Szijja,holnap meggyógyul! Bár tegnap csaptam egy kört,persze semmi baja nem volt! Levettem a balos tükröt,hogy mit lehetne rajta maszekolni,mintha egy másik motoron ültem volna!Eltünt a busz feeling! Lett helyette sztrítfájteres! Ugyhogy cserebere,már ki is néztem egy smink tükröt. Go. Tokaj. Nézz be az R1-topikban nyírják a Duracelt.
Sziasztok!
Sabato:Tegnap voltam az ambuláns járóbeteg szakrendelésen a Desmodoki magánklinikáján, megcsinálta a gépet el is hozhattam, (sajnos nekem nem fizette a TB)úgyhogy ha neked is összejön a szervátültetés, vasárnap egy Tokaj! Mit szólsz?
Igen de Karu valamiit mondott , hogy valami sülyesztő fúró nem árt ha van tartalékban ,az olajos kannát meg ha világít ki lehet kapcsolni ,friss olajjal és olajszürővel ,persze méretpontosan azaz 3,5 litre kn
re
nem hiszem, hogy itt valaki is hozott volna olyan összefüggést, hogy egy kanyarba bedöntött motorból elmegy az olajnyomás.
szerintem olvasd átt mégegyszer karu.
..én csak 1-2 véleményre lettem volna kíváncsi, hogy az esetleges okok mik lehetnek.
de ha szarakszik tovább a vas úgyis visszaviszem a yamahához, mégiscsak garanciális a szerkezet...
Úgy tudom, hogy a Karu is cserélt TPS szenzort a motorjában. A blokkot nem kell kivenni! Ő úgy csinálta, hogy a blokk maradt a bal oldali vázban, és a jobb oldali vázat szerelte le. Szóval a váz 2 részből áll, ketté lehet csavarozni. Ha a jobb oldalit eltávolítod, akkor könnyen hozzá férsz a TPS szenzorhoz.
át aki úgy vette a motorját h még rá se ült csak kifizette aztán vitte az így jár szalonból hozta el a vasat úgy h nálam fújtuk a kerekeket elöl 0,8 hátul 1 bar nyomás volt benn csattognak a szelepek benn aztmondták ez ilyen irja már meg vki melyik fz6 osnak van 3 évesen csattogo szelep hangja de az akra volt rá a legfontosabb
fz6 os haveromnak is bevillogott hosszu állás után hidegen pont ma hívott de aztán melegen megnyugodott neki mondtam ne para mult héten kapott finom új olajat
Nekem akkor csinálta a bevillanást 1x amikor sokáig nincs beinditva és esetleg ha 20-as olaj van benne,akkor hidegben nehezen "töri" meg az olajat! De egyszer volt (most tavasszal 3 hó állás után) és azóta sem.
re
elvileg ha bevillanik a lámpa akkor azt jelzi, hogy elment a nyomás, de attol még ott van az olaj a hengerekben, tehát egyből nem tesz kárt semmiben.. elvileg.
amikor ez történt egy kanyargos szakaszon motoroztam ,és eléggé forgattam a gépet 10000-környékén és még felette is bőven.. szóval nemtom mik lehetnek a bafolyásoló tényezők az biztos, hogy volt 1-2 szakasz ahol jól megöntöttem a gépet..
Ha nagyobb mértékben bedöntöd a gépet egy kanyarban, előfordulhat ilyen jelenség, én úgy tudom. Az olajszintet úgy nézted, hogy nem tekerted vissza a mérőpálcát a helyére, ugye?! Biztosan tudod, csak be kell lógatni koppig, de nem szabad becsavarni. Bár elméletileg 2000 km-t mentél olajcsere óta. Nem ehette meg, nem folyhatott el. Azt én sem tudom, hogy csak az olajszintet "figyeli" a motor, vagy az olajnyomást is?
Hali.
Van egy 600-as fazerem amiben 3000 km van, és menet közben olyan dolog történt, hogy bevillant jópár másodpercig a piros olajoskannás lámpa.. egyből ki üresbe, leállítottam a motort, és tétlenűl álltam mellete.
A 6000-es szervizig még va 3000km, a moror üzemi hőfokon volt, és a nívó pálcán az olajszint is bőven a minimum felett.. szerintetek mi okozhatta ?
Budapestiek!
Hol van szerintetek egy nagyobb, forgalom mentes, egyenes, vízszintes, aszfaltos hely, ahol egy kicsit lehetne az idény előtt gyakorolni? Főleg észak-Buda!
Ezzel a motorral már nem ugyanaz kihagyni négy hónapot, mint a gs-sel volt
Haligali, jól látom a tükrön,hogy a pirossal jelölt szárat lehet tolni,hosszabb-rövidebb ahogy tetszik? Ha igen, a kékkel jel. csavart merjem cibálni ha a zöld részt gumival-fogóval lefogtam? Mert most nagyon nem enged,kérdem mielőtt eltörném?
Úgy láttam neked volt Continental Road Attack a motorodon. Ha igen tudsz róla vmit mondani hogy milyen volt? Ha rosszul láttam akkor bocs!
Sabato:Tegnap voltam az ambuláns járóbeteg szakrendelésen a Desmodoki magánklinikáján, megcsinálta a gépet el is hozhattam, (sajnos nekem nem fizette a TB)úgyhogy ha neked is összejön a szervátültetés, vasárnap egy Tokaj! Mit szólsz?
nem hiszem, hogy itt valaki is hozott volna olyan összefüggést, hogy egy kanyarba bedöntött motorból elmegy az olajnyomás.
szerintem olvasd átt mégegyszer karu.
..én csak 1-2 véleményre lettem volna kíváncsi, hogy az esetleges okok mik lehetnek.
de ha szarakszik tovább a vas úgyis visszaviszem a yamahához, mégiscsak garanciális a szerkezet...
Gondolom Kozmax ezért nem válaszult nektek.
Elfelejtettük lefotozoni a kettőt!
azért még tavalyról van rólük kép
elvileg ha bevillanik a lámpa akkor azt jelzi, hogy elment a nyomás, de attol még ott van az olaj a hengerekben, tehát egyből nem tesz kárt semmiben.. elvileg.
amikor ez történt egy kanyargos szakaszon motoroztam ,és eléggé forgattam a gépet 10000-környékén és még felette is bőven.. szóval nemtom mik lehetnek a bafolyásoló tényezők az biztos, hogy volt 1-2 szakasz ahol jól megöntöttem a gépet..
Van egy 600-as fazerem amiben 3000 km van, és menet közben olyan dolog történt, hogy bevillant jópár másodpercig a piros olajoskannás lámpa.. egyből ki üresbe, leállítottam a motort, és tétlenűl álltam mellete.
A 6000-es szervizig még va 3000km, a moror üzemi hőfokon volt, és a nívó pálcán az olajszint is bőven a minimum felett.. szerintetek mi okozhatta ?
Hol van szerintetek egy nagyobb, forgalom mentes, egyenes, vízszintes, aszfaltos hely, ahol egy kicsit lehetne az idény előtt gyakorolni? Főleg észak-Buda!
Ezzel a motorral már nem ugyanaz kihagyni négy hónapot, mint a gs-sel volt