pl: berágódás esetén akadozik a kormány
feldobod a sztenderre a gépet, két ujjal megfogod a kormánysúlyt és elforgatod a kormányt, és simán kell hogy járjon, nem akadozva , az se jo ha túl szoros
kormány csapágy az ,inkább a rossz beállitásnak,nem megfelelő meghuzásásnak (laza) és jo minőségű utaknak tudható be,
ugy a legkönyebb megvizsgálnod ha van közép állványod,
Végre meg van a motor. Lent pihen a garázsban, még tanulnom kell a vizsgákra sajnos . De ha megvannak utána jöhet a szabadság .
Lenne még két kérdésem: Sokat olvastam az fz6-ban jelentkező kormánycsapágy problémáról. Az egészen 2007-ig legyártottakon hiba vlt vagy valamivel előbb kijavították, mert nekem 2006-os a gép és nem tudom előjöhet e ez a probléma vagy már orvosolva volt addigra. A másik pedig nem tudjátok hol lehet az indexekre csak sima burát kapni, vagy mindenképp muszáj cserélnem az egész indexet? Kössz a választ előre is
Épp ezt a videót akartam belinkelni : )
Itt van még az M3 is, lehet stopperezni ill számolgatni mennyit kapna 500 m-en: http://www.youtube.com/watch?v...
Annyit h autók terén BMW fan vagyok énis, de ha M3-am lenne biztos nem állnék ki egy Fz6 ellen : )
Anno még Fz6-al gyorsulgattam vácin 1ik este pár lámpán keresztül egy Maserati GT-vel, nem is forgattam el igazán és nem távolodott. Kb 5 secet gyorsult 100-ra a GT, ha jol Mlexem.
m3nak 4,8mp kell 100km/H elérése fazerét nem találtam de biztos kevesebb, aztán sok mulik a sofőrökön is,,,,
max végsebességre tudnám elképzelni hogy megfogja,
Jaja,a Discoveryn egyszer gyorsult valami Porsche 911 tuning meg egy 07' Cbr 1000 rr, Eleinte nagyon elment a motor, a végsebessége(28?) után, sokára előzte le csak a kocsi.
mondjuk én nem nagyon szoktam gyorsulgatni, de szerintem akkor is verné a fazer
valószinű a motornak nagyobb a végsebessége 1.fokozatba,
500 méter meg nem sok
(első sárvédő miről lehet?)
feldobod a sztenderre a gépet, két ujjal megfogod a kormánysúlyt és elforgatod a kormányt, és simán kell hogy járjon, nem akadozva , az se jo ha túl szoros
ugy a legkönyebb megvizsgálnod ha van közép állványod,
Lenne még két kérdésem: Sokat olvastam az fz6-ban jelentkező kormánycsapágy problémáról. Az egészen 2007-ig legyártottakon hiba vlt vagy valamivel előbb kijavították, mert nekem 2006-os a gép és nem tudom előjöhet e ez a probléma vagy már orvosolva volt addigra. A másik pedig nem tudjátok hol lehet az indexekre csak sima burát kapni, vagy mindenképp muszáj cserélnem az egész indexet? Kössz a választ előre is
Itt van még az M3 is, lehet stopperezni ill számolgatni mennyit kapna 500 m-en:
http://www.youtube.com/watch?v...
Érdekesség
ként némi adat az Fz1-ről (ill R1-ről) is:
http://www.youtube.com/watch?v...
Annyit h autók terén BMW fan vagyok énis, de ha M3-am lenne biztos nem állnék ki egy Fz6 ellen : )
Anno még Fz6-al gyorsulgattam vácin 1ik este pár lámpán keresztül egy Maserati GT-vel, nem is forgattam el igazán és nem távolodott. Kb 5 secet gyorsult 100-ra a GT, ha jol Mlexem.
Nekem 470 km volt...hát nem egy Mekis gurulás
http://www.youtube.com/watch?v...
max végsebességre tudnám elképzelni hogy megfogja,
valószinű a motornak nagyobb a végsebessége 1.fokozatba,
500 méter meg nem sok
TE