Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem álmod meg este! már midndennel beetettünk

-1 et told be! elég az!
de az sok szerintem utcára , illetve kurva sok
mi gyári áttételünk 16/ 46 ha jol tudom,
46ot elosztom 16 as ez 2,875

nah én esetemet nézzük : 5160/ 2,875=1794,782609 =- beszorzom 46ban a 15 = 5504 azaz 344 el nő a fordulatom
elöre egyel kisebb hátra kettövel nagyobb gyári lánc jó.
5160-at.
Milyen áttétel számával?
Na menjetek a.... Most akkor ha hátra 2vel nagyobbat rakok akkor a lánc a gyári 110 helyett? Mer nem ugy vok hát rakok előre kisebbet azt ha nem jo veszek mást. Itt nem olyan egyszerű kinn!
kedves Péter,
tegnap nem engem láttál Visegrád környékén a lányommal?Egy fekete fz6n-em van.Még hadd mondjam el,hogy novemberben vettem és áldom a sorsot, hogy volt rajta bukógomba,mert december 12,-én elcsúsztam vele 30as tempónál,de egy karcolás se lett emiatt rajta,viszont nekem sajnos széttört a térdem.Mostanában kezdtem megint motorozni.
üdvözlettel: Csaba
karuval voltatok
ki tudja pontosan menynit fogok 100 km/h nál
azaz ha vesszük hogy 100km/h nál 5000fordulat ezt elosztom (46:16)
majd beszorzom (46:15) és igy 333,33333 fordulattal forog többet ugyanazaon a km/h nál

szerintem
szerintem nem átsó fogszámmal kéne számolni, hanem áttétel számával
betéptél aljas egy ember lehetsz
Így számoljatok.

Ha 100km/h-nál forog 5000-ret a motor a 48-as fogszámú lánckerékkel, és old. 46-ost akarsz rá tenni.

5000/48 = 104,16 x 46 = 4791 szóval ennyire csökken majd a fordulatszám, ha 2 foggal kisebb lánckereket teszel rá. Kb. 200-al.
akkor azt hiszem láttalak,, neked van középen egy csöves sport kipuffod
Freepeti
Na villacsavargatás? Nem villanyoszloppal, kézzel,szerszámmal! Szerszámmal....? na jó kézzel!
valami ilyesmi mint a sabato barátunk probál nyögni
áttételbe legnagyobb változást biztos az hozz ha elöre egyel kisebbet teszel, nah most hogy ez a te motorodnál hogy fog viselkedni, azt nem tudom mert még is más a motorunk, meg mások az elvárásaink, meg ilyesmi, számomra utcára kicsit pörgös, ezért gondoltam hátra kéne 2vel nagyobbat, de szerintem nyugodtan probáld ki a -1 et elöl!
De voltam ezüst piros felni
Na mostan gyöjjön az én kérdésem: az első telót lehet keményíteni valami csavargatás módon? A 160-180-as kanyarokban csöppet libeg,nem sportgép de azé' mégis!
Na figyelj fiam, Brutus. A multkor free kimatekozta,nekem most nincs kedvem osztani a 15-öt 48-al, de az jött ki a gyárihoz képest,azaz a változás mértéke:1.gyári 2.ha hátul plus kettő 3.elöl eggyel kisebb! Tehát a változás a GYÁRIHOZ képest kedvezőbb ésszerübb utcára ha hátul van plus 2 fog! Na eztet jó elmagyaráztam mán he.
De nem itt fogom leélni az életem! Akkor most előre -1 vagy hátra plussz 2?
Ja ja Freepeti már a multkor kimatekozta. (fz6-ra)Hidd el neki!
15/48 a gyári? Cseréld ki csak az elsőt és meglátod,az pikk-pakk megvan!
elöl - 1 az Svájcba jo lesz,hegyekbe ,pályára,
ha utcán akkor inkább hátra 2vel nagyobbat tennék,