már meg nem mondom, végig néztem az összeset,
maradtam volna még szivesen, de más program volt betervezve,,,
3as menetbe mentem, kb 3kör után le is fujták , mert egy fehér busa földet fogott, utolsó kanyarbol kifele,
Mostanában szinte hetente járok arra. Isteni az új aszfalton menni, de néhol az útépítéshez használt murva fel van hordva a kanyarokban, úgyhogy vigyázzatok nagyon, ha arra suhantok!
Max. ha eldugul a kartergáz szellőző cső. Fölfelé akkor sem folyik, az olaj. De, ha tudod produkálni ezt a hibát akkor ingyen megcsinálom a motorodat.
Az olaj leeresztő csavar is azért van a blokk alján mert ott tud kifolyni az összes.(majdnem)
Sziasztok!
Ma délelőtt voltam Dobogókőn. Onnan, a Visegrád felé vezető utat, illetve a nagyon rossz részeket felújították, ha valaki szokott arrafelé járni. Így sokkal jobb állapotban van, mint amikor az évadnyitón voltunk arra. De jó volna, ha az egészet megcsinálnák. Ami a Mogyoró Hegyre visz fel út, az sajna nagyon rossz.
semmi kül csak az enyémnek probálgatom a végét aztán érdekal mennyi van még benn 262öt mentem vele és úgy éreztem hogy van még benn azert majd melátom mit tesz a másik kipu rajt hogy mennyivel gyorsabban éri el a dolgokat meg még lusta is a kicsike 8ezerrel vettem az előző tulaj az asszonyt kisérgette vele akinek egy 650es drag star ja volt de már kezd életre kelni csak nemtudom hogy az exup miatt e nagy fordulaton elég nagyokat ránt magán előre ha elveszem a gázt meg vissza adom neki igy kanyar előtt vagy cak megkell szoknom azert nem egy fzs600 mint ami nekem volt előtte
Üdv.Nekem egyértelműen megérte az árát.És szerintem mindenkinek aki csináltatta. Itt az oldalon is találsz róla videót,bár az nem igazán adja vissza (sőt:)
35 000 Ft az ára.
Azzal a kérdéssel fordulnék felétek, hogy milyen a prc kipuf és mennyiért csinálják. Érdemes e azt választan,i mert én nem akarom lecserélni a kipuf formáját de jó lenne ha jobb lenne a hangja.
270-et nekem is mutatott már egyszer az óra, talán még egy picit ment volna feljebb, de kezdtem majrézni, visszaengedtem a gázt. Szerintem GPS-el mérve 260-265 körül lehet a vége. A hungaroringen a célegyenesben fel tud menni 250 fölé.
Miért érdekes?
Szia Z6! Nem kell aggódni, én MZ után ültem át a fazerre, eleinte óvatosan, aztán egyre jobban adtam neki. Egy fél szezon alatt meglehet szokni, utána nagyon kellemes motor. Ha rendesen adsz neki olajat, meg karban tartod, akkor hibátlan is marad.
Nézz szét itt: fz6.uw.hu
Én még nem próbáltam a végét, de youtubon van egy videó ahol 277-el tolják neki. Számítások alapján is 11500 (max fordulat) 279 a vége, azért 1 picit csal az óra sztem, főleg 200 felett már. Nemsokára csinálok egy GPS tesztet, hogy mennyi az eltérés a valóságos és a mutatott érték között.
A lényeg, h 200-on ott van hipp hopp bármikor : )
maradtam volna még szivesen, de más program volt betervezve,,,
3as menetbe mentem, kb 3kör után le is fujták , mert egy fehér busa földet fogott, utolsó kanyarbol kifele,
Amúgy meg maradhattál volna egy második menetre....
Ki képei közt?Nem láttam
persze csak magamrol nem találtam
Honnan van a kép?
sokkal jobb lett, keményebb lett, érdemes kicserélni, és nem is nagy müvelet,
Az olaj leeresztő csavar is azért van a blokk alján mert ott tud kifolyni az összes.(majdnem)
Ma délelőtt voltam Dobogókőn. Onnan, a Visegrád felé vezető utat, illetve a nagyon rossz részeket felújították, ha valaki szokott arrafelé járni. Így sokkal jobb állapotban van, mint amikor az évadnyitón voltunk arra. De jó volna, ha az egészet megcsinálnák. Ami a Mogyoró Hegyre visz fel út, az sajna nagyon rossz.
35 000 Ft az ára.
Azzal a kérdéssel fordulnék felétek, hogy milyen a prc kipuf és mennyiért csinálják. Érdemes e azt választan,i mert én nem akarom lecserélni a kipuf formáját de jó lenne ha jobb lenne a hangja.
Miért érdekes?
Nézz szét itt: fz6.uw.hu
A lényeg, h 200-on ott van hipp hopp bármikor : )