jéééé ittt az elveszett madárr
az biztos hogy üres tankkal jobban tekeri magát,
én eddig max 60 kmert mentem tartalékon, de csak 90es tempoval és semmi heves gázreakcio nem volt!
Ja és egy adat: a saját stílusomban (120-180 között,70 % országút) mentem több mint 40km-t,a villogástól. (nem állt meg,hazaértem bár lett volna hamar mentőegység,de kiváncsi voltam a km-re)
Haligali, érdekes dolgot figyeltem meg ma a "púposteve" fz-m el kapcsolatban. Eddig amikor villogni kezdett a tanken utolsó téglácskája szinte azonnal tankoltam bele.Ma elmentem egy gyors körre s mivel szombatig nuku moci,nem tankoltam,villogott is már pár km után! Na de! Mennyire nem hiányzot az a 10-15 kg plusz a hegycsúcsra az valami hihetetlen! Teljesen másik moci volt! Nem éreztem úgy hogy" valami magas-nehéz tornyot próbálok eggyensúlyozni a kanyarban" vagy valami ilyesmi! Pöpec,próbáljátok ki,bár lehet hogy csak nekem ujdonság ez!
Sajnos a gyári kipufogó marad!
Tehát csak a Scorpion eladó.
Az ára 60.000.- ft
Teljesen karcmentes, 1 éves, teljes szerelési kellékel eladó.
Érdeklődni lehet: Pék Zoltán, Tel.:06-20-326-9445
Még egyszer a fénykép:
Akkor csak a megszokás marad..Azt hittem esetleg valami injektor térkép frissítés segít.Hát akkor az öreg karburátornak is van előnye!Tényleg finomabban adagolható a gáz velük.Ki lett pucolva a kipufogó, perforált cső és gyapot került bele, ill ki jött még a katalizátor is.Nem lett nagy hangja,kellemes,kulturált.Viszont a motor sokkal könnyebben pörög fel,észrevehetően dinamikusabb lett a motor!
ha motorfék után akármilyen kis gázt adsz rántani mindíg fog egyet..
én úgy szoktam, hogy egy nagyon picit csúsztatok a kuplungon gázadás elött és akkor már szépen lehet adagolni neki :P
de úgy gonddolom ez vezetésteknikai kérdés... minden motornál van ilyen.
2005-ös fz6n, ha visszaengedem a gázt teljesen, majd ráhúzom az injektor "ránt˝egyet, mindegyik ilyen vagy lehet valamennyit finomítani rajta?Kanyarban elég zavaró tud lenni!
Üdv:Jim-X