Na menjetek a.... Most akkor ha hátra 2vel nagyobbat rakok akkor a lánc a gyári 110 helyett? Mer nem ugy vok hát rakok előre kisebbet azt ha nem jo veszek mást. Itt nem olyan egyszerű kinn!
kedves Péter,
tegnap nem engem láttál Visegrád környékén a lányommal?Egy fekete fz6n-em van.Még hadd mondjam el,hogy novemberben vettem és áldom a sorsot, hogy volt rajta bukógomba,mert december 12,-én elcsúsztam vele 30as tempónál,de egy karcolás se lett emiatt rajta,viszont nekem sajnos széttört a térdem.Mostanában kezdtem megint motorozni.
üdvözlettel: Csaba
azaz ha vesszük hogy 100km/h nál 5000fordulat ezt elosztom (46:16)
majd beszorzom (46:15) és igy 333,33333 fordulattal forog többet ugyanazaon a km/h nál
valami ilyesmi mint a sabato barátunk probál nyögni
áttételbe legnagyobb változást biztos az hozz ha elöre egyel kisebbet teszel, nah most hogy ez a te motorodnál hogy fog viselkedni, azt nem tudom mert még is más a motorunk, meg mások az elvárásaink, meg ilyesmi, számomra utcára kicsit pörgös, ezért gondoltam hátra kéne 2vel nagyobbat, de szerintem nyugodtan probáld ki a -1 et elöl!
Na mostan gyöjjön az én kérdésem: az első telót lehet keményíteni valami csavargatás módon? A 160-180-as kanyarokban csöppet libeg,nem sportgép de azé' mégis!
Na figyelj fiam, Brutus. A multkor free kimatekozta,nekem most nincs kedvem osztani a 15-öt 48-al, de az jött ki a gyárihoz képest,azaz a változás mértéke:1.gyári 2.ha hátul plus kettő 3.elöl eggyel kisebb! Tehát a változás a GYÁRIHOZ képest kedvezőbb ésszerübb utcára ha hátul van plus 2 fog! Na eztet jó elmagyaráztam mán he.
-1 et told be! elég az!