Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én voltam de nem motorral. Elég gyenge volt ez most, de 1100at éppen megért. Az új R1 hangja meg Mókus bemutatója:
sziasztok

innen volt kint valaki a motor kiállitáson láttam 1-2 fazer-t prakolni
Valaki már írta ide, hogy biztonsági oka van. Így el tudod venni a gázt ha megszorulás van.
Nekem elől sport van hátul road. Mert hogy elől tapadjon jobban, úgysem kopik annyira. Ezt mondták a nagyok...
Köszi Karu!
Ezek szerint a felső bovden segíti a fojtószelepet alapállásba állítani gázelvételnél? Én azt hittem, hogy az mozgat még valamit.
Köszi! Én is inkább a Road-ot akarom mert biztos jobban birja, mint a Sport.
Szia.

Nekem road attack van fent,eddig 6ezer ment bele, jól bírja.
Bár inkább túrázgatunk.
Viszont tavaly azzal voltam a ringen, és marhajó volt......
Szerintem megéri....
Van valakinek tapasztalata Conti Sport vagy Road Attack-kal? Milyen, mennyit megy el, hogy tapad? Kösz
A kiméletes használat meg a szar minőségű olaj
Nics itt Kozmax ezért most én válaszolok 2db gázbovden van a komolyabb motorokon.
Amikor a gázt vissza engeded a másik bovden segít vissza húzni a fojtószelepet.
Igy sokkal simábban akadozás nélkül működik.
Az X et kihagytad
Szia!
A leírtak alapján szerintem az akku merült le. Hány éves? Télen szoktad tölteni? Nekem ki van vezetve egy direkt a töltőhöz való csatlakozó a kürt konzoljához, ha tölteni akarom, csak rádugom az ellendarabját. Nem kell a tankot felhajtani. Bár én télen többször mértem az akksi feszültségét, és egy hónapos állás után is 12.8 volt volt benne.
Szia Kozmax!
Kérdésem, hogy van az az alkatrész, amibe a gázbovden csatlakozik, és felette is van egy bovden. Az a felső másik fele mibe csatlakozik, mit mozgat?
Köszi!
Hali!

Az aksi tippet amit adtál megnéztem, megvettem tuti Király vagy.
Hali! Megcsináltam a leömlők polírozását, jó lett... Mondom akkor hadd halljam a kicsike hangját egy picit... de nem indult be!?! Egyet fordít az önindító, majd nem hajlandó tovább forog és valami relékattogást hallok... olyan mintha le lenne merülve az akksi. Csak azt nem értem, hogy még a múlt hétvégén semmi nem volt, pöccintésre indult és mentem is vele pár karikát... Hogy merülhetett le? lehet nincs töltés? Megőrülök...
Kozma szaki! Az a nagy kérdés, hogy az első kuplunglamella elszíneződése szerinted mitől van? Olvastam egy tesztben, hogy a gyári kencefice miatt meg tud tapadni...
köszi, annyi lenne hogy a RED ROUTE LONDON gatyákról egy árlista kellene, ha látsz. mail címem az adatlapon van. nem tudom hogy hol éri meg jobban megvenni itt vagy otthon.
Persze hogy megyünk mit szeretnél?
A fojtoszelep tengelyén van vagy tévedek
Az injektor sor jobb oldalán található. Tank, légszűrőház, injektorsor.
Ha addigra otthon leszek akkor megyek én is! BTW....megy ki közületek valaki a kiállításra a hétvégén? Ha igen egy minimális szivességet szeretnék kérni, plíííz jelezzen. Köszi!
Karu,a leállást okozó szenzor, amit cserélnek hol van pontosan? Mennyire szedik szét a mocit?
Szia!

Ha Givit keresel akkor tudok segíteni!

Írj mailt: givishop@gmail.com-ra

Köszi Karu!
sokkal jobb eredményt lehet elérni a "farecla" termékeivel.. én G3 250-et használok.. próbáljátok ki
Jelentkeztem.