lényeges változást első teloban érzem! sokat segitett ez a olaj csere, illetve kormány elég távolra sikeredett, majd ezt orvoslom
amugy minden rendben,
szevasztok! freemailpeti vagyok
megtörtént a kormánycsapágy csere, pár kép izelitőnek, érdemes megnézni
kb azért ment tönkre mert a japok nem szeretik a zsir, elégé elspóroltál,,,
reméljük az uj csapágy sokat fog kibirni
Azért zsíbbad a kezetek, mert nem jó a tartásotok a motoron, a kormányra nem támaszkodni kell, azt csak fogni, próbáljátok meg valamennyire(nem teljesen) hátbol tartani magatokat, főleg ha sportosan közlekedtek és nem zsíbbad el a kezetek majd hosszú úton sem!
szia sajna nemtalálkoztunk a ringen,pedig megkérdeztem pár embert,de majd legközelebb.Farkaspetivel telefonon beszéltünk,köszönön a felvilágosítást.nagyon jó volt.
De ők garanciában vállalják h megjavítják, úgyhogy addig nem viszem máshova, ha meg nem tudják akkor a pénzt adják vissza. De amúgy ha belegondolsz, túlnyomástól folyhat az olaj felfelé.
Hát érdekes egy magyarázat az biztos Gyanítom, a túl nyomás szelepről beszéltek. Nem hiszem, hogy ismerik az olajozási rendszerét, ennek a motornak, vagy bármi másikét. Érdekes fizikai jelenség például a felfelé folyó olaj. Anti gravitációs alakul ki a blokkba?
Minden esetre én fel keresnék egy hozzá értő szervízt, vagy többet.
Nah. Voltam szervizben a motorral, mármint ahol lett véve. Namost azt mondták h mivel a motor több mint fél évet állt, állítólag beragadt benne egy csapószelep aminek akkor kéne kinyitnia mikor magas fordulaton az olajban megnő a nyomás, azért h az olaj ne follyon fel a gyűrűk mellett az égéstérbe. Mivel ez a szelep nem nyit ki ezért a túlnyomás miatt olaj kerül az égéstérbe és attól füstöl és azért van olyan olajszaga. Két megoldást ajánlottak: első olajcsere, olajfilter csere és előtte kompresszorral megpróbálják azt a szelepet kinyitni. Ha ez nem segít akkor ahonnan hozták a motrot van nekik egy fz6-ba való motor 4000 km-rel és azt belerakják. De nekem ez utóbbi nem nagyn tetszik, nem örülnék neki ha szét lenne komplett belezve a motrom. Úgyhogy ha ez nem lesz, akkor inkább visszakérem a pénzt vagy hozatok velük egy másik motort.
először csak érdeklőd meg hogy mi a probléma, szerintük mi hibádzik , aztán el lehet gondolkoni mi a legjobb és legolcsobb megoldás a javitásra
lehet egy olaj csere se ártana a gépezetben,
Helo emberek.pár hozzászólással ezelőtt írtam h füstöl a motrom.azt hittem attól van h sokat állt és utána néha be volt gyújtva.viszont kicsit meg lett hajtva és a füstölés nem múlt el.a tünet olyan 3-4 km motorozás után jön elő és ha megállok alapjáraton hagyom berregni a gépet kb 5 perc után már nem füstöl.alapjárat rendben,menet közben nincs kihagyás.szóval ha nem füstölne azt mondanám minden rendben.szerintetek mi lehet a gond.gondoltam gyertyára de 12000 km után nem szabadna tönkremennie.esetleg lehetséges h túl sok benne az olaj?a pálcán úgy láttam hogy 3milivel a max felett van.mert olajszagú a füst és elég sötét.vagy esetleg vmi komolyabb lehet?nagyon idegesít mert nem szeretném szétszedetni a motrot még sosem volt.
Heló!
Eddig 1220-1350 közt volt az alapjáratom,de 3-napja össze vissza ugrál.Van,hogy hirtelen leesik 950-re aztán 1220 stb.
Viszont nem tudok állítani rajta,mert nem reagál az alapjárat állító csavar eltekerésére sem Ez lenne a TPS szenzor halála?
Előre is kösz.
lényeges változást első teloban érzem! sokat segitett ez a olaj csere, illetve kormány elég távolra sikeredett, majd ezt orvoslom
amugy minden rendben,
megtörtént a kormánycsapágy csere, pár kép izelitőnek, érdemes megnézni
kb azért ment tönkre mert a japok nem szeretik a zsir, elégé elspóroltál,,,
reméljük az uj csapágy sokat fog kibirni
Csizmán a koptató kapott rendesen,meg a lábtartón is.De tényleg nagyon jó volt.
Amúgy tényleg nagyon jó volt, a második etap-ban, szétreszeltem a csimmám orrát
Alakul...
Peti én benne vagyok kakucsban vmikor!
Üdv:Jim-X
Minden esetre én fel keresnék egy hozzá értő szervízt, vagy többet.
lehet egy olaj csere se ártana a gépezetben,
én Fóton keresztül megyek, de szerintem 8 elött senkit nem engednek be, szoval szerintem tuti össze futunk még a bejárat előtt.
ha kék füst az nem gyerek játék
Ha kékes a füst akkor olaj,ha fekete akkor sok benyát kap.
Eddig 1220-1350 közt volt az alapjáratom,de 3-napja össze vissza ugrál.Van,hogy hirtelen leesik 950-re aztán 1220 stb.
Viszont nem tudok állítani rajta,mert nem reagál az alapjárat állító csavar eltekerésére sem Ez lenne a TPS szenzor halála?
Előre is kösz.
Ha esik akkor mi nem megyunk.
Üdv:Jim-X