most fújtam ezzel először, majd kiderül hogy szuperál, pályán azt hallottam jol birta a kiképzést, ott meg aztán kapja az ivet,
az hogy mennyire dobálja , szerintem nagy szerepe van,hogy mennyire fujod be, néha tulzásba viszem én is, lehet azért dobálja le
nekem még a rendszámtartóra is szokott kicsi rárakódni a retekből, ami a láncról verődik le. Lehet, hogy sokat fújok a lánckenőből?
Mol spray hogy szuperál, majd jelezd légyszi!
Szia!
Ilyenkor, lánctisztításkor le szoktad venni az első lánckeréknél lévő burkolatot, hogy az alatt is kitakarítsd a felgyülemlett koszt ? Esetleg a hátsó sárvédőt?
A Honda Safety-nél úgy tanítják, hogy a láncban lévő görgőket kell megnézni a motor segge felől. Ha kifényesedtek (vagyis lekopott a kenőanyag), akkor mehet rá a láncspray.
sziasztok! beállítással kapcsolatos kérdésem lenne hozzátok fz1-en szoktatok állítani a futómüvön pályázáshoz ha igen hogyan elöl,hátul irja le valaki részletesen elöre is köszönöm
nah én haza értem( Szarvasra) , csöppet megfáradtan,
voltunk kakucson, remek kis pálya , érdemes kipróbálni,
vizsgák hálistennek letudva, még 1 félév felvonás van és állam vizsga nekem is
Tényleg becsületes kis span, fél áron az elromlós TPS Én biztos nem adnám oda.
Gyakorlatilag majd nem biztos, hogy kicserélik ingyen a jóra. Miért is kellene ezt bekockáztatni? Ezt a részét nem igazán értem a dolognak.
Oliver amikor az enyémet cserélték,két dolgot ellenőriztek le: volt-e már 1x cserélve és azt (mivel nem mo-i)hogy japánból európába hivatalos importőrön keresztül jött-e be vagy szürkén. Ingyé1 cserélték.
Amugy ha span a szerelő, van nekik a polcon még jó szenzor amit nekem féláron kináltak.(olyanok motorjábol akik a visszahívásnál szaladtak cseréltetni a jót is azonnal.) Bár az tuti hogy az a régi "elromlós" tipusú......
az hogy mennyire dobálja , szerintem nagy szerepe van,hogy mennyire fujod be, néha tulzásba viszem én is, lehet azért dobálja le
Mol spray hogy szuperál, majd jelezd légyszi!
elsőfogaskeréknél szokott durván berakódni
Ilyenkor, lánctisztításkor le szoktad venni az első lánckeréknél lévő burkolatot, hogy az alatt is kitakarítsd a felgyülemlett koszt ? Esetleg a hátsó sárvédőt?
Rongy az újjamra csavarva, úgy sikáltam el a hátsó villát...
Jó móka volt, majdnem 2 órát pepecseltem vele....
egy orás müvelet mindennel együtt
Gratula!
Láncot mivel?
megyünk szombaton ringre?
Ti milyen sűrűn, szoktatok láncot olajozni? Nyílván esős időben sűrűbben, de normál viszonyok között 600-700km után már érdemes? Köszi!
kipróbálom mol dynamic lánc spray t állítólag nagyon jó cucc
nah én haza értem( Szarvasra) , csöppet megfáradtan,
voltunk kakucson, remek kis pálya , érdemes kipróbálni,
vizsgák hálistennek letudva, még 1 félév felvonás van és állam vizsga nekem is
tatabánya most nem megy, ahhoz már későn lesz nekem.
Üdv
Gyakorlatilag majd nem biztos, hogy kicserélik ingyen a jóra. Miért is kellene ezt bekockáztatni? Ezt a részét nem igazán értem a dolognak.
Azt is közbeejthetnénk...
Mehetünk, de merre?
Megyünk ma valamerre?
Freepeti! Gratula! Van még vizsgád?
Nekem júli 7-9 lesz az államvizsga! addig nekem is para van!
Amugy ha span a szerelő, van nekik a polcon még jó szenzor amit nekem féláron kináltak.(olyanok motorjábol akik a visszahívásnál szaladtak cseréltetni a jót is azonnal.) Bár az tuti hogy az a régi "elromlós" tipusú......
Már várom a szombatot, csak ne essen ez a szar, a többi nem érdekes!:D