Nekem road attack van fent,eddig 6ezer ment bele, jól bírja.
Bár inkább túrázgatunk.
Viszont tavaly azzal voltam a ringen, és marhajó volt......
Szerintem megéri....
Nics itt Kozmax ezért most én válaszolok 2db gázbovden van a komolyabb motorokon.
Amikor a gázt vissza engeded a másik bovden segít vissza húzni a fojtószelepet.
Igy sokkal simábban akadozás nélkül működik.
Szia!
A leírtak alapján szerintem az akku merült le. Hány éves? Télen szoktad tölteni? Nekem ki van vezetve egy direkt a töltőhöz való csatlakozó a kürt konzoljához, ha tölteni akarom, csak rádugom az ellendarabját. Nem kell a tankot felhajtani. Bár én télen többször mértem az akksi feszültségét, és egy hónapos állás után is 12.8 volt volt benne.
Szia Kozmax!
Kérdésem, hogy van az az alkatrész, amibe a gázbovden csatlakozik, és felette is van egy bovden. Az a felső másik fele mibe csatlakozik, mit mozgat?
Köszi!
Hali! Megcsináltam a leömlők polírozását, jó lett... Mondom akkor hadd halljam a kicsike hangját egy picit... de nem indult be!?! Egyet fordít az önindító, majd nem hajlandó tovább forog és valami relékattogást hallok... olyan mintha le lenne merülve az akksi. Csak azt nem értem, hogy még a múlt hétvégén semmi nem volt, pöccintésre indult és mentem is vele pár karikát... Hogy merülhetett le? lehet nincs töltés? Megőrülök...
Kozma szaki! Az a nagy kérdés, hogy az első kuplunglamella elszíneződése szerinted mitől van? Olvastam egy tesztben, hogy a gyári kencefice miatt meg tud tapadni...
köszi, annyi lenne hogy a RED ROUTE LONDON gatyákról egy árlista kellene, ha látsz. mail címem az adatlapon van. nem tudom hogy hol éri meg jobban megvenni itt vagy otthon.
Ha addigra otthon leszek akkor megyek én is! BTW....megy ki közületek valaki a kiállításra a hétvégén? Ha igen egy minimális szivességet szeretnék kérni, plíííz jelezzen. Köszi!
innen volt kint valaki a motor kiállitáson láttam 1-2 fazer-t prakolni
Ezek szerint a felső bovden segíti a fojtószelepet alapállásba állítani gázelvételnél? Én azt hittem, hogy az mozgat még valamit.
Nekem road attack van fent,eddig 6ezer ment bele, jól bírja.
Bár inkább túrázgatunk.
Viszont tavaly azzal voltam a ringen, és marhajó volt......
Szerintem megéri....
Amikor a gázt vissza engeded a másik bovden segít vissza húzni a fojtószelepet.
Igy sokkal simábban akadozás nélkül működik.
A leírtak alapján szerintem az akku merült le. Hány éves? Télen szoktad tölteni? Nekem ki van vezetve egy direkt a töltőhöz való csatlakozó a kürt konzoljához, ha tölteni akarom, csak rádugom az ellendarabját. Nem kell a tankot felhajtani. Bár én télen többször mértem az akksi feszültségét, és egy hónapos állás után is 12.8 volt volt benne.
Kérdésem, hogy van az az alkatrész, amibe a gázbovden csatlakozik, és felette is van egy bovden. Az a felső másik fele mibe csatlakozik, mit mozgat?
Köszi!
Az aksi tippet amit adtál megnéztem, megvettem tuti Király vagy.
Ha Givit keresel akkor tudok segíteni!
Írj mailt: givishop@gmail.com-ra
Köszi Karu!