Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 1000 az alapjárat.
Szép napot mindenkinek.Tömítéskészlet
Ilyenre lenne szükségem,és akkor megszűnne a motor rángatása.Van esetleg ötletetek hol érdemes megkérdezni?
Szépjóreggelt mindenkinek!

Mizujs? Szépen süt a nap, remélem így is marad!
Egy rögtönzött tali a héten?
Csörögni fog a kuplungod...
Igen.égett olajszag enyhén de azt lehet már csak én képzelem be magamnak.menjenek le a nyakamról a vizsgák aztán lesz idöm végre foglalkozni a mocimmal.remélem nincs semmi baja a motornak és csak attól füstöl mert nem volt járva. Amúgy mért gond ha kevesebb kicsit az alapjáratom?
Szerintem igen. 2 évesen vettem 7.000 km-el egy középkorú fazontól, aki szerint minden gyári rajta. Az érdekes, hogy a baloldali picit "kotyog" is kihajtott állapotban. Ha teljesen kihajtom, és elindulok, vagy csapja a menetszél, néhány mm-t visszatolja, és már cseszhetem is a beállítást. A baloldali jó, de ott sem látok jól benne valamiért
Gyári tükör van rajta?
Próbáltam már mindent....

Az a gondom, hogy nem elég hosszú a szára, hogy kilógjon annyira, hogy magam mögé lássak rendesen.
Ugy állitsd be hogy abelső sarkában a motor oldalát is lásd ugy már tudsz tájékozodni.
Idomos valóban, a tükör sima, nem domború. Ha az lenne se mennék semmire, mert egyszerűen vagy magamat látom, vagy csak "kifelé".

Kisebb enduroim voltak közvetlen elötte, és hozzászoktam, hogy a tükör kilóg, és teljesen jól magad mögé látsz.

Sávváltásoknál egyszerűen szörnyű, forgolódnom kell, főleg 2
személlyel.
Magasságom 172 cm
Bal oldalt a tank alatt van az alapjárat csavar.
Olajszagú a füst?
Nos nem értem ezt a tükör dolgot az idomosnak jól be lehet állitani.
Az ns é az már egy kicsit nehezebb.
Domboru benne a tükörlap?
Szóval akkor szerinted attól lehet h sokat állt a motor és ég ki a kipufogóból a cucc? Hol tudom állítani az alapjáratot?
Kössz am´gy a gyors válaszért!
Éppen csak a szemem nem szúrta ki, természetesen kitöltöttem, és elnézést a "szabálytalankodásért".
A menüsorban jobb szélen fönt.
keresem az adatlapot, ha megtalálom kitöltöm
Gratulálok a motorhoz.
Töldsd ki az adatlapod itt ez a szokás.
Utána válaszolunk
Sziasztok!

Kis segítséget kérnék. Boldog tulajdonosa vagyok egy FZ6S-nek, de a tükrökkel sehogyan sem boldogulok. Használtan vásároltam a motort, a jobb oldali tükröm "tőből" kottyan, mozog, nem tudom beállítani.

A bal oldali nem, de azt sem tudom jól beállítani, mert egyszerűen nem lehet, nem látok rendesen magam mögé, nagy a holt tér.

Lehet ezen cserélni a tükröket nagyobbra, vagy másikat felrakni, vagy csak nálam probléma ez?
Szerintem nem füstöl az inkább gőzölög.
Az alapjáratot picit emeld feljebb.
Sajnos a kormánycsapágy ebben a motorban úgy szar, ahogy van. Megetetném azzal, aki belerakta a gyárban!
Én tudomásom szerint az alapjárat gyári értéke 1250-1350rpm. A TPS szenzor hibáját az jelenti, ha alapjáratod leesik és leáll a motor. A füstölést szerintem nem befolyásolja. De jön majd Kozmax, meg Karu, a mesterek megmondják a frankót (ha szépen kéred őket).
Azt hiszem az én motrom is tps hibás. Vagyis annak a jelét vélem észrevenni. 12000 km van benne és eddig nem mentem vele mivel most vettem és még nem volt rá jogsim. Igaz h a motor pár hónapot állt bazárban de a szerintem a füstölés nem attól jön elő. Vagyis mentem vele 8km-t és mire hazaértem füstölt rendesen, viszont az alapjárata tökéletes.1040-1080 közötti a fordulat, túl sem melegszik, szóval minden rendben vele, és mégis füstöl. Ha ez a tps hiba jelentkezik olajszagú lehet a füst?vagy inkább azért füstöl mert sokat állt és néha be be gyújtogatták. A km valódi meg lett nézetve, meg látszik is rajta tárcsák olyanok mint az újak. Remélem nem más a baja mint az a tpos csere. 2006-osakat is cserélnek garanciában? Válaszokat megköszönöm mert nagyon idegesít a dolog
nekem egyébként ilyenre fájna a fogam (a blokkba)
persze kékben
csak én nem látom itt?

u.i. a rendszámtartóhoz pluszba jönnek még az indexek ami 13e pénz...
szerintem valami ermax os cucc lehet
motorparts