Did 530vm x gyűrűs. erősebb változat, de nem a fullos.....
arany-fekete, jól néz ki a gépen.
Biker-world-nél vettem, jó kis bolt, szeretek ott vásárolni.
Jó a készlet, meg dinamikusak.... Biker-world
Idén már kicseréltem mindent a gépen, mostmár csak egy jó tankot kéne megcsípni....
Meg egy két + dolgot szeretnék még venni rá...
Sikerült felpattintani a láncot, elég jónak tűnik.
Létezik az, hogy még gyári lánc, és lánckerék volt rajta?
Elég csúnyán nézett ki az első fogaskerék.
Úgy vágtuk le, hogy ne kelljen szétbontani a gépsárkányt.
Kozmax?
2006 os a járgány, 2007.jun ban vettem 3162 ezer km errel ,ha minden jol meg faze tura végére meglesz benne a 20ezer,
váltás nem lesz egy jo ideig van még mit tanulnom ettől a motortol, meghát pénz ami nincs
az is jo kérdés mi lenne a következő, sok motor tetszik ,több stilusban is, de csopper tuti nem lesz
Hát autópályára inkább le szokták engedni kicsit a gumit, hogy ne legyen olyan hegyes a profilja, h ne kopjon annyira a közepe, nem? Mikor lesz motor? Jó kérdés. Egyre inkább szükségem lenne kocsira is. Ha lemegy év végére a Tuono 2.5-re nem szarozok az biztos
szerintem autopályára minnél keményebb kell, 2.5 és 2.9
szerpentinen, az meg annyibol mondosulhat hogy hogy mész rajta
de ugy tippre elöl 2.1-2.2 hátul meg 2.1-2.3 között, de ezek az én hülyeségeim,,,, probálgatni szoktam ha van időm meg nagyon unatkozok, hogy milyen nyomásnál hogy reagál a gumi egy erősebb kinyorsitáskor ill kanyarba
de alapvetően lusta az ember ! és beállitja 2,2 és 2,5 re aztán midenhol ugy megy
gsxR eseknél szoktam olvasni ezt a környezetvédelmi tiltást,
ilyesmi lehet a mi motorunkba