én meg (remélem) szerdán veszem át a gépet - n-es a gyönyörűm. fekete, és füst plexit rendeltem rá. vkinek van 1ébként tapasztalata, h ez "optikai" tuning, vagy fog is vmit a szélből? nem sokat remélek tőle, de hátha.. meg mocskosul vagány ;-)
Supebike magazinban épp egy Fazer 1000 van a Mocsok Zolinak a tartóstesztnél. Ő nagyon ajánlja a motort és én is inkább ezt ajánlanám a Bandit helyett!
Sziasztok!
Most vagyok motorvásárlás előtt, 2 tipus jöhet szóba.Fazer1000 vagy Bandit1200S.
Előző motorom ZZR 1100 volt.Szerintetek melyik, én egy kicsit a Fazer felé húzok.
Hétfőn készülök egy Fazer 1000 vásárlására .
Mindent körbejártam és ez a legmefelelőbb motor számomra.
Jövő héten már többet tudok mondani róla! (remélem)
Figyu Hetedik!
Hogy milyen oldaltáska jó a Fazerre? Nekem egy 2003-as FZS600-asom van. Én is most nézegettem az oldaltáskákat, mert 1 hetes kétszemélyes túrához már a tanktatyi elég kevésnek bizonyul. Megnéztem sokféle gyártmányt és tipust. De egyik sem volt igazi, vagy hozzáért a kipufogóhoz, vagy a hátsó index volt útban, vagy éppen az utas lába nem fért el. Végül nem vettem. Vettem helyette viszont hátsó dobozt, aminek azóta is nagyon örülök. Az utas hátra tud dőlni, belefér minden kényelmesen, az utasnak nincs útban. És az ára sem sokkal drágább mint egy minőségi oldaltáskának. Szerintem sokkal jobb egy doboz mint egy nyeregtáska. Érdemes ezen is elgondolkozni.
Üdv Urak
Végre egy Fazeres topic :-)
Nekem egy 2004-es FZ6S-em van ami fejidomos, nincs különbség köztük (Sés N)csak a fejidom. Eddig 6100 km-t mentem vele, a nagy részét két személlyel. Nem sokat értek a motorokhoz, de amit én gondolok azt megosztpm veletek:
- Így elsőre király motor:-)
- szerintem kényelmes 200-300 km-t megállás nélkül simán meg lehet vele tenni, tehát egy tank.
- Ha túrázgatni használod még kétszeméllyel csomaggal sem eszik nekem 5-6 liternél többet 100km-enként. Ha meghajtod sem vészes a fogyasztása.
- Alacsonyabb fordulaton nem túl nyomatékos, érdmes 8-10k környékén tartani, ha előzgetni akarsz. Én a harmadikat használom erre:-) 180 km/h körül forog le harmadikban. Az úgy nekem elég:-)
- Mivel én béna vagyok nekem még van egy olyan 1,5 cm paracsíkom a hátsó gumin, szóval nagyon nem szeretnék a döntési dolgokról okosítani egyszer próbáltam a Mátrában de az úthibákat azokat még kanyarban is frankón kezeli.
- A lámpáival nem vagyok kibékülve, kétszeméllyel abszolút használhatattlan hiába állítom a legkeményebbre a rugózást.
Hát nem tudom, ha bárkit más is érdekel kérdezzen próbálok válaszolni.
Most állok motorvásárlás elött és találtam egyet, de nem tudom, hogy mennyit ér.
A szóban forgó motor egy 2005-ös FZ6n 800km-rel.BOS kipufogórendszer, plexi,alsó spiler.
Előre is köszi a hozzászólást!
Nekem 2002-es Fazer (S)-em van.
Hát megmondom őszintén, fogalmam sincs a különbségekről az esztétikán kívül. Az SV 1000nél van az, hogy a fejidomos sportosabb, de kényelmetlenebb a kormány elhelyezkedése miatt, mint az első idom nélküli, viszont: Annyiban biztos különböznek, hogy a fejidomossal 240-el is tudsz menni (enyémnél óra szerint ), míg az idom nélkülinél szerintem már 150nél elég kemény légellenállásba ütközöl, mert nem tudsz mi mögé elbújni!
én meg (remélem) szerdán veszem át a gépet - n-es a gyönyörűm. fekete, és füst plexit rendeltem rá. vkinek van 1ébként tapasztalata, h ez "optikai" tuning, vagy fog is vmit a szélből? nem sokat remélek tőle, de hátha.. meg mocskosul vagány ;-)
a doboz engem is érdekelne, hogy hol mennyi!
l.