Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

CB1300-at összaehasonlítani a CB 1000 R-el ..............retró láz az tuti....
3-8 ezer? Ne idegeljél!? Jó de ez Yamaha kereskedés, gondolom nem ez a legolcsóbb! Csak nem nagyon tudok itt mást, de körülnézek. Hát gyűjtögetek ja. De hogy milyen lesz nem tudom még. Ami játszik Tuono, FZ1n, CB1000R (eddig nem tetszett de ma láttam egy fehéret, menet közben és..:-), ja meg a CB1300 piros fehérben is nagyot ütött a kiállitáson!

az a lényeg hogy akkor jol muzsikál alattad,,,
itt kb 3-8 ezer körül cserélik, a lánc szettet , nah hát még se 40 ezer elég szép munka dij,,,,
gyüjtögeted az uj motorra a pénzt
Holnap lefotózom neked.
Értem...jó kis megoldás...tetszik.Bár jó lenne megnézni a motor seggét,hogy hogyan is mutat...
Ja Peti Novemberig vagyok kinn és mielőtt megkérdeznéd, rohadt jó ez a Conti Road. Én nem tudom de azt olvastam h kemény meg nem melegszik meg nem kopik. Valaki azt irta h asszem 8 ezer km utánmég megvolt neki a Conti irás a gumin. Nekem már most 2,5 után szinte nem is látszik... Pedig nem nagyon hajtok! Annyira...
Akkor már itt is megkérdezem, hogy nem tud-e valaki Zürich környékén egy jó és viszonylag olcsó szerelőt? Amúgy otthon mennyi kb egy láncszett csere. Szakszervizben kb?
Oké,nem lehet túl ördögi,de azért majd munkanapon csinálom. ( 600 m a Yamaha)
Majd csinálok neked képet a r.tartórol bár a lényeg a dob gyártója heggesztett keresztbe savállóbol egy merevitőt és azon van. Rendszám világitásom pl nincs, de majd ragasztok fel valami kis ledes lámpát ami nem látszik. Ja a merevitő hosszirányban is meg van fogatva az élső fém tartóig az ülés alatt.
Nekem anno Karu annyiban foglalta össze hogy felső csavar ki,cuccok ki (rugó vagy valami szar) aztán olaj is ki.

motorozz.hu-n írj neki,vagy skype...
....ja ja az ekét én is sasoltam....de csak 5 mm,az nem sok...a 10 mm majd meglátom.
A csavar mit fog?(ezért irtam a simot,ott ha kivettem a csavart(fent) kijött dióstol,de ha nem ,le lehetett csavarni róla, és LEJÖTT KÜLÖN AZ ALSÓ RÉSZ) és lehetett önteni ki az oilt.

Karu benézhetne.
Csak nem hogy nagyon leengeded,mert akkor működésbe lép az eke idom
attol még a kormányod lentebb van
Hát felső csavart kikapod aztán kész...kiszedet amit kell és öntheted belőle az olajat...meg át is lehet mosni,biztos ami biztos.Simónál nem tom hogy van,soha nem volt Simsonom... (ne kövezzetek meg )

Tudsz majd mutatni közelebbi képeket?
attol szét jönni nem jön szét, de azt mondja,ha kiszedi a villákat és fejre állitod ,kicsurog,,, és jöhet a friss
Én nem a kormány akartam alacsonyabbra....... A csopperes elejét lejebb, a súlypontot.......nem az esztétikum miatt.....
A dobhoz van heggesztve,így vettem.

A csavart ha kicsavarom akkor már szétjön?(a simson-nál a rugó a két végén "dióra" van rácsavarva!)
vicces! jo páran meg kormány magosítót rakta fel a mocira
Felül kiengeded a csavart aztán fejre állítod had csurogjon...ja asszem valami rugó vagy mi még lesz ott.
Nekem kicsit trükkös,van akinek rutin.

Rendszámtartót honnan szerváltad?Csinike.
Igen,főleg kanyarban tetszik nagyon.
Nem gondoltam volna hogy érezhető az a 0,5 centi,de jobb igy! (nekem). Honnan lehetne szerezni valami rajzot a villákrol,lehet szétbogarásznám,freesss oil ilyesmi. Trükkös vagy egyszerü?
ugy kicsit sportmotorosabb nem
Igen,jól emlékszel.Rendszámom esetleg tudod fejből?

Vasárnap visszaállítottam eredetire,próba képen,mivel úgy láttam mindenkinek úgy van.....nem tetszett.
Szóval ma vissza letettem kb. 1cm-el. Így szoktam meg,jobban is tetszik.
ügye Akos jol emlékszem