Kérdésem lenne mindenkihez, mélyebb hangot szeretnék a gépnek és a gyári kipuffot átlehet-e alakitani valahogy egyszerüen, ja és nemfogja-e jobban melegiteni az utas fenekét fz6s. A jótanácsokat köszönöm a rosszból nemkérek
Szívesen csatlakoznék az ilyen találkozókhoz, de az a baj, hogy nekem esténként a két "nőmmel" van bőven dolgom (az egyik, aki a világon a legszebb még a fürdetős pelenkázós korban van - és a fürdetős rituálét nem hagynám ki semmi pénzért).
Hanem ha egyszer reggel lenne ilyen - van egy olyan elképzelésem, hogy kimennék Visegrádra megnézni hogyan is kel ott fel a nap, mondjuk indulás 5-kor - lassan már elég jó az idő ahhoz, hogy ne fagyjunk szét hajnalban - és még 9, 10-re be is érnénk a munkahely / iskola / stb helyekre, na oda biztos mennék.
Oks!Köszönöm a választ!Még a későbbiekben szükségem lenne egy bukókeretre,meg valami tömítésekre a karburátor környékén.Falsot szív,és 3000 alatt ráz.A keret jó lenne használtba is,ha esetleg tudtok valakinek eladót szóljatok légyszi.
ha 160 as a gyárid akkor szeritntem mardjon az is, lehet befér a 180 as de össze fogja huzni, azaz hegyesebb profilt kapsz, ami pályán jo lehet, közuton meg erős kopást okozhat futó felületen,,,,
persze a gumisnak oly mindegy ha felmegy rá,,, neki eladó,,,
Én csak versenyzéshez ajánlom az egyrészest. Ha felveszed utcára, az borzasztó idegesítő mikor a válladról letolt felső része a vádlidat verdesi minden lépésnél.
Az alaktrész árak stimmelnek, ennyibe kerülnek sajnos, nem a kereskedő határozza meg az árakat hanem egy közpoti programból kapjuk azokat amin nem igen lehet módosítani.Az hogy a honda olcsóbb... igen sajnos így van, tehát alkatrészek rendeben vannak... a munkadíj az már más kérdés.
Ha tényleg úgy szeretné megcsinálni a szerviz hogy olyan is legyen mint újkorában akkor ennyi időt kell ráfordítani, különben azt is ki lehetne írni a szerviz fölé hogy kókler műhely ami a szomnszéd falon is lóg azt meg lehet nézni miket csinál, a munkaidőket egyébként szintén központi rendszer diktálja megint csak nem lehet belenyulni. a festést gondolom nem a szerviz csinálja ehhez nagyon nem tudok mit hozzászoni, és hogy miért kell mindent speckón megcsinálni rajta?: azért mert casco kárnál a biztosító kritériuma az hogy a motor a javítás után gyári állapotába álljon vissza és ne gyorsbilincsel legyen összerakva meg szigetelőszallaggal. különben a biztrosító nem térít. az hogy nem tájékoztattak a motor casco %-os részéről tény ... hibáztak.
De a motort elviheted a szomszéd kóklerhoz is aki összebarmolja 150.000 ft-ból és majd szét hullik vagy kiszámolod a 750.000 ft-nak a 30% segítek (225.000 Ft) és a motord tipp-topp útra kész van számlád, van hova menned ha egy csavart nem húztak meg és nem utolsó sorban száguldozhatsz is nyugodtan nem fog keresztbe állni a motor alattad. nagyvonalakban ennyi tény és való nem olcsó a világ, de sajnos ennyibe kerül
na ennyi napsütést aszfaltot,és gumifákat
Kérdésem lenne mindenkihez, mélyebb hangot szeretnék a gépnek és a gyári kipuffot átlehet-e alakitani valahogy egyszerüen, ja és nemfogja-e jobban melegiteni az utas fenekét fz6s. A jótanácsokat köszönöm a rosszból nemkérek
Szívesen csatlakoznék az ilyen találkozókhoz, de az a baj, hogy nekem esténként a két "nőmmel" van bőven dolgom (az egyik, aki a világon a legszebb még a fürdetős pelenkázós korban van - és a fürdetős rituálét nem hagynám ki semmi pénzért).
Hanem ha egyszer reggel lenne ilyen - van egy olyan elképzelésem, hogy kimennék Visegrádra megnézni hogyan is kel ott fel a nap, mondjuk indulás 5-kor - lassan már elég jó az idő ahhoz, hogy ne fagyjunk szét hajnalban - és még 9, 10-re be is érnénk a munkahely / iskola / stb helyekre, na oda biztos mennék.
üdv tamás
Holnaptol esőt mondanak, ezért este lesz egy tali az m3 mekinék 20:00kor.
Ha érdekel valakit, szívesen látunk mindenkit!
Addig is üdv mindenkinek!
egyébként köszönöm mindenkinek a biztató szavakat... a motor még megvan és azóta ültem rajta egyszer
szép napot mindekinek, enyémet már elbaszta egy vizsga
most épp kormánycsapágy beütőt esztergálok
Meg egy túra után, érzem a karomon...
Háttul 2.50bar
90 kg feletti terhelésnél 2.90 bar
persze a gumisnak oly mindegy ha felmegy rá,,, neki eladó,,,
Lecseréltük az olajat a gépben :)Ajánlottak hátsó gumit,de 160as helyett 180as.Jó lehet az rá vajon?Fel lehet rakni?
Szerintetek mekkora keréknyomás az ideális az FZS600-nak országútra, városba, szerpentínezésre? :)
Megyek hozzátok pénteken az egészségszemlére.
Kuplungcsörgést is megtudjuk "stírölni"?
Centíroztok gumit, az elsőmre ráférne, mert ráz egy kicsit....
Az alaktrész árak stimmelnek, ennyibe kerülnek sajnos, nem a kereskedő határozza meg az árakat hanem egy közpoti programból kapjuk azokat amin nem igen lehet módosítani.Az hogy a honda olcsóbb... igen sajnos így van, tehát alkatrészek rendeben vannak... a munkadíj az már más kérdés.
Ha tényleg úgy szeretné megcsinálni a szerviz hogy olyan is legyen mint újkorában akkor ennyi időt kell ráfordítani, különben azt is ki lehetne írni a szerviz fölé hogy kókler műhely ami a szomnszéd falon is lóg azt meg lehet nézni miket csinál, a munkaidőket egyébként szintén központi rendszer diktálja megint csak nem lehet belenyulni. a festést gondolom nem a szerviz csinálja ehhez nagyon nem tudok mit hozzászoni, és hogy miért kell mindent speckón megcsinálni rajta?: azért mert casco kárnál a biztosító kritériuma az hogy a motor a javítás után gyári állapotába álljon vissza és ne gyorsbilincsel legyen összerakva meg szigetelőszallaggal. különben a biztrosító nem térít. az hogy nem tájékoztattak a motor casco %-os részéről tény ... hibáztak.
De a motort elviheted a szomszéd kóklerhoz is aki összebarmolja 150.000 ft-ból és majd szét hullik vagy kiszámolod a 750.000 ft-nak a 30% segítek (225.000 Ft) és a motord tipp-topp útra kész van számlád, van hova menned ha egy csavart nem húztak meg és nem utolsó sorban száguldozhatsz is nyugodtan nem fog keresztbe állni a motor alattad. nagyvonalakban ennyi tény és való nem olcsó a világ, de sajnos ennyibe kerül
na ennyi napsütést aszfaltot,és gumifákat