Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó a csaj!Kiváló idomai vannak.
Szia Peti.
PRC Kipufogótechnika...Olivér oldalán találsz elérhetőséget...megcsinálják szépen...melegebb meg,nem igazán lehet tőle...nem függ össze szerintem
Üdv mindenkinek!

Kérdésem lenne mindenkihez, mélyebb hangot szeretnék a gépnek és a gyári kipuffot átlehet-e alakitani valahogy egyszerüen, ja és nemfogja-e jobban melegiteni az utas fenekét fz6s. A jótanácsokat köszönöm a rosszból nemkérek
ez jo hir! igy tovább,
Sziasztok!

Szívesen csatlakoznék az ilyen találkozókhoz, de az a baj, hogy nekem esténként a két "nőmmel" van bőven dolgom (az egyik, aki a világon a legszebb még a fürdetős pelenkázós korban van - és a fürdetős rituálét nem hagynám ki semmi pénzért).

Hanem ha egyszer reggel lenne ilyen - van egy olyan elképzelésem, hogy kimennék Visegrádra megnézni hogyan is kel ott fel a nap, mondjuk indulás 5-kor - lassan már elég jó az idő ahhoz, hogy ne fagyjunk szét hajnalban - és még 9, 10-re be is érnénk a munkahely / iskola / stb helyekre, na oda biztos mennék.

üdv tamás
Sziasztok!

Holnaptol esőt mondanak, ezért este lesz egy tali az m3 mekinék 20:00kor.
Ha érdekel valakit, szívesen látunk mindenkit!
Addig is üdv mindenkinek!
basszus ez 3 éves fórumkomment volt amire válaszoltál...

egyébként köszönöm mindenkinek a biztató szavakat... a motor még megvan és azóta ültem rajta egyszer
sziasztok!
szép napot mindekinek, enyémet már elbaszta egy vizsga
most épp kormánycsapágy beütőt esztergálok
Úgy érzem oldalirányú, kormánycsutkán látszik ahogy mocorog.
Meg egy túra után, érzem a karomon...
Oks!Köszönöm a választ!Még a későbbiekben szükségem lenne egy bukókeretre,meg valami tömítésekre a karburátor környékén.Falsot szív,és 3000 alatt ráz.A keret jó lenne használtba is,ha esetleg tudtok valakinek eladót szóljatok légyszi.
Köszönöm a válaszodat!
Elöl 2.25bar
Háttul 2.50bar
90 kg feletti terhelésnél 2.90 bar
ha 160 as a gyárid akkor szeritntem mardjon az is, lehet befér a 180 as de össze fogja huzni, azaz hegyesebb profilt kapsz, ami pályán jo lehet, közuton meg erős kopást okozhat futó felületen,,,,
persze a gumisnak oly mindegy ha felmegy rá,,, neki eladó,,,
Üdv!
Lecseréltük az olajat a gépben :)Ajánlottak hátsó gumit,de 160as helyett 180as.Jó lehet az rá vajon?Fel lehet rakni?
És az mennyi...? :)
Én csak versenyzéshez ajánlom az egyrészest. Ha felveszed utcára, az borzasztó idegesítő mikor a válladról letolt felső része a vádlidat verdesi minden lépésnél.
Ezek, mind megoldhatok. Bár nem tudom, hogy az első kerék rázása milyen irányú?
Gyári értékek
Helló!

Szerintetek mekkora keréknyomás az ideális az FZS600-nak országútra, városba, szerpentínezésre? :)
Helló Kozmax.

Megyek hozzátok pénteken az egészségszemlére.
Kuplungcsörgést is megtudjuk "stírölni"?
Centíroztok gumit, az elsőmre ráférne, mert ráz egy kicsit....
Szia!

Az alaktrész árak stimmelnek, ennyibe kerülnek sajnos, nem a kereskedő határozza meg az árakat hanem egy közpoti programból kapjuk azokat amin nem igen lehet módosítani.Az hogy a honda olcsóbb... igen sajnos így van, tehát alkatrészek rendeben vannak... a munkadíj az már más kérdés.
Ha tényleg úgy szeretné megcsinálni a szerviz hogy olyan is legyen mint újkorában akkor ennyi időt kell ráfordítani, különben azt is ki lehetne írni a szerviz fölé hogy kókler műhely ami a szomnszéd falon is lóg azt meg lehet nézni miket csinál, a munkaidőket egyébként szintén központi rendszer diktálja megint csak nem lehet belenyulni. a festést gondolom nem a szerviz csinálja ehhez nagyon nem tudok mit hozzászoni, és hogy miért kell mindent speckón megcsinálni rajta?: azért mert casco kárnál a biztosító kritériuma az hogy a motor a javítás után gyári állapotába álljon vissza és ne gyorsbilincsel legyen összerakva meg szigetelőszallaggal. különben a biztrosító nem térít. az hogy nem tájékoztattak a motor casco %-os részéről tény ... hibáztak.
De a motort elviheted a szomszéd kóklerhoz is aki összebarmolja 150.000 ft-ból és majd szét hullik vagy kiszámolod a 750.000 ft-nak a 30% segítek (225.000 Ft) és a motord tipp-topp útra kész van számlád, van hova menned ha egy csavart nem húztak meg és nem utolsó sorban száguldozhatsz is nyugodtan nem fog keresztbe állni a motor alattad. nagyvonalakban ennyi tény és való nem olcsó a világ, de sajnos ennyibe kerül
na ennyi napsütést aszfaltot,és gumifákat
80 ezer első-hátsó-felszerelve
Nem csak kiöntöttem, hanem fejjel lefelé állítva több mint egy órán át lógattam. Megnéztem: nem maradt benne szinte semmi.