Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

14.000.- HUF A ZSU- ban most ennyibe kerül. (ZS+U= autósbolt) www.zsu.hu
Köszi.Ettől féltem...kicsit drágább lesz így...
Az "N"-es modellben egy H-4-es izzó van, tehát a bi-xenon kell, ha azt akarod, hogy távolsági fényed is legyen.
Bi-xenonra akkor van szükség ha egy izzóban van a távolsági és a tompított fény is. Ha külön izzó akkor az "alap" xenon kell.

UI. FZ6N-ben hogy is van?
Mi a különbség?
Nem tudja valaki,hogy FZ6N-be xenon vagy bi-xenon izzó kell e?
azért elég szépen süt a a nap úgyhogy GO! ja és még mindig eladó http://www.hasznaltauto.hu/2821134_yamaha_fzs600fazer_20
00
Lehet benn vmi az enyém is ki akartam centíroztatni aztán mondta a gumisom mikor gépen volt a kerék h felesleges mert jó de most azzal probalkozom h a telók előfeszítésével játszok hát picit finomabb lett de vmennyi mindig marad
Stutgartig elvisznek kocsival, csak onnan kell mennem motorral az meg csak 350 km! Nekem az előző Dunlop nem csinált ilyet esetleg 140 körül de az a kopott gumi miatt volt. Defekt nem hiszem, mert vadi új a gumi. Mindegy kicsit járatom még azt max elviszem a centiroshoz h nézze már meg megint!
A remegés hozzátartozik ehhez a tipushoz. Amikor vadi új a gumi, akkor még nem remeg, de kb 1000 km után már igen. A motor nem volt soha törve, de még csak el sem dőlt sosem, és újan vettem, igy futóműsérülés kizárva! És a gyárban felrakott gumival is remegett a kormány......Az FZS 600-nál hozzá kell ehhez szokni....
azért svájcig elmotorozni remegő kormánnyal em tul egészséges meg elég fárasztó is
épp tanulok, és a gép itt figyel előttem ,tehát mégse tanulok
amugy szerintem attol hogy szélesebb a gumid elöl attol még nem kéne remegnie, esetleg attol remeghet ha nincs jol kicentirozva de nem akarok marhaságot mondani meg nem is vagyok gumis, ha továbbra is fent áll ez a gond akkor hivd fel a gumist mi a f,,, van esetleg még defekttől lehet ilyen?!
Te mindig itt vagy? Dehogy cibáltam neki. Nem is tudok motorozni. 100as tempónál remegteti a kormányt. Amúgy jó kis gumi ez a Conti RoadAttack, mert már hidegben is szépen fogja. Sztem hogy most 120as van fenn 110es helyett kicsit nehezebben mozditható ki középállásból amikor nem városban kanyargok! Csak ez a rohadt remegés zavar!
nah most marhaságot irtam! azt hittem beszitál a kormányod
nem lehet nagyon ráncigáltad azt a gépet és elkünnyült az eleje
ez egy nagyon fasza oldal!
én is náluk cseréltettem a gumimat
Ha a gyári 110/70es helyett 120/70es gumi van elől az okozhat 100 fölött kormányremegést, a súlyozással lehet a gond vagy kicsit be kell még kopni neki?
Krisztianfz6 cserélik a tps szenzort (fz6).Állitólag még a blokkot is le kell engedni. Mit tudsz te erről ,mekkora munka ez?
tommeeka igaz h már nem ma kérdezted de én szhely környéki vok
kinek mi
Érdekes néha a szín össze állítása némely színnél jobb lenne ha a blokk is fekete lenne nem pedig ezüst a fejidom meg nekem kell mert elég magas vok meg jobban is tetszik de köszi mindent
Nincs mit.
Az origo-n van egy teszt egy teljes idomosról. Na úgy felöltöztetve nekem is tetszik.
Csak a fejidommal nem annyira... Bár kipróbálnám szívesen. Mondjuk ez a világ összes motorjára igaz.
mondom használat meg ember függő van aki a 6000 olajcserére is aztmondja felesleges én sztem nem árt néha túlzásba esek a karbantartással de sztem sokan vunk így
köszöntem szépen az infót szép a vasad megnéztem. Engem a fejidomos verzió érdekel jobban ha jól tudom azon másmilyen a kormány ahogy én néztem