Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csúzkált a Pilot Road-od?
Hát ez az, most egy 2 komponensű gumid van, mégis azt mondod látszik, hogy fogy nem kicsit.... Én pont azt várnám el egy 2 komponensűtől, hogy tartós legyen, ugyanakkor foglyon!
Valószínű ezért alkalmasabb lenne számomra a Pilot Road 2 ct lesz a megfelelő
hazaértem megnézem
még egyet kérdeznék, hány mm er a bordamélység hátul
neked egy tízes a pár... csak, hogy ne is lássam a garázsban
este 6tol lesz lehet kinézek ha nem lesz ratyi idő
xj6r néven futhat
ilyen van itthon is?

http://www.yamaha-motor.com/sp...
Michelin Pilot Road:
http://p1.bikepics.com/pics/20...

Előélet: 7000 km utcán majd 30 kör a Hringen. 2.5-ös nyomással (kúton állítva)

Peti: ma lesz MERSZ, utolsó Hringes pályázás az F1 előtt, aztán majd júli. 31-én a következő. Iratkoz fel már most arra, talán már várólistás így is... Ma megyek MERSZ-re, remélem nem szól közbe az eső, kiváncsi vagyok milyen lesz a gumim újabb kb. 30 kör után.
mennyi az a olcsó pénz , hátha kell haveromnak
ez is olyan lesz a ringen
oda is jó volna eljutni de mostanába a forma 1 miatt azt hiszem nem lesz
a túragumi nagyon meleg pályán "megégett" úgy darabokban szedtem le a feltorlódott gumit róla... hiába nem oda való / mondjuk ezt csak a hringen tapasztaltam /
az új gumóval nem mentem sokat eddig kakucsra körözgetni, meg most szolnokra, de már most látszik, hogy sokkal intenzívebben kopik
És miben mutatkozik meg az ég és föld jelenség?
Mennyit mentél ezzel a 2 ct-vel?
Mennyire érzékeny a kopásra?
Köszöni a sárga ezres a dícséretet... :) hízik a mája! apropó ezen is pilot power 2 ct van, most cseréltem le a gyári pilot powert, és hát mit mondjak, ahogy én használom, nem csúszik ez sem meg az sem
de pályázás után a felülete ég és föld. ha valakinek kell esetleg a régit olcsó pénzért eladom... 5000 km van benne.
amugy ha sokat mész egyenesen, meg autopályán, akkor pilot road 2őt vegyél, azt a kevés pályázást bőven kibirja az is,
hiába a pilot power 2 koponensű de akkor is hamarabb fog neekd kockásodni,

h.rugo egyszemélyel 4esen 2vel meg 5ösön van,
ok, akkor ez azt jelenti, hogy teljesen szubjektív a dolog, egyénenként, vasanként változik.

A rugóstagod milyen értékek közt szoktad tartani 1-2 személynél?
verseny pályánn mást kell használni, hidegbe melegbe mást,,,
gyanitom, hogy a hringen nem ugyan az kell mint a kakucson,
de ezek már akkor jönne elő ha valakik vér profik, versenyzők
ugy általában azt modnják pályára 2,1 és 1,9 kell
nah de a dunlop d211 be valami 1,5 vagy mennyi kell hátra ,
ugyhogy itt valakinek gumiszakértőnek kell legyen hogy profin értsen hozzá,
hogy mi a megfelelő arrol gözöm nincs olyat szerintem nem tudunk csinálni
én általában, 2,2 és 2,5 re fujom, vagy egy tizeddel többre minkét értéket, igazából fájna a fogam egy pontos mérőre, de azok mocskos drágák, néha otthon szoktam gumissal beállitattni a nyomást, megkérdeztem mennyibe kerül amivel ők dolgoznak, azt mondta 40 ezer ,alig hittem a fülemnek
elvileg két személyre elöl 2,5 hátul 2,9 re kell állitani a nyomást,

általában ahogy én észrevettem meg probálgattam ha tul fujod a gumit akkor kevésbé kopik, uthibákat jobban megérzi, kanyarban nem olyan jol tapad, nem fekszik fel nagy felületen, előzö gumim túlfujva kimondottan csuszkált, kigyorsitáskor könyebben elforgott a gumi.
Mig ha lentebb van kanyarban jobban fekszi az utat, stabilabnak érzed, nagyobb felületen tapad a gumi, hosszu egyenesekben valüszinű jobban is kopik a közepe, picit akár több is lehet a fogyasztás
tavaly szorakoztam, hogy probálgattam a légnyomásokat le-fel fujtam-ersztettem, akkor ilyesmiket szürtem le

de nagyban változik hogy milyen gumid van
ugyhogy ne bonyolísd tul, felesleges,
nem szerelsz le te semmit ! max az üllés alol kiveszed a szerszámot!
ha megnézed bal oldalt az oldalidom alatt van egy kis lik ahol pont befér a szerszám és állitani is tudod
Hy bocsi...
A conti race attack is jó gumma...
Haver 750 srad-jára azt rakatta, és nagyon jól bírja.
Az is 2 komponensű gumi.
Nekem road attack van fent, pont este néztem hogy már 8500km van benne, és sztem még egy 5ezer van rajta simán...
Én fix guminyomással járok, mert lusta vok álligatni.
Elöl 2.3 hátul 2.7
Utas nélkül kicsit pattogósabb a hátulja, dehát otthon nem tok fújni bele, kutakon meg mindig csalnak az órák.
Pl múltkor 2.5re volt kúton fújva hátul, aztán havernál a rendes kompresszoron meg csak 2.025öt mutatott
Fújtunk bele azóta okés a téma.....
Basszus, megint nem kerültem közelebb a megoldáshoz...

Mit tartasz megfelelő légnyomásnak?

te és amikor 2-en metek, akkor mindig ülés, oldalidom le, rugót állít, majd visszaszerel, motoroz, majd vissza az egész? Ez elég melósnak hangzik...
képeket letöltötte mindeki aki leakarta a DATA.hu rol
mert akkor letörlöm onnan
anynit biztos nem kopik, még egy sport gumi se,
én a helyedben gondolkodnék a bt016 ban is! ami elöl 2 keverőkű hátul meg 3,
a két személyel autopályán nagy sebességel, nah az tudja gyilkolni a gumit, és fontos a megfelelő légnyomás , legyél egyedül a motoron vagy 2 en, ez is nagyban befolyásolja a gumikopást
én 2személyel 5ösre szoktam állitani hátul a telot
Szevasz Peti!

Eredetileg 8-10 ezrenként gondoltam cserére, elég sokat megyek autópályán, közúton, de szeretek gyors kanyarvadászatokat is tartani, illetve egyszer egyszer valami pályára is kinézni. Van hogy 2 személlyel megyek. Ezért is gondoltam valami 2 ct gumira, mert ha puhábbat veszek, akkor azzal ha leugrok szombathelyre 2 személlyel, akkor a puha gumi biztos kopik vagy 1,5 mm-t...

Tényleg kérdés: Ti szoktátok állítani a rugózást 1-2 személynél? vagy a guminyomást?
Próbáltam ezzel a gumival is a csúsztatást, de ez nem csúszott meg!