nekem is volt pattogás már hátul... nem túl jó érzés, de nem is gáz
a gumimat is megmértem aminek a gyári profilmélysége 5 mm er volt hátul, és 4600 km er után 3 mm er, jobban birja mint a d208 szeritnem ez is elégé sérülékeny, üveg ill apro éles kövek elég nagy repedéseket okoznak benne
össze tömöritettem,,,
most egész héten program van...hétvégén főleg...hétfőn kezdek hozzá szerintem....
velem már fordult elő többször is hogy magas fordulatrol engedtem vissza motorfékkel , elsőfékkel meg hátsóval is, és a hátsó kerekem mintha bepattogott volna